Témata příspěvků | |
Tonda | Nevíte prosím jak se pozná vadná vakuová pumpa?Mohl by se snížit výkon motoru a nebo brzd? Děkuji za odpověď. |
Poslední odpovědi | |
Vrata | Už několik let průběžně řeším problém s podtlaky... Vždy po nějaké době mi auto (VC 2.2 Dti 2003) padá do nouzáku při zvyšování rychlosti z plus minus 100-130 na třeba 150km. Pokaždé se v tom pošťourali a zase to nějaký ten měsíc jezdilo bez problému, ale pak se to vrátilo. Na začátku mi podlakové hadičky přepojili z vakuové pumpy (nedávala správný tlak a tekl z ní olej) na brzdový systém, pak zase vyměnili nějakou prodřenou podtlakovou hadičku a naposledy jeden podtlakový ventil. Teď asi po třech měsících to začalo znovu. Když jezdím jen město a krátké trasy tak se to nestane a jezdí v pohodě, ale na delších trasách a hlavně dálnici je to hrůza a padá to pořád. Tak zvažuji vrátit vše do původního stavu... tzv zase přepojit na tu vakuovou pumpu. Před tím bych ji ale chtěl rozdělat... jako zručný domácí kutil... a třeba vyčistit než koupím novou. Proto se ptám... když bych ji sundával... čeká mě nějaký zádrhel přes který bych se v běžně vybavené garáži nedostal? Můžu tu pumpu v klidu odšroubovat od motoru aniž by se něco nenávratně posralo? |
JardaB | Tak muzes zkusit odpojit z ty pumpy hadici a prstem ucpat, poznas, jestli saje. Aspon u rendlika to tak bylo mozny, mel by tam byt slusny cuc |
Hujer | no, u dieselu se bere podtlak z vývěvy, tudíž pokud není dosttečný podtlak, není dostatečná funkce posilovače. Na vlastní brzdy to vliv nemá. Podtlakem je u dieselu také ovládána regulace turba, takže to nemusí dávat potřenbný tlak, případně dodává tlak příliš vysoký. A turbo ovlivňuje výkon motoru, |