• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka :: Re: Problém s řazením
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pavel
Odeslal: Monday 17 October 2005 - 22:25:38
Ahoj , mám problém s řazením na dvojku , nčkdy se stane
že to jde nějak přes zuby . Je problém s převodovkou nebo se spojkou . Někde jsem četl že je v převodovce neměnná nápln. Nemáte s tím nějaké zkušenosti . VEBE 1.8 16v , r.v. 2000. najeto 109000 . Děkuji za odpovědi .
Poslední odpovědi
Kubajs
Odeslal: Tuesday 09 April 2019 - 15:07:07

Zdravim cetl jsem diskuzi jak nastavit tahla razeni ale mam problem najit aretaci spatecky pokousel jsem se hledat v okoli vstupu tahla do prevodovky (jak je tu popsano v navodu) avsak bezuspesne... Jedine co se tomu podobalo byl otvor primo kolmo do tahla razeni prez ktery se mi to ale nepodarilo zajistit jelikoc v tahle nemuzu nalezt protiotvor... Poprosim vas otevrene mi napiste co delam spatne dekuju
Henry
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 18:24:08

Mal som rovnaky problem, klb v kulise mierne vydraty a pri radeni 1 som musel zatlacit radiacu paku do podlahy. Dal som si zohnat druhu kulisu z vrakoviska, ta bola na tom este horsie.
Riesenie - rozobrat vrchnu cast kulisy - krytku, ktora drzi klb. Vycistit cely klb a ulozenie a poriadne namazat vazelinou na homokineticke klby. Klb je v takej sivej plastovej klietke, na ktoru treba pred poskladanim vrchnej krytky nasadit gumeny kruzok hruby cca 3mm a priemer si odmerajte, ten si nepamatam. Zabezpeci spevnenie klbu v klietke a po nasadeni vrchnej krytky klb nemal volu a radenie bolo presne a lahke. Zivotnost kulisy zavisi od plastovej (silon?) klietky, ta sa opotrebovava a vytvara volu klbu v kulise radenia. Nahradnu som nezohnal.

<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá pro 30 2005, 06:26 ]</span>
Matias
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 16:23:01

Tak na to se taky podívám. Mám ho chvilku, myslím autí, tak všechno zjišťuju. Co má jak fungovat, proto se omlouvám, kdybych se ptal na nějakou kravinu.
prtka
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 14:58:36

Matias řešíš kraviny ne vtip...je tam silon kolovitého tvaru..nebo kulový tam je ..teď nevím je tam vůle vždy..akorát u někoho menší a u někoho větší...jak se to dostane za určitou hranici tak tam nejde 1 a 2
Matias
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 14:45:11

2Prtka: Je tam taková spona okolo na zp, jestli to je stejný jako u Megana, tak jsem to tam měl, Jasně že se kouknu, ale chtěl jsem vědět jestli máš vůli v šaltrpáce při zařazeným kvaltu, jestli tam je nějakej silon co by se měnil, nebo jestli řešim kraviny. _rendek
prtka
Odeslal: Friday 30 December 2005 - 06:40:32

Matias..je to jednoduché...tu koženku u šaltpáky vydloubneš..je tam jen nasunutá a máš před sebou kulisu na kterou můžeš koukat co dělá....já myslel že ten medvědblok je nějak přichycenéj na té řadící páce,ale není...to špatné řízení nebylo tím medvědem , byl to jenom subjektivní pocit majitele.Defenloc nevím jak je uchycený...potáhni tu koženku nahoru..jde to pěkně a uvidíš
Matias
Odeslal: Thursday 29 December 2005 - 20:59:32

2Prtka: Když máš šaltrpáku v neutrálu, tak jí máš pevnou, nebo má vůli? A jak velikou? Přemejšlel jsem, že bych se na to podíval a jestli tam nejde něco vyměnit. Jo a ty rychlosti mi tam jdou taky hůř od tý doby co mi dělali Defend.
prtka
Odeslal: Monday 12 December 2005 - 05:25:47

Pánové ..ještě jednou se vracím..pro ty kdo by to chtěli dělat...ten Etzold musel být napranéj,když to psal jinak si to neumím vysvětlit.Řadící páka se dá zaaretovat jenom v neutrálu,když ji přitáhnete k řidiči.Řídící tyč v převodovce se dá zaaretovat nevím kdy neb jsem ten čudl nenašel.Dělal jsem to na briketotvoru a je to ze spoda šíleně zadeklovaný..prostě jsem to nenašel...V čem je for.Kulisa když je víc vychozená a má větší vůli,tak když řadíte 1 nebo 2 a tudíž přitlačíte páku k sobě,tak díky větší vůli mezi kulisou a pákou není ta dráha tak dlouhá jak by měla být, protože se páka s kulisou opře o bok tunelu a prostě nejde dál.Tudíž vám nedojde do té správné polohy pro posun na 1 nebo 2...nenapsal jsem to moc složitě
No prostě..dáte auto do neutrálu..lehnete pod auto..povolíte te šroub co spojuje obě tyče...někdo si sedne do auta a páku mírně vyhne ke spolujezdci a vy pod autem dotáhnete šroub...a je to...dráha se k řidiči prodlouží a je vyhráno ...toď vše
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Po pro 12 2005, 05:28 ]</span>
Dmcd
Odeslal: Wednesday 07 December 2005 - 10:29:30

Na Etzold obecne bacha! Dost jsem si nabehl kdyz jsem podle jeho navodu zkousel odvzdusnit spojku - ma to napsany presne naopak ... Ale jak pise Yper - musis zaradit, zajistit a pak povolovat. Jinak s toho Medveda tak asi dali nejak blbe nebo tam nekde vadi - mozna pomuze jen prestelovat tu sajtrpaku - ja na AF mel uplne povoleny vsechny srouby na pace a potom neslo radit, stacilo utahnout a uplna pohoda...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0789 sec,0.0507 z toho dotazů.