• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vadný ventil výfukovych plynů?
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
VGT
Saturday 03 January 2009 - 21:38:31 Citovat
Host
No, chtěl jsem od Opelky, aby napsala výkon motoru, z kterého se dá odvodit typ toho motoru. A aby to napsala sama, aniž by ji někdo jiný přitom ovlivňoval. To se nezdařilo ... a pak už se to tu zvrhlo v debatu o h ....
U motoru X14XE vyčisti EGR ventil .... Howgh.
Jerry
Saturday 03 January 2009 - 22:56:45 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Opelko ... u kterého automechanika jsi byla ??? (ner!
Napíš !!! Hlinsko znám švagrová bydlí v Blatně, rodiče mám na Medkách a vyrůstal jsem ve Vojtěchově.
Ozvi se něco s tím provedem !!!

Jerry


Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
opelka
Sunday 04 January 2009 - 14:08:38 Citovat
Host
milej vgt,jsem svadlena neee automechanik,tak promin,ze se v aute nevyznam.ale klidne pokracuj v tom,ze jsem blba.jinak bych vam vsem chtela podekovat,alespon mam nejaky typ co tygovi je.Dam si to opravit nejspis do Studnic,tam je celkem rozumny opravar,ten minulej je ze Zdirce.Takze diky,ze me alespon nekdo pomohl.Hodne uspechu v novem roce.pa
opelka
Sunday 04 January 2009 - 15:07:40 Citovat
Host
ahoj Jerry,děkuji za nabidku.Zkusím si nechat opravit to co me tady kluci radili.A kdyz to nezabere,tak se Ti určitě přes tyhle stránky ozvu znova.Jinak když jsi žil ve Vojtěchově,znas holky Adamkovi?Tak zatim nashle Iva
freez
Sunday 04 January 2009 - 15:15:42 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
opelka napsal ...

milej vgt,jsem svadlena neee automechanik,tak promin,ze se v aute nevyznam.ale klidne pokracuj v tom,ze jsem blba.jinak bych vam vsem chtela podekovat,alespon mam nejaky typ co tygovi je.Dam si to opravit nejspis do Studnic,tam je celkem rozumny opravar,ten minulej je ze Zdirce.Takze diky,ze me alespon nekdo pomohl.Hodne uspechu v novem roce.pa



Tady bych se trochu zastal VGT, on určitě nemyslel že ty jsi blbá, to nee chyba byla na stran kluk kteří tím jak sem psali nějak motory mohli tebe jako neznalou motorů ovlivnit natolik, že by ten typ motoru mohl být opravdu jinej, proto chtěl VGT aby ses raději sama podívala do velkého TP co je tam napsaný za motor. Jde o to že v letech 98 mohl být v té Tygře motor 1,4 různé konstrukce a je mezi nima značný rozdíl. Pokud jseš si naprosto jistá, že je tam motor X14XE 1,4 16V pak se dá poradit více. Nebylo by to totiž prvně kdy někdo po pár příspěvcích teprve zjistil co m vlastně v autě za motor.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Oskar
Friday 09 January 2009 - 22:50:57 Citovat
Host
tak uz jsme nejak pokrocili???
opelka
Saturday 10 January 2009 - 20:47:40 Citovat
Host
Dobra,omlouvám se VGT!Takže tedy mam 1.4 16V,typ motoru je X14XE,66kw.Nic jineho jsem v technicaku nevycetla.
Martas
Saturday 10 January 2009 - 21:34:30 Citovat
Host
To ze kontrolka nesviti porad na vycteni zavad nema vliv, jakakoliv zavada se ulozi "do pameti" odkud lze vycist maximalne se u nekterych motoru po 20ti uspesnych startech tato vymaze.

Pokud zavadu zpusobuje EGR tak u motoru X14XE vypada a je umisten viz. nasledujici obrazek





Pokud jde o jeho demontaz tak staci vycvaknout konektor a dale je prisroubovan dvema srouby s hlavou TORX (vnitrni hvezdicka) a jedinym problemem bude asi pristup k nemu protoze je umisten pod sanim u prepazky a pozor na vypadnuti tenke podlozky ktera je umistena pod nim. Co se vycisteni tyce je potreba z nej osdstranit veskery nanos karbonu (vykoupat v necem na bazi petroleje a pote mechanicky ocistit. Za idealniho stavu musi byt jehla cista az na kov a predevsim musi do tela EGRu zajizdet a i vracet se zcela volne. Montaz je v opacnem poradi.

Vice o problematice EGRu a i jeho pripadnem zaslepeni lze vycist treba zde Odkaz .
opelka
Tuesday 13 January 2009 - 18:02:50 Citovat
Host
diky,Martas.Alespon vim i jak to vypada a kde to mam hledat.Sama to asi nedam ale alespon mam prehled.Diky moc Iva
Martas
Tuesday 13 January 2009 - 18:15:49 Citovat
Host
opelka napsal ...

diky,Martas.Alespon vim i jak to vypada a kde to mam hledat.Sama to asi nedam ale alespon mam prehled.Diky moc Iva


Nemas zac, od toho jsme tady, pripadne kdyby byl problem se ozvi na Email

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1498 sec,0.1177 z toho dotazů.