Témata příspěvků | |
Michal | Zdravím, mám Sintru 2.2DTi/1999. Včera jsem ráno nastartoval a nechal ji 15 min. běžet, aby se zahřála. Pak jsem vyjel a po ujetí asi 200 m najednou chcípla (jako kdybych ji vypnul klíčkem) a už nejde nahodit. Vše ale svítí (kontrolky) a funguje. Teda kromě motoru... Nemáte někdo podobnou zkušenost co s tím??? Žádné chybové hlášení, žádné cukání předem, žádné varování... Už 2 dny brouzdám po různých fórech a nemůžu najít odpověď. |
Poslední odpovědi | |
Host | Michal napsal ... Naftu jsem tankoval u Shell v pondělí. Plnou nádrž. Jel jsem v úterý trasu Most - Praha - Tábor a zpět. Zbyla mi tam asi třetina nádrže. Zkoušel jsem odpojit vedení pod autem, jestli není zmrzlá - není. Je malinko hustší, to ano, ale přece by to jelo...nebo alespoň cukalo. Tady je zarážející to, že to vyplo za jízdy hned, bez jakýchkoliv příznaků nějaké poruchy. Asi vážně budu muset na diagnostiku. Kontroloval jsem AGR ventil - vyčistil jsem ho a je OK. Zkusím ještě koupit snímač otáček kliky a vyměnit ho. Není tak drahý a mohl by to být on. V létě mi to totiž v jednu chvíli (po cestě na německé dálnici a jel jsem tak na 1/3 plynu) auto cuklo a rozsvítila se kontrolka CHECK. Po dalším nastartování však zhasla a od té doby klid. Třeba to mělo nějakou souvislost.... ta rozsvícená kontrolka při cca 1/3plynu je je lambda sonda,měří kyslík ve výf.plynech a když se jede langsam ,tak se občas na chvíly rozsvítí.po přidání plynu hned zhasne. |
csala | Tak vela stastnych km ![]() P.S. Myslim, ze tieto cerpadla neodchadzaju na malu mazivost paliva. Odchadza elektronika ![]() |
Michal | Starší čerpadlo namontováno a najeto cca 300km. Jel jsem Most - Liberec a zpět a Sintra si opět hezky vrněla ![]() No jinak jsem tam zahučel celkově za 12.000,-Kč (čerpadlo, demontáž-montáž čerpadla, diagnostika, hadičky přepadu no a nějaká ta nafta při jízdě pro čepradlo). Díky všem za rady a postřehy a přeji hezké svátky ![]() |
Michal | Tak se mi konečně podařilo udělat diagnostiku. Přesvědčil jsem známého, ať vezme nádobíčko a přijede ke mě. Vyběhly 4 chyby: P1631, P0725, P1335 a P1630. Všechny se týkají čerpadla a jeho elektroniky...takže šlo čerpadlo do věčných lovišť. A jak to řeším? Zítra jedu pro starší čerpadlo do Berouna za 8tis. Je ještě na autě a můžu ho odzkoušet. Já vím, repase je repase, ale všechno je to o penězích. Hlavně teď před vánoci. Jo a když jsem viděl, čím dělá tu diagnostiku...mno, řekl jsem si, že jsem vůl ![]() ![]() Ještě dám vědět, jak to bude makat po montáži. Bude mi to dělat kluk, který dělá chiptuning Oplů a má bohaté zkušenosti s čerpadly. To staré čerpadlo se pokusím opravit a uvidím....když se to povede, tak si ho pak třeba nechám do rezervy. Kdyby chtěl někdo nějakou radu, ať napíše na mail: Email. Vím, jak může taková závada potrápit a rád poradím ostatním. Po třítýdenním studování této problematiky a několika desítkách telefonátů můžu nějakou tu radu dát ![]() Mějte se fajn a do svátků se ještě ozvu (doufám). |
JardaB | Tak jsem kouknul na ten navod a IMHO to za pokus o opravu stoji - nakonec na aute se muze vys... X veci, ktere taky cloveka nechaji v nejake riti, po par stech km najezdenych kolem komina bych tomu zacal i verit... Kdyz jsem o tom tak premyslel, je take mozne, ze ten tranzistor odchazi v dusledku pretizeni - napr. kvuli mechanicke poruse, opotrebeni, poskozeni civky... a pak je oprava samozrejme nemozna a dopadne to jak je vyse uvedeno... Pisu si pripomenuti - dyzl nikdy nebrat ![]() |
csala | Host napsal ... to csala: Nevíš prosím tě, kde bych to mohl nechat opravit (repasovat) za těch 650€ ? Já to nesehnal za míň jak 18.500,-Kč. Díky Ja to mam od tohto chlapika http://www.autobazar.eu/sk/vstrekovacie-cerpadla-id1139848.html Cena bola 650€ za fungel nove cerpadlo. Ziadny repas. Vyrabaju ich v Jihlave, tak mozno to vies zohnat este lacnejsie http://www.bosch.cz/content/language1/html/2927.htm |
Host | to csala: Nevíš prosím tě, kde bych to mohl nechat opravit (repasovat) za těch 650€ ? Já to nesehnal za míň jak 18.500,-Kč. Díky |
Michal | Tak tomu říkám střízlivý názor člověka, který ví, o čem to je a má s tím osobní zkušenost. Nejprve jsem si také chtěl čerpadlo opravit sám, nebo jej nechat opravit někým, kdo bude mít jistější ruku než já. Po 5-ti denním soustavným studiu o této problematice jsem ale došel k názoru, že bude opravdu lepší koupit repas za nějakých cca 18tis. Kč, než se klepat, jestli mne auto nenechá na konci republiky (nebo dokonce Evropy) na holičkách. Na diag. jsem zatím nebyl, ale mám ji domluvenu. Čekám jen, až trochu opadne sníh, abych se vůbec dostal ze dvora a odtáhl to. Do včerejšího večera napadlo min. 30cm sněhu a bydlím na konci města, kde sypače známe jen z televize ![]() Podle mého to ale na 90% bude čerpadlo. Uvidíme... |
csala | Ohladom opravy priamo na aute oslov niekoho odtial: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=70340&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Ja osobne so synovou pomocou som tranzistor vymenil. Potrebujes k tomu pevnu ruku, dobre oci, kvalitnu mikropajku a vela trpezlivosti. Ale napriek tomu, ze som prvotnu zavadu odstranil, co potvrdili dve nezavisle diagnostiky, tak sa nasledne objavila dalsia zavada a to ulomeny drziak snimaca polohy klukovky. K cerpadlu a aj k svojej amaterskej oprave som stratil doveru a zaroven ma tlacil cas, tak som sa rozhodol kupit nove cerpadlo za spominanych 650€. Po precitani roznych for o cerpadle VP44 som si uvedomil, ze s opravenym cerpadlom sa clovek vozi ako na casovanej bombe, ze tieto amaterske opravy dlho nevydrzia, ze vymeneny tranzistor je nedostatocne chladeny,... A predpokladam, ze o 10 rokov neskor vyrobene cerpadlo ma problemy s chladenim tranzistora vyriesene. A zaroven je v cerpadle vsetko nove. Najprv zacni diagnostikou, mozno ze je zavada inde a nie v cerpadle. Vela zdaru. |