• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
a opět katalyzátor :-)
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stepo
Thursday 29 August 2013 - 08:36:52 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Male endoskopy stoji dneska kolem 2000.....nemas v okoli nejaky servis, ktery jej ma ?
Dostane se i pres ohyb a u snimace je i LEDka....takze umi snimat i za tmy.
FastArrow
Thursday 29 August 2013 - 08:46:15 Citovat
Host
ano vím, taky jsem nad tím přemýšlel, ale nevím kde by to měli. Chodí mi nabídky z Conradu.cz . Ono to asi bude jednoduché.

dedukce: vzhledem k tomu, že voštiny byly v zadním tlumiči, tak to vypadá, že viník je ten poslední velký kat. Jedině, že by se fakt rozsypal více a ucpal střední tlumič. Kdyby se vysypal ten malý kat ve svodech, tak ten by neprošel tím velkým - ostatně ten bych měl vyklepat případně druhou stranou - směrem k motoru. Sundám část za katem a uvidím - napíšu.
Jiřik
Thursday 29 August 2013 - 09:11:56 Citovat
Host
Přesně tak!
Rozpoj to za těmi posledními katy a zkus to vysypat. Někdy tam je vidět i baterkou, pokud to není moc zahnuté. Nicméně budou na 90% hotové oba dva.
To jsou katy, kde už jsou plyny chladnější, takže tam klidně dej nějaké úplně obyč. Možná bych zkusmo dal jen trubky, máš tam ještě ty dva kovové, takže protitlak zůstává na podobné hodnotě, mohlo by to i projít emisemi.

Je ale více než potřeba vyčistit výfukové tlumiče, které jsou teď zanesené bordelem. Rozpoj to mezi střeďáky a koncáky a koncáky úplně sundej. Střeďáky profoukni kompresorem. Pak je potřeba na koncáky poklepávat a držet je vstupem k zemi. Pokud vypadá málo drobků, je dobré udělat malý řez a vysypat zbytek (místo se musí správně určit a musí to být na horní straně, jinak to do jara vyrezne)
FastArrow
Thursday 29 August 2013 - 09:20:42 Citovat
Host
Díky za radu.

Tím pádem to musím udělat u kámoše v servisu, který má kompresor jinak bych to musel jen vyklepat což nemusí stačit. Kdysi na BXu se mi urval takový kus katu, kerý ucpal skoro celou trubku... Předjížděl jsem a najednou se z 66kw stalo 6kw a pak zase 66kw - jak kdy.

Martas
Thursday 29 August 2013 - 09:54:26 Citovat
Host
Skoro neuveritelny kolik se toho o takovy prkotine da napsat, za tu dobu cos tu stravil psanim prispevku bys to mel uz davno hotovy.

Vykasli se na cokoliv zde popsane, bud si kup UNI kat, urizni, navar a mas to, nebo ten kat rizni odspodu flexou (stejne jestli je rozpadlej musi ven ten velkej dil co zbyl z vlozky dostat ven, on zas uplne rozpadlej nebude), navar tam krizem 2mm drat a narvi tam 50 dratenek (predevsim kvuli odporu ale taky kvuli kravalu), pak to zase zavar a mas to.
FastArrow
Thursday 29 August 2013 - 10:00:11 Citovat
Host
tak tak, ale neměl jsem kdy to udělat. Nicméně já hlavně řeším spotřebu celou dobu, kdy jsem měnil váhu, svíčky atd a teď jsem skončil u výfuku. V každém případě děkuji zatím všem za help...

Jinak jsem se chtěl zeptat, které bude tvoje další auto když ne opel??
Jiřik
Friday 30 August 2013 - 09:08:39 Citovat
Host
Vykašli se na všechno zde napsané, ale hlavně vyčisti ten koncák a necpi tam žádný drátěnky!
Fast Arrow
Thursday 12 September 2013 - 15:06:24 Citovat
Host
Ahoj

tak jsem mel sundany vyfuk (od katu dal) byl cisty a ani nic se nevyfouklo, kdyz jsem pridal a ani kdyz jsem to projel kompresorem.

Dneska jsem nastartoval. Chytlo to jako vzdy super. Za 4 sekundy se to zacne dusit (mohl bych to proslapnout plynem, ale neslapal jsem vůbec na plyn) a zdechne motor. Tak to bylo třikrát. Za chvíli jak se to ohřeje, tak je to dobré.

Včera jsem spěchal do OV tak najezdil cca 60km po cestě zpátky (už v klidu) mi se mi rozsvítila ŘJ a vyhodilo to toto (při jízdě na LPG):





Jiřik napsal ...

Přesně tak!
Rozpoj to za těmi posledními katy a zkus to vysypat. Někdy tam je vidět i baterkou, pokud to není moc zahnuté. Nicméně budou na 90% hotové oba dva.
To jsou katy, kde už jsou plyny chladnější, takže tam klidně dej nějaké úplně obyč. Možná bych zkusmo dal jen trubky, máš tam ještě ty dva kovové, takže protitlak zůstává na podobné hodnotě, mohlo by to i projít emisemi.

Je ale více než potřeba vyčistit výfukové tlumiče, které jsou teď zanesené bordelem. Rozpoj to mezi střeďáky a koncáky a koncáky úplně sundej. Střeďáky profoukni kompresorem. Pak je potřeba na koncáky poklepávat a držet je vstupem k zemi. Pokud vypadá málo drobků, je dobré udělat malý řez a vysypat zbytek (místo se musí správně určit a musí to být na horní straně, jinak to do jara vyrezne)
Jiřik
Friday 13 September 2013 - 08:56:15 Citovat
Host
Tak to vypadá na ucpaný kat v banku 1. Hlásí to "podprahovou" účinnost.
Jak píšeš, před velkými katy žádná nečistota nebyla, ty kovové katy nemusí být zborcené, ale jakoby odshora ubývají a ucpávají se. Já jsem je oba vypreparoval. Mohl bys zkusit vyšroubovat lambdu nad inkriminovaným katem a podívat se tam tím otvorem, jak to vypadá. Nevím ale jestli je tam takhle přístup. Sundavání toho svodu s katem je docela fuška.
Fastarrow
Friday 13 September 2013 - 09:14:43 Citovat
Host
jj díky, nechám tu spolujezdcovou stranu výfuku sundat - doufám, že jim to půjde (lahůdka ). Akorát nevím jak bych řešil, kdyby ten malý kat byl grogy.

Dávat trojku za ten malý? Odkaz

Nevíš o nějaké bouračce nebo o nějakém starším náhodou?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1340 sec,0.1036 z toho dotazů.