• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vysoké otáčky 2.0 16V
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Boban
Tuesday 12 March 2013 - 14:04:20 Citovat
Host
Zdravím, chtěl bych poladit svojí calibru. Četl jsem, že u atmosférických motorů se výkon nejlépe zvýší zvýšením max. otáček (o turbu jsem také přemýšlel, ale bojím se, že by motor nevydržel), tak jsem se chtěl zeptat, jestli zvládne seriové c20xe otáčky okolo 8500rpm, kdyžtak co musím upravit, aby to zvládnul. Pak mě ještě napadlo, jestli bude lepší nechat zapalování m2.5, u kterého si můžu hrát s předstihem nebo radši pořídit m2.8 (popravdě bych radši zůstal u m2.5). Dokážete mi tu někdo poradit?
Stepo
Tuesday 12 March 2013 - 15:35:48 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Nejsem buhvijaky expert, ale zvyseni otacek znamena snizovat hmotnost.
Takze kovane pisty ( nejlepe i ojnice ), ubrat na vaze setrvaku, vymenit pruziny ventilu ( aby se stihly vratit a abys nepretocil motor ), dost mozna jina vacka kvuli plneni a vyplachu.
Myslim Te to vyjde o dost draz nez dat tam jiny motor s turbem :/
Colommbo
Tuesday 12 March 2013 - 15:46:16 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tutok je nějaká inspirace, můžeš začít šetřit korunky... Odkaz

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 13 March 2013 - 15:46:19 Citovat
Host
Krásně popsaná úprava! Jen si myslím, že si tím někdo taky pěkně vydělal,
ostré vačky a throttle bodies (klíčové komponenty pro zvýšení výkonu)
stojí tak dohromady 35 tis. no, takto upravený motor na běžné ježdění moc nebude ?:!:
Colommbo
Wednesday 13 March 2013 - 18:40:51 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
To tedy nebude. Však to není myšleno jako návod, nýbrž jen inspirace, co všecko a jak se nechá udělat...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 13 March 2013 - 19:21:59 Citovat
Host
Pokud chceš zachovat Calibru, nejsnazší řešení budou ostré vačky a jít do sekvenčního LPG ode mně, kdy zachováš výkon, ale budeš točit pořád aspoň pět tisíc, protože Ti nebude líto nákladů _;
nebo opravdu do toho turba, LET motor se dá sehnat do 20 tis. no a pak taky do plynu !!(a)
charkateristika atmosféráku, který má víc než 80kW na litr je o ničem- řve to,
do 6 tisíc to vůbec nejede a žere to jak tank.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1611 sec,0.1328 z toho dotazů.