• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
POMOC! Sintra za jízdy zdechla a už nejde nahodit
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Michal
Saturday 27 November 2010 - 13:55:31 Citovat
Host
Zdravím, mám Sintru 2.2DTi/1999. Včera jsem ráno nastartoval a nechal ji 15 min. běžet, aby se zahřála. Pak jsem vyjel a po ujetí asi 200 m najednou chcípla (jako kdybych ji vypnul klíčkem) a už nejde nahodit. Vše ale svítí (kontrolky) a funguje. Teda kromě motoru... Nemáte někdo podobnou zkušenost co s tím??? Žádné chybové hlášení, žádné cukání předem, žádné varování... Už 2 dny brouzdám po různých fórech a nemůžu najít odpověď.
Legend
Saturday 27 November 2010 - 16:13:15 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Může to mít plno příčin. Začal bych naftou, je možné, že byla v nádrži dlouho, třeba z doby kdy se prodávala letní nafta a teď jak se ochladilo tak ztuhla? Pokud ne, tak bych začal diagnostikou.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Michal
Saturday 27 November 2010 - 16:56:20 Citovat
Host
Naftu jsem tankoval u Shell v pondělí. Plnou nádrž. Jel jsem v úterý trasu Most - Praha - Tábor a zpět. Zbyla mi tam asi třetina nádrže. Zkoušel jsem odpojit vedení pod autem, jestli není zmrzlá - není. Je malinko hustší, to ano, ale přece by to jelo...nebo alespoň cukalo. Tady je zarážející to, že to vyplo za jízdy hned, bez jakýchkoliv příznaků nějaké poruchy. Asi vážně budu muset na diagnostiku. Kontroloval jsem AGR ventil - vyčistil jsem ho a je OK. Zkusím ještě koupit snímač otáček kliky a vyměnit ho. Není tak drahý a mohl by to být on. V létě mi to totiž v jednu chvíli (po cestě na německé dálnici a jel jsem tak na 1/3 plynu) auto cuklo a rozsvítila se kontrolka CHECK. Po dalším nastartování však zhasla a od té doby klid. Třeba to mělo nějakou souvislost....
csala
Sunday 28 November 2010 - 19:20:20 Citovat
Host
Michal napsal ...

Zdravím, mám Sintru 2.2DTi/1999. Včera jsem ráno nastartoval a nechal ji 15 min. běžet, aby se zahřála. Pak jsem vyjel a po ujetí asi 200 m najednou chcípla (jako kdybych ji vypnul klíčkem) a už nejde nahodit. Vše ale svítí (kontrolky) a funguje. Teda kromě motoru... Nemáte někdo podobnou zkušenost co s tím??? Žádné chybové hlášení, žádné cukání předem, žádné varování... Už 2 dny brouzdám po různých fórech a nemůžu najít odpověď.

2.2DTI pouziva vysokotlake cerpadlo VP44. Toto cerpadlo je povestne tym, ze na nom odchadza elektronika a to prave takym sposobom, ako popisujes, teda auto sa z nicoho nic zastavi. V tej elektronike odide vykonovy tranzistor, ktory otvara vysokotlaky ventil nafty. Elektroniku vedia experti opravit aj priamo na aute tak za cca 200€. Ja doporucujem kupit nove cerpadlo za 650€. Vyrabaju ho v Cechach.
Inac tebou spominany snimac polohy klukovky sa nachadza v cerpadle. Pokial si mal na mysli snimac otacok klukovky, tak bez neho motor pobezi, sice v nudzovom rezime, ale bezi. Najprv si zamozrejme zajdi na diagnostiku, ale moj typ je vadne cerpadlo
Michal
Sunday 28 November 2010 - 19:59:45 Citovat
Host
Díky moc za radu, jen jsi mne zmátl s tím snímačem...i když se ho to tedy netýká, tak jen, že ho mám nad setrvákem a ne v čerpadle.

