• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
teplota vody
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
buddha
Wednesday 27 June 2007 - 21:04:33 Citovat
Host
poradili by pánové co se vyznají?
OB 97 2,5 V6.při zátěži motoru nebo při stání v zácpě letí teplota nad 100 stupnů.Větráky se točej,nakonec se to jakžtakž uchladí a do červenýho neleze.Je pek strašně natlakovanej celej chl. system a expanzku nelze otevřít ni po 10 minutovym odfukování.Zespoda za motorem,kolem převodovky takovym gumovym kanálkem tekla vody,
Takže jsme vyměnili radiator topení.Super práce musim říct,jen co je pravda.A sice v menší míře,ale problém pokračuje.Radiator byl děravej na třech místech.
Co dál?Někdo říká těsnění pod hlavou,někdo ventil topení.Prosim pěkně zkuste mi poradit,začínam bejt z toho auta neštastnej
brenky
Wednesday 27 June 2007 - 21:54:17 Citovat
Host
tak me teplota taky krasne splha nahoru...
prvni jsem vymenil prdly chladic a myslel si ze to bude OK...ale spletl jsem se. vypada to jeste na termostat....pozde spina...
zkus se na to mrknout...novy stoji kolem 600,- coz neni moc.,
L.u.k.e
Wednesday 27 June 2007 - 23:07:31 Citovat
Host
1) kontrola cistoty chladice- vycistit stlacenym vzduchem!
2) kontrola koncentrace vody a "nemrznouci kapaliny" - dulezite, at tam
nemas vic koncentratu nez 50%, myslim, ze maximum je 60% !!
3) kontrola termostatu, u V6 sundat komplet sani motoru, je mezi
hlavama u rozovdu
4) kontrola ventilu ve vicku nadrzky s chl. kapalinou (mozna spis nove)

pricin muze byt nekolik, zacni tim lehcim _;
a projdi si poradnu
Anonymní
Thursday 28 June 2007 - 06:07:37 Citovat
Host
Jestli se ti to takhle tlakuje tak mas praskly tesneni pod hlavou nebo hlavu.
JardaB
Thursday 28 June 2007 - 07:03:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No me se to tlakuje poradne taky, samo az po ohrati, hadice jak sutr, ale jine problemy nezaznamenavam. Dela to od zacatku, uz pres 2 roky. Soustava je delana pro nejaky pretlak, kdyz je vic, tak to pusti vicko. Tim chci rict, ze to asi muze byt normalni a nemusi hned sundavat hlavy (mimochodem nadherna pracicka, 2 hlavy, 4 vacky, 3 pr.ele mista... ?lola )
Me skutecne dost pomohlo vycistit chladic, zvenci, ale hlavne ten od klimy, protoze byl skoro nepruchodny. Sel jsem az tak daleko, ze jsem je oba vyndal, klima byla stejne prazdna, jinak by se to teda prodrazilo.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Thursday 28 June 2007 - 07:07:00 Citovat
Host
Jestliže se mu to tlakuje tak, že nejde otevřít víčko, a teče mu radiátor tak to normalni není !!! Hadice jsou nafouklý vždycky jak se to ohřeje ale ne tak moc jak popisuje.
JardaB
Thursday 28 June 2007 - 07:35:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No to jde o to, co znamena, ze ani po 10ti minutach nejde otevrit - pochopil jsem, ze mu pri tom zdrhne vetsina vody jak se to zacne varit. To by myslim udelala ve vetsim paraku i moje, ja mam dojem, ze V6 proste pracuje s vyssi teplotou systemu. Ale ze se mu to prehriva je urcite problem, ja bych sel po tom termostatu a pak po chladici. A kouknout, jestli to nnei zaneseny zevnitr.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
noname
Thursday 28 June 2007 - 13:49:00 Citovat
Host
Nechci rejpat, ale máš to dobře odvzdušněný ???
JardaB
Thursday 28 June 2007 - 14:09:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To se odvzdusnuje samo, v tom by nemel byt problem, aspon jsem ho nikdy nemel. Nalejt, projet, dolejt litr a hotovo.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Vodník
Thursday 28 June 2007 - 14:09:57 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Myslím si, že kdyby bylo prasklé těsnění pod hlavou, teplota by rychle kolísala nahoru a dolů, ne jen nahoru. Navíc by patrně ubývala. Také by mohly výfukové plyny prdět do chladícího systému, což by mohlo způsobit bublání v expanzní nádržce - lze zpozorovat při otevřené nádržce a spuštěném motoru (samozřejmě za studena, aby šla nádržka otevřít bez rizika opaření otevírače). To se mi jednou stalo na Dacii, a než jsem na to přišel, tak expanzní nádobka za jízdy vybouchla (Dacie ji měly skleněnou!) Pak může být špatná vodní pumpa, dále může být skutečně zavzdušněno (odstraní se opět během motoru při otevřené expanzní nádržce) a nakonec neprůchodný chladič zevnitř, tedy tak zvaně zarostlý. Zkrátka, mnoho možností, kde může být závada, chladící systém nemá. Kromě nového chladiče nejdražší variantou je pravděpodobně to vodní čerpadlo.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1602 sec,0.1071 z toho dotazů.