Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
kontrola oleje v automatu a dalsi veci |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | wisastar napsal ... Par dotazu na automat. Omega C 2.6 V6 rok 2000. 2. Pri rychlosti napr 90 kmh kdyz vyradim neutral tak otacky vyleti k cca 5 tis a auto pribrzdi motorem a pak tam hned hopne neutral... jako by to tam souplo jednicku. Jeste to parkrat udelej a uz nebudes muset resit ostatni problemy. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No nemelo by to takhle delat, ale zas na celkovou funkci to nema vliv. Asi uz neco tesni min, nez by melo nebo bude problem s rizenim tlaku oleje pripadne byvaji omackane kose a lamely se tam kousou... To bych neresil, neni duvod za jizdy davat neutral. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | navic nejde srovnavat tip tronick s automatem z omegy:D Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jj, Omega ma automat pochazejici z konce 80.let, v podstate s minimalnimi konstrukcnimi zmenami. Aspon je to drzak a da se rapasovat v pohode beznym naradim A pri pusteni plynu by to neutral davat nemelo, mozna se to jen zda. A ten kopanec 2-3 vypada na opotrebovany (blbe serizeny) brzdici pas, jedina vec, co se serizuje dle opotrebeni, po sundani vany celkem jednoduse (navod je na netu i video) A doufam, ze se bavime o prevodovce AR35, GM oznaceni 4L30E Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Jj, Omega ma automat pochazejici z konce 80.let, v podstate s minimalnimi konstrukcnimi zmenami. Aspon je to drzak a da se rapasovat v pohode beznym naradim A pri pusteni plynu by to neutral davat nemelo, mozna se to jen zda. A ten kopanec 2-3 vypada na opotrebovany (blbe serizeny) brzdici pas, jedina vec, co se serizuje dle opotrebeni, po sundani vany celkem jednoduse (navod je na netu i video) A doufam, ze se bavime o prevodovce AR35, GM oznaceni 4L30E najdi mi prosimte to video... no ani nevim co tam je ale jsou snad skoro stejny ne? 25 a 35.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Odkaz V podstate jde o to, aby ta tycka v pisku sla relativne lehce zamacknout tak 2-3mm (dosedne pas na kotouc). Tady to povoluje o 4 zavity od dorazu tusim. Jak jsem koupil tu posledni omegu, tak vubec nezabirala 1-2, stacilo dotahnout a chodi (dotahnul jsem asi moc, trosku to pri razeni 2-3 cukne, pri vymene oleje doladim) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Hezký video. Překlad toho co říká: Utáhnout na 4,5NM a povolit přesně o 4 otáčky. Když to bude moc utažený pás se spálí. Pás je pro 1 a 2 uvolňuje se při 3 - když to bude moc utažený tak bude zůstávat viset při přeřazení ze 2 na 3. Keep that in mind! _; Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
koil |
| ||
Host | Zdravím.Chtěl jsem se zeptat těch co se vyznají v automatech od koho pochází automat v citroenu xantii-zajímá mě kdo ho vyrábí,co vydrží,jestli není poruchový až moc a jestli je dobře opravitelný.Chtěl bych ho pro ženu ale i z důvodů ježdění po polních cestách z důvodů zvýšení podvozku. Hlavně mě nekamenujte že tu tahám citroena-na jejich fórech mi nebyli schopni na tuto otázku odpovědět.Díky předem. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Dík za projevenou důvěru, tady v OCR je spousta chytrejch kluků, nicméně si netroufám odhadnout, zda se tady dočkáš fundovaný odpovědi, když ti nebyli schopní říct ani kluci od citroenu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | O citronich prevodovkach nevim nic. Mel jsem 2 auta od zabozroutu a vim jen jedno - UZ NIKDY VICE Zlatej Ital kdyz uz... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |