Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Lepsie pneu dozadu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tech pojistoven bych se nebal, nakonec je to ulozeni v depozitu zaznamenano v TP, v registru a kopii ma i pojistovna.... Jinak rozmery musi byt stejne urcite, vzorek jen na jedne naprave (a tedy i druh letni/zimni) jak jsem nasel snad spravnou informaci... No ale doufam, ze snih letos stejne nebude Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Moje skusenosti: Na zimu na Crome som daval lepsie pneu dopredu, myslel som si, ze tak to ma byt, ked to ma predny nahon. A viackrat ma obehla zadna cast, len so stastim som zostal na ceste a to v protismere. Ak som podla rady Michelin zacal davat lepsie pneu dozadu, odvtedy som problem nemal. Aj teraz na Omege mam pneu s lepsou vzorkou vzadu a verim, ze tak to ma byt. Jazdim 30 tisic km rocne. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | D.J. napsal ... Je to jen obchodní trik michelinu, nic víc. Sami píšou, že většina aut má přední pohon, kde se pneumatika opotřebuje rychleji než vzadu. Takže na předodkolku podle jejich obchodní logiky gumy s 8mm dozadu a gumy s 6 mm dopředu a než bude Nový rok, budeš mít vzadu možná ještě 7mm, ale vpředu už jen 3mm, s kterýma se můžeš jít na sněhu vycpat akorát tak do škarpy, takže hurá do Michelinu pro nové gumy.... Kdo chce kam, pomožme mu tam. Odborníci inženýři a manžeři v Michelinu to asi vidí jinak, ale praxe je praxe. No,u Michelinu asi neznaj,jak douho se dá jezdit na zimákách,ono V Německu málokdo jezdí na pneu déle než 2 sezony.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | Je známo, že Omega je tanečnice, nenaložená a na sněhem lehce poprášené cestě kolikrát nepřejede ani krtinec. Se zimákama se její výkon v tomto směru malinko zlepší, dále pak se zlepšuje se zvyšováním tlaku zadní nápravy. Z tohoto důvodu jsem v zimě dříve v kufru vozil dva pytle cementu a v současnosti mám 3 velmi malé a přitom velmi těžké závaží. Na voze mám vždy všechny kola stejný, +- se to týká i hloubky vzorku. Domnívám se, že každé auto, když bude mít na zadní nápravu malý tlak, se roztočí i s funglovkama. Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | U Omegy je to o něčem jiném, protože tam je hnaná náprava zadní - tam tedy celkem chápu, že lepší gumy na zadek. U předohrabů, jako jsou Vectry je to zase o něčem jiném. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
vrgadaaa |
| ||
Host | opravdu je dulezitejsi zabrzdit, ci zatocit nez se rozjet-takze lepsi pneu opravdu dopredu | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | vrgadaaa napsal ... opravdu je dulezitejsi zabrzdit, ci zatocit nez se rozjet-takze lepsi pneu opravdu dopredu ne ne! Lepší pneu na všechny čtyři, a ty horší za 25,- do sběrného dvora!!! !_; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je nehospodarne, kazdy nema predky urozeneho rodu a pohadkove dedictvi, aby si mohl dovolit zahazovat zanovni gumy se vzorkem 4mm ... Pristi rok dojezdim letni a pak uz budu kupovat jen zimni, jak to vidim. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | to JardaB: a je hospodárné válet se půl roku po špitálech pak rok na rehabilitace a po dvou letech do invalidního důchodu? Případně někdo z rodiny? Případně tohle někomu finančně nahrazovat? Když už teda ta ekonomická úvaha...tak se vším všudy, ne? !_; btw: a dneska už stojí dobré gumy i čtvrtinu co ještě tak před 5 lety... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to zalezi na mnoha dalsich okolnostech, treba jestli jezdim na hrane nebo opatrne, jestli si behem tech 4 dnu, co je na silnicich snih, vezmu zimni auto atp... A me gumy stoji uz 15 let kolem 1500,-/ks Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |