• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klimatizace - ventilátor klima.
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 11:32:20 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Relatka na chladice jsou ukryty v ty jednotce chlazeni motoru (nejspis to co si nasel v tom podbehu). Aspon podle schemat na astru, ktery mam k dispozici.

A skutecne se u vetsiny aut zapinaji sahary na nizkou rychlost hned po spusteni klimy. Ale to co mas v aute ty, je znatelne modernejsi reseni, nez treba u ty vectry, takze to tak byt nemusi (kazdopadne ze schemat nezjistitelne).
Ondra B.
Wednesday 24 August 2011 - 11:44:16 Citovat
Host
Díky všem za info.
Takže jsem vlastně v pasti
Asi jsem odsouzen na měnění dílů kus po kuse __;
Zkusím vyměnit to čidlo, pokud nesepne, tak to tím nebylo. a BUDU POKRAČOVAT DÁLE, ale kam?
Jak na to, nemám a nemyslím si že tam najdu něco co se bude týkat klima.
Kor r.v 2007.
Co dál?
Vyměnit ten dehydrát.? není mi moc jasné jaký by to na to mělo vliv... chjo...
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 12:44:36 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Kam dal, to je otazka. Mozna pred tim by opravdu nebylo na skodu zajet do dobryho klima servisu, at zkontrolujou ty mechanicky casti. Pokud bude vse ok, tak ta elektrika neni tak slozita.

Vstupy do ty jednotky chlazeni jsou:
*2 draty z ECU /ridici jednotky motoru/
*cidlo tlaku klimatizace
*a jeste je pripojeny zvlast predradny rezistor pro pomalou rychlost obou sahar (ten bych rozhodne zkontroloval)

nic vic. Vsechno ostatni jsou bud kostry, nebo +12V jisteny pojistkama.

Vystupy jsou:
2x ventilator chladice (sahary)
kompresor klimatizace
Martas
Wednesday 24 August 2011 - 12:53:08 Citovat
Host
Mozna sem to spatne pochopil, ale on si nestezuje ze klima nefunguje jen "ma strach" aby ji tim ze nefunguje ventilator neznicil.

Pokud je to tak asi nema smysl delat neco s klimatizaci jako takovou.
Ondra B
Wednesday 24 August 2011 - 12:58:23 Citovat
Host
Super tohle jsem potřeboval. Takže juknu na tu elektriku ještě dnes nahodím nové čidlo tlaku.... uvidím....
Relátka jsou pasé, předpokládám že u pojistek pod volantem žádné na tu saharu klima nejsou?
Šťáva do kabelů pro saharu klima jde, ventilártor fachá na beterku, kompresor se spustí a normálně běží, pojistky v motoru jsou všechny ok.
Ona na té klimošce moc mechanických částí není ne?
Jedino co se může potento, je únik chadiva nebo KO kompersor, ale to je vše v pořádku...
Jen mě vrtá hlavou zda te RJ co je pod podběhem je RJ i pro motor?
Asi ano jelikož je tam drátů jak netento...
Si říkam pokud kompesor sepne, chladiva je tam předepsaný množství + olej tak snad bude problém v el??
Martas
Wednesday 24 August 2011 - 13:08:52 Citovat
Host
Ondra B napsal ...

Super tohle jsem potřeboval. Takže juknu na tu elektriku ještě dnes nahodím nové čidlo tlaku.... uvidím....
Relátka jsou pasé, předpokládám že u pojistek pod volantem žádné na tu saharu klima nejsou?


Tak znovu ... v pojistkove skrince pod volantem jsou u Astry G a Vectry B relatka a nektrera z nich jsou i pro klimatizaci (u VeBe 3) a to jiz zminovane prvniho nebo druheho stupne (nepamatuju si oznaceni) bezne odchazi (ja ho za 6 let menil uz 2x).
Meneator
Wednesday 24 August 2011 - 13:11:34 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
tak jestli to mas cely integrovany v ridici jednotce motoru (ta u astry bejva v podbehu vpredu) tak to je asi jeste dalsi varianta (takze schemata ve kterejch sem hledal tim padem nejsou to co tam mas ty) __; to uz sem z toho jelen
Host
Wednesday 24 August 2011 - 13:48:15 Citovat
Host
Jelen ? Já jsem stoho lama __;

Jak píše Marťas, klima je funkční, jen ta sahara nejde, když jí odpojím ihned se rozběhne(po nastartování) sahara motoru a RJ mi hází chybu.
Samozřejmě když pojedu udstálenou rychlostí po dálnici tak klima luxusně chadí, ale po spomalení začene narústat tlak , protože neběží sahara a začnou se extrémně namáhat komponenty, pak to i přestává chladit .-) asi tak.
Hmm na tyrelata juknu, jen nemám tušení která to jsou a jak mám poznat že nejsou funkční?? ufff
Díky

Ondra B
Thursday 25 August 2011 - 06:37:29 Citovat
Host
Takže výměna čidla tlaku nepomohla, stále stejný problém, sahara neběží.
Ještě mě napadlo že by to mohla být RJ klamatizace co je zezádu na sahaře motoru, tam je uchycená nějaká krabička se dvěma piny.
Kabele jdou společně s kablema od čidla tlaku a s kablema od sahary klima do RJ v LP podběhu.
Jen je zajímavé že jsem nikde na chadiči pro motor nenašel jedíné čidlo teploty co by spínalo saharu motoru.
Fakt je mi záhadou čim se spínají sahary na klima i na motor??
Ví někdo co mám zkusit dále?
Nebo po jakých relé se mám poohlídnout??
Díky
mates
Thursday 25 August 2011 - 08:47:35 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Už jsi zkoušel ty relé co ti radil Marťas?

Lexus RX 350
Honda Crosstourer

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2098 sec,0.1447 z toho dotazů.