• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega s motorem 2.5 benzín
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
"N"
Saturday 11 October 2008 - 14:10:22 Citovat
Uživatel #1505
Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09
Příspěvků: 76
Napište mi prosím svoje skušenosti s tímto motorem rád bych si tu tuto motorizaci pořídil.Díky za každý názor


JardaB
Saturday 11 October 2008 - 16:08:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Pohledej, je tu toho v poradne mraky, radsi ale bych vzal 3.0, na Omegu je to akorat i kdyz se to papirove nezda. Snesl by se i vetsi vykon A hlavne, pokud nechces kombika, 3.0 se delala vetsinou v max. vybave (MV6)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Saturday 11 October 2008 - 16:31:01 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Motor 3.0 a 2.5 jsou shodné, liší se jen vrtáním válců a zdvihem, takže je jedno, který z nich zvolit. Důležité je, aby byl v dobém stavu, pak funguje dlouhodobě bez závad. Motory V6 nemají žádné typické závady, chce to jednou za čas vyměnit zapalovací kabely, ty jsou tak špatně přístupné, že je nikdo moc nemění a ty pak můžou blbnout. A samozřejmě dělat pravidelně rozvody.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
wisastar
Saturday 11 October 2008 - 16:45:01 Citovat
Host
volil bych teda radsi trilitra protoze spotreba je uplne stejna a taky ta vybava no.
Insan!ty
Saturday 11 October 2008 - 17:29:36 Citovat
Host
Já bych volil cokoliv, jen ne V6 !!! !!(a) Případně koupit hned dvě, ať máš z čeho brát díly..
qpc
Saturday 11 October 2008 - 17:48:12 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Insan!ty napsal ...

Já bych volil cokoliv, jen ne V6 !!! !!(a) Případně koupit hned dvě, ať máš z čeho brát díly..


přece bys to nekupoval s 2.0 16V Ten V6 neni špatnej,ale opravdu záleží na tom,jak se kdo o ato staral..


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Insan!ty
Saturday 11 October 2008 - 17:54:36 Citovat
Host
qpc napsal ...


přece bys to nekupoval s 2.0 16V Ten V6 neni špatnej,ale opravdu záleží na tom,jak se kdo o ato staral..



Ale ANO, mám X20XEV.. Sice ve VB Caravan.. Nic proti i500 - tiše závdím.. Ale V6 bych si koupil, po tom co čtu tady na fóru, jedině novou
Insan!ty
Saturday 11 October 2008 - 17:58:04 Citovat
Host
Nemusím se aspoň starat, proč zase nějaké dva válce nejedou, protože někde prasklá indukčka, že mám zase olej ve vodě, protože praskl někde ten jejich super kombinovaný chladič, nemusím řašit, že 3 válce běží jinak než zbývající 3 válce, jelikož údaje s dvou lamda sond se rozcházejí... Ale chápu, že když se někdo sveze "funkční" V6-tkou, takužasi jinak nemůže
wisastar
Saturday 11 October 2008 - 18:08:56 Citovat
Host
Insan!ty napsal ...

Nemusím se aspoň starat, proč zase nějaké dva válce nejedou, protože někde prasklá indukčka, že mám zase olej ve vodě, protože praskl někde ten jejich super kombinovaný chladič, nemusím řašit, že 3 válce běží jinak než zbývající 3 válce, jelikož údaje s dvou lamda sond se rozcházejí... Ale chápu, že když se někdo sveze "funkční" V6-tkou, takužasi jinak nemůže


ty lambdy nejsou kazda na tri valce.... tak to ma starej bavorak v12 kde mas i dve vahy a dva pocitace na kazdou radu zvlast
JardaB
Saturday 11 October 2008 - 19:06:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1695 sec,0.1288 z toho dotazů.