Témata příspěvků | |
Dan S | Dobrý den Prosím o radu máme astru g 1.6 r.v. 98 a zničehonic po nastartování nejde servo, takže nejde skoro vůbec točit. Zjistil jsem napětí na baterce od alternátoru 14,9 V, může to být tím, zhoří to servo nebo je tam nějaká pojistka, vím že při nízkém napětí se servo odpojí, ale co udělá při vysokém. Skontroloval jsem olej do serva i obě pojistky a vše ok. Dáme opravit alternátor, aby dával max těch 14,3 V může se to servo pak rozjet. Zatím jsme stím autem nejeli mohlo by se to rozjet při jízdě třeba. díky za rady.... |
Poslední odpovědi | |
Martin | Tak už jsem to zjistil, ty dva tenčí dráty by měli být kladný pol od spínací skříňky a nabíjení od alternátoru. |
Martin | Zdravím, chtěl bych se zeptat ohledně elektrohydraulického serva TRW 1.generace na astře G. Vedou k němu 4dráty..dva tlusté jsou jasné plus-minus..a ty zbylé dva tenčí s konektorem u poj. skřínky v motorovém prostoru to je přívod někde od spínací skřínky eventulně altiku? Jak se do něj pustí el. proud servo začne makat? Děkuji za odpovědi.... |
Colommbo | Však už jsem ti ten příspěvek před pár dny hlásil, předsedo... |
Jerry | Co je to jako za odkaz ??? |
Colommbo | WTF...? |
Anonymní | Odkaz |
DanS | Jinak všechno funguje, na palubce nic nesvítí. Nestalo se to někomu z Vás. Díky za rady |
RadekC30SE | Ahoj, servo má pojistku v pojistkové skřínce, myslím,že je společná i pro ABS , Jinak ti všechno funguje? Nesvítí ti na palubce ABS? jinak myslím,že pojistka ti neshoří vysokým napětím, pojistka chrání před vysokým proudem/zkratem |