Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra C - jaký motor |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Tak jsem si nemohl pomoct a koupil jsem tu nejhorší možnost: VeC 3,0CDTi V6 caravan s automatem. Držte mi palce. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | at slouzi a napis jak jezdi:) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Mé poznatky pro ty, kteří budou kupovat něco jako já. Zatím jsem s tím najel cca 2000km a celkem spokojenost. Budu se ale držet pořekadla, že každá vrána si chválí svůj ocas a ta, co ho nemá tvrdí, že je to nejlepší bez něj, a nezapomenu se na nevýhody: - Ten diesel je oproti benzinu fakt docela hlučnej. Hlavně při rychlosti do 80km. Potom již je to OK. Zkusím nějaký odhlučnění a napíšu. - Zatím jsem se nesžil s posilovačem. je to jako bych řídil joystickem = necítím silnici. Volant klade stabilní odpor, což mi vyhovuje na silnici a ve městě, na dálnici je to ale bída. Nejhorší to je v táhlých zatáčkách, kde se prakticky nedá řídit jednou rukou. Jakýkoliv hrbol uvolní tlak posilovače proti ruce a auto udělá vlnu. Budu si muset zvyknout, ale uvítal bych, kdyby tam ten pseudoodpor nebyl, kontakt se silnicí stejně nepřináší, jen z toho bolí ruce. - Naopak podvozek je naprosto sqělý a kastle až neuvěřitelně tuhá. - Na blinkry jsem si musel přečíst manuál, ale od té doby již nechci jiné = SUPER. - Automat = příjemné překvapení, ale nemá cenu, pokoušet se ovlivnit spotřebu. Když jedu ecoralye, mám spotřebu okolo 7,5, když to pálím co to dá (dálnice 180-200) spotřeba 9,2. Tak se radši dívejte do zrcátek, ty dva litry mi za úsporu nestojí. P.S.: Data platí pro normální režim. Sport prakticky nepoužívám. Je sice svižnější, ale i hlučnější, protože točí cca o 1000 ot. více. - Ovládání PC je bezvadně intuitivní a i bez manuálu rychle padne člověku do ruky. Nikde nejsou zbutečná tlačítka a vše se aktivuje a ovládá tehdy, kdy to potřebujete. - OPEL snad neumí odkládací místa na lahev s pitím. Vozil jsem ji na sedačce v VeB a vozím ji tam i ve VeC. Proč to neudělaj jako v OCTAVII?! Navíc odpadly šikovné vyklápěcí držáky na kafe, přihrádka vedle ručky je však dostatečná. - Předevčírem jsem koupil 18" kola a pneu dle rozměrů ve velkým techničáku. Vešla by se tam pohodlně i 19". Trval jsem na tom, aby to odpovídalo techničáku přesto, že pneu v tomto rozměru 225x45 jsou hodně drahé atypy, ale moc se mi to nelíbilo a tak jsem to prohnal kalkulačkou na porovnání rozměrů, bohužel až po nákupu. Je to sice v normě, ale mnohem lépe by tam seděly135x40. V předepsaném rozměru je běhoun moc úzký. - Jinak parkovací senzory jsou super, ale mě se, v návalu euforie podařilo najít jejich slepé místo. Pokřtil jsem tak VeC druhý den po nákupu o sloupek. To je zatím asi fšechno. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | super info ...chtělo by to FOTO !!! z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Gratuluju k autu, ať slouží. Posilovač je bohužel nectnost všech moderních aut, kde je posilovač elektrický (případně elektrohydraulický). Jediná vyjímka z Vecter C je verze 2,8T, kde je stále hydraulika. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, stále v provozu Škoda Fabia Combi Style MY 2022 | ||
| |||
marek.jurgla |
| ||
Host | Pro cesťáka.Ahoj kolego.Pročítám si tady příspěvky a jak zjištuju, mám stejné auta jako ty.Vectru B 2,5 v6 mam už 4 roky a Vectru C 3 cdti v combíku automat mám dva měsíce.Chtěl bych se s tebou nějakým způsobem spojit.Můj email je Email .Zatím děkuju a snad se spojíme | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |