• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega B 2.5TD vynechává plyn
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Breathlless
Tuesday 21 June 2011 - 11:06:36 Citovat
Host
Ahoj Omega b 2.5TD r.v.1995
Občas hlavně při studeném motoru se stane, že mi přestane reagovat plyn , auto přestane táhnout , spadnou otáčky až na hranici zdechnutí , nereaguje. Musím podřadit a sešlápnout na podlahu plyn pak naskočí a jede , vědšinou se to stává na 3. rychlostní stupeň. EGR byl předchozím majitelem vypojen , opraveno , teď je chod motoru lepší ale problém přetrvává.

Diagnostikovali jsme chyby č. :92 (stále přítomný), 95 (závada opakovaně mění za jízdy status přítomný/nepřítomný) a
64 ( přítomný sporadicky).

Diag. Autoscanner Opel CAN Advace .

Co stím ?
Breathlless
Tuesday 21 June 2011 - 11:09:09 Citovat
Host
Překlad kódu:
Kód 92 - Napětí na vstupu řídicí jednotky - pin 20 - je větší než 4,7 Voltu; okruh zkratován či přerušen; provoz na tempomat je nemožný. U vozidel bez tempomatu je otevřený okruh vždy jednotkou ECU předopkádán, uloží se kód 92.

Kód 95 - (závada opakovaně mění za jízdy status přítomný/nepřítomný). Občas ještě „problikne“ další závada, ale na tak krátkou dobu, že nejde přečíst, do paměti se ta další vada neukládá.
Popis kódu 95 : vada výstupního zesilovače. Jedna nebo více chyb na výstupu z ECU (možný zkrat ve vedení). Tento stav musí trvat déle než 0,5 sekundy – Důsledky: je nemožné žhavení motoru. Odchylka systému řízení předvstřiku. Kontrolka žhavení nesvítí. Nejde systém ovládání klimatizace. Systém EGR nejde. Poznámka: Kromě tohoto kódu jsou uloženy kódy 49 (řízení času žhavení), 34 (řízení předvstřiku).

Kód 64 – Popis kódu 64 když jsou otáčky motoru vyšší než 773 (tovární nastavení), aktuální napětí na snímači vstřikovaného množství paliva je přes 1,3 Voltu. Napětí pohonu čerpadla (?? = pump actuator): nominální hodnota minus skutečná hodnota je vyšší než 0,67 Volt, tento stav musí trvat déle než 0,52 sekundy .... motor je pak zastaven. Otáčky motoru: zdá se mi to jako chyba (otáčky motoru s manuální převodovkou jsou AutoScannerem uváděny nižší nežli s převodovkou automatickou) – v tomto případě by ve voze nejspíš byla ECU (nebo alespoň software v ECU) od automatické převodovky – volnoběžné otáčky motoru se totiž zobrazují s hodnotou 751.

Dále: Vadná indikace teploty motoru pro ECU – palivo je dávkováno pro motor „teplý“ jen 70°C = bude tedy vyšší spotřeba paliva.
Palubní teploměr ukazuje 90°C , termostat vymontován.
Legend
Tuesday 21 June 2011 - 17:09:10 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ještě by to mohl dělat plynový pedál, ten je elktronický u tohoto typu motoru. Občas se stane, že odejde

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Host
Tuesday 21 February 2012 - 12:46:37 Citovat
Host
Ahoj, mám takmer totožný problém. Pri preradovaní rýchlosti ( je jedno či z 1 do 2 alebo 3-4) pri vymačknutí spojky a padaní otáčok sa pri 1500ot/min rozvieti kontrolka motora, hned zhasne a otáčky spadnú dole až s autom na okamih zatrasie, ked preradím akurá pri tých 1500ot tak auto nereaguje na plyn vôbec, musím ho pustiť a opätovne pridať , niekedy vymačknuť aj spojku problém. Diagnostika ukázala:
64 - Ovladac množství paliva
- Nesprávný
- Prerušovaný/nesouvislý

92 - Tempomat
- vysoký napätie/ otvorený obvod
- stály/trvalý

Ako vyriešiť najmä chybu 64. 4o treba vymeniť? Omega 2.5 TD rok 98.
Rudla
Tuesday 21 February 2012 - 19:19:48 Citovat
Host
Myslim si ze tento problem je ve vadne hlave vst.cerpadla.Tyhle priznaky tomu dost odpovidaji.Je to elektronicky problem,ktery se neda opravit jen vymenit.Ta hlava se da samostatne sundat takze se cerpadlo cele menit nemusi.Je to celkem casty problem tohodle typu motoru.Uz se to tady dost resilo pred par lety.Hledej mozna najdes.....
PetrF
Tuesday 13 October 2015 - 13:52:38 Citovat
Host
Zdravím. Podařilo se vám tento problém nějak vyřešit? Potýkám se s ním v současné době - při poklesu otáček kolem 1500 problikne kontrolka motoru a jakoby přichcípne a znovu se chytne. Prosím o radu.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1512 sec,0.1212 z toho dotazů.