Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vectra b |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
martin svitok |
| ||
Host | rad bych vedel kdy to skonci mam opelvectra b nakupni cena 45tisic do servisu sem narval 40tisic a ted sem menil prevodovku za dalsich 10500 je to normalni ze se to auto rozpada pod rukama a to s tim jezdim slusne kazdopadne to auto budu udrzovat nic jinyho me uz asi nezbyde | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | záleží v jakém stavu auto bylo po předchozím majiteli, zpravidla když se auto koupí v bazaru, tak se v počátku ztratí 20tis jak nic a to stačí udělat brzdy, rozvody, nové pneu, nějaké čepy, případně tlumiče, výfuk.. A když to dělá dražší servis, tak to vyjde i o dost víc Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Chce to lip vybirat a nekupovat v bazaru, kde je hned 10-20 litru jako provize navic, takze za ty prachy to musel bejt strep jak vino... (pokud to bylo z bazaru) Ale u ojetiny jistota neni nikdy, no... A za prevodovku na takhle stary auto docela balik. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Přesně tak, prosimtě jak jsi mohl dát Martine takový šílený prachy jen za převodovku? To se někdo napakoval... Lidi, přestaňte pořád shánět ty F18!! F20 seženeš za tisícovku a je skoro nafurt! A jestli chceš šetřit palivo, tak F16WR se sežene ještě snáz. | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Obavam se, ze to neskonci nikdy. Vectra B je pomerne narocne auto na servisovani. Znam 3 lidi z meho okoli, kteri ji meli. Sam ji mam taky. Nikdo z nas se u starsi vectry neobesel bez vetsich investic za servis. Bezne se objevuji stavkujici motorky dveri, nedopisujici displaye, potkane motory (at uz ty s remenovymi rozvody -kvuli vodni pumpe, nebo ty s retezovymi rozvody, o nichz se v cechach traduje ze sou vecne), spatny EGR ventil, casto odchazi kompresor klimatizace, opotrebovana zadni naprava, tekouci hadice palivove nadrze (pripadne prorezla nadrz, vectra B ma plechovou), vrzajici sedadla, drncici strop, povolujici se pristrojova deska, vule v kloubech rizeni (u verze se stavitelnym volantem), na svoji vectre jsem uz absolvoval i prorezle ptrubi zadnich brzd (je schovane nad nadrzi, drzi se tam vlhkost), odeslou jednotku ABS, prezdimane draty v pruchodkach obou zadnich dveri a koroze. Typicka mista kde se prvni objeuje koroze jsou zadni lemy, a co je horsi -nosne casti vepredu na podlaze. A mohl bych pokracovat dal a dal. Takze kdyz starou vectru B, tak jen v perfektnim stavu a ani tak se neda predpokladat, ze se neobjevi nejake necekane vydaje za opravy. | ||
| |||
marek |
| ||
Host | Meneator napsal ... Obavam se, ze to neskonci nikdy. Vectra B je pomerne narocne auto na servisovani. Znam 3 lidi z meho okoli, kteri ji meli. Sam ji mam taky. Nikdo z nas se u starsi vectry neobesel bez vetsich investic za servis. Bezne se objevuji stavkujici motorky dveri, nedopisujici displaye, potkane motory (at uz ty s remenovymi rozvody -kvuli vodni pumpe, nebo ty s retezovymi rozvody, o nichz se v cechach traduje ze sou vecne), spatny EGR ventil, casto odchazi kompresor klimatizace, opotrebovana zadni naprava, tekouci hadice palivove nadrze (pripadne prorezla nadrz, vectra B ma plechovou), vrzajici sedadla, drncici strop, povolujici se pristrojova deska, vule v kloubech rizeni (u verze se stavitelnym volantem), na svoji vectre jsem uz absolvoval i prorezle ptrubi zadnich brzd (je schovane nad nadrzi, drzi se tam vlhkost), odeslou jednotku ABS, prezdimane draty v pruchodkach obou zadnich dveri a koroze. Typicka mista kde se prvni objeuje koroze jsou zadni lemy, a co je horsi -nosne casti vepredu na podlaze. A mohl bych pokracovat dal a dal. Takze kdyz starou vectru B, tak jen v perfektnim stavu a ani tak se neda predpokladat, ze se neobjevi nejake necekane vydaje za opravy. [Jo jo tak to mas cistou pravdu taky stim mam nejakej problem | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no nevim,tak tragicky bych to neviděl.\asi je to opravdu o tom,jak se kdo staral od počátku....u aut s nájezdem přes 150tis se to ale předpokládá,že něco odejde a to i u slavného koncernu nebo japonců.Prostě věci typu silentbloky,těsnění,čepy atd se měnit musí...jinak nějaké hrubé záludnosti to zase tolik nemělo. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Známej má tady Vectru B X20XEV sedan moc pěkná kastle i lak, bez papírů, angel eyes světla, má to něco s řídící jednotkou, jinak supr na díly, červená za 6tisíc můžete si to odvézt: 721817423, Michal | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Mám funkční F18 WR za tři stovky, nedám !!(a) !!(a) | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | Kterékoliv auto téhle třídy a roku výroby okolo 2000 je a to zvlášť když se bude prodávat v bazaru za 45tis,- prostě vybydlená srač*ka s nájezdem km mnohem vyšším, než je na tachometru. To se pak nikdo nemůže divit, že do něj sype peníze. Je zajímavé, že jsem s Vectrou B najezdil přes 100tis. km za tři a půl roku a jediné co jsem nechal vyměnit byl rozvodový řetěz (s tím jsem ale při koupi počítal) , dále jsem vyměnil jeden silentblok za 250,- na zadní nápravě, jeden čep a tyčku řízení (cca do tisícovky) na přední nápravě a dál je to z celého auta z věcí, které se běžně opotřebovávají všechno. Jediné co mě kleklo byla ECU motoru, ale s tím, že jednou klekne, jsem to už taky koupil. Takže jediná věc za 5500,- z vrakáče i s kódováním, která je mimo běžnou údržbu. Tak nevím, měl jsem štěstí, nebo se jenom k tomu auto chovám slušně, nevymetu každou díru, netahám spojku v otáčkách jak nějaká baba...? Protože kotouče původní, ramena původní, tlumiče taky, náboje kolo nikdo nikdy taky neměnil... a brácha, když měl x18xe r.v. 98 tak to samé, snad jen krom vysypané převodovky a uložení tlumiče na jedné straně, s autem jen jezdil a jelikož ji měl ještě déle, najezdil s ní přes 150tis. km a jediné co čas od času udělal bylo to, že vyčisti volnoběžný ventil. Nevím, ale podle mě se tyhle auta prostě se*rou jako každá ostatní. A jezdit slušně znamená u každého taky něco jiného, to je pojem relativní. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |