Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vstřikování Z20NET |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ondra |
| ||
Host | Pánové, mám jen malou otázku... . Nevíte někdo, nebo nemáte možnost nějak zjistit u motoru Z20NET ve VC maximální čas (dobu) vstřiku směsi do motoru při jeho plném zatížení a naopak při volnoběžných otáčkách? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tyto hodnoty se dají vyčíst přes diagnostiku (třeba OP-COM), tam jsou vidět vstřikovací časy v reálném čase. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | Díky za reakci, ale to vím. Jde mi o hodnoty z jiného, typově shodného motoru, nebo přímo udávané servisní, abych je mohl porovnat a popřípadě vyloučit to, že se v tom někdo "hrabal" . | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Čipovaný motor lze poznat snedněji-voltmetrem podle toho, kolik dává lambda. Při plném plynu dává běžná lambda 0,70-080 V, s vyšší hodnotou jsem se nesetkal, u čipovaného motoru půjde napětí výš. Volnoběh by se moc lišit neměl, pokud je to kvalitní úprava tak vůbec (kolísá to mezi 0,70-0 V) existují i lambdy, které to mají jinak, ale pravděpodobně to bude takhle. | ||
| |||