No a po třídenním hledání jsem našel docela užitečnou stránku. Hodím link i pro ostatní: Odkaz

Docela podrobně tam popisuje vše o čerpadlách VP44 (PSG5 i PSG16).

P.S. Nemáš link na někoho, kdo by opravil ten tranzistor na autě? Protože jinak to jsou ceny....uff, až je mi z toho mdlo :-/
Michal
Sunday 28 November 2010 - 21:45:37 Citovat
Host
Tak jsem zjistil vše o opravě výkonového tranzistoru. Možná teď budu trochu naivní, ale myslíš, že by tuto opravu zvládl šikovný elektromechanik (nebo dokonce já sám) ?

Projel jsem jiná fóra o této problematice (i ta kde ses vyjadřoval ty) a zjistil jsem, že tranzistor stojí kolem 20,-Kč + teplovodivé lepidlo za cca 100,-Kč, tak proč dávat za opravu tisíce....

Jsem sice automechanik, ale toto jsem nikdy nedělal. Nepřijde mi to ale zas tak složité...teda pokud tam není zapotřebí jiných zásahů (nastavení a tak).

Co myslíš?
JardaB
Sunday 28 November 2010 - 22:12:19 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Cerpadlo neznam, dyzl nemam, ale pokud jde jen o vymenu tranzistoru a da se k nemu rozumne dostat, nehledal bych v tom predem problem a zkusil to...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
csala
Monday 29 November 2010 - 15:26:13 Citovat
Host
Ohladom opravy priamo na aute oslov niekoho odtial: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=70340&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Ja osobne so synovou pomocou som tranzistor vymenil. Potrebujes k tomu pevnu ruku, dobre oci, kvalitnu mikropajku a vela trpezlivosti. Ale napriek tomu, ze som prvotnu zavadu odstranil, co potvrdili dve nezavisle diagnostiky, tak sa nasledne objavila dalsia zavada a to ulomeny drziak snimaca polohy klukovky. K cerpadlu a aj k svojej amaterskej oprave som stratil doveru a zaroven ma tlacil cas, tak som sa rozhodol kupit nove cerpadlo za spominanych 650€.
Po precitani roznych for o cerpadle VP44 som si uvedomil, ze s opravenym cerpadlom sa clovek vozi ako na casovanej bombe, ze tieto amaterske opravy dlho nevydrzia, ze vymeneny tranzistor je nedostatocne chladeny,...
A predpokladam, ze o 10 rokov neskor vyrobene cerpadlo ma problemy s chladenim tranzistora vyriesene. A zaroven je v cerpadle vsetko nove.
Najprv zacni diagnostikou, mozno ze je zavada inde a nie v cerpadle. Vela zdaru.
Michal
Tuesday 30 November 2010 - 14:59:33 Citovat
Host
Tak tomu říkám střízlivý názor člověka, který ví, o čem to je a má s tím osobní zkušenost. Nejprve jsem si také chtěl čerpadlo opravit sám, nebo jej nechat opravit někým, kdo bude mít jistější ruku než já.

Po 5-ti denním soustavným studiu o této problematice jsem ale došel k názoru, že bude opravdu lepší koupit repas za nějakých cca 18tis. Kč, než se klepat, jestli mne auto nenechá na konci republiky (nebo dokonce Evropy) na holičkách.

Na diag. jsem zatím nebyl, ale mám ji domluvenu. Čekám jen, až trochu opadne sníh, abych se vůbec dostal ze dvora a odtáhl to. Do včerejšího večera napadlo min. 30cm sněhu a bydlím na konci města, kde sypače známe jen z televize

Podle mého to ale na 90% bude čerpadlo. Uvidíme...
Host
Tuesday 30 November 2010 - 15:02:07 Citovat
Host
to csala:

Nevíš prosím tě, kde bych to mohl nechat opravit (repasovat) za těch 650€ ? Já to nesehnal za míň jak 18.500,-Kč. Díky

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1406 sec,0.1091 z toho dotazů.