• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Vectra 1,8 92kW (Z18XE) - těsnění
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jeans
Wednesday 06 December 2017 - 00:24:24 Citovat
Host
Zdravím,

chci se zeptat - z vrchu mám motor prochcaný od oleje, myslím, že bude potřeba vyměnit těsnění pod víkem ventilů, pletu se? Vím, že by se to muselo napřed vidět, ale jak náročné je těsnění vyměnit? Zvládne výměnu i zručný člověk s potřebným nářadím?

Zkušenější prosím odpovězte. Děkuji
Anonymní
Wednesday 06 December 2017 - 07:41:02 Citovat
Host
Nic světobornýho na tom není. Sundat plastovej dekl, zapalovací lištu. A pak 10 šroubů M6 a víko je dole.
Jeans
Saturday 09 December 2017 - 02:37:23 Citovat
Host
To jsem potřeboval vědět, díky. Hlavně, aby se pak nemuselo nic brousit nebo rovnat či jinak zasahovat do motoru...
Colommbo
Saturday 09 December 2017 - 10:36:13 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Předpokládám, že víko je plastové a pokud bude už časem a teplotou ne úplně rovné, nové těsnění mu moc nepomůže, resp. ne nafurt (osobní zkušenost se dvěma víky z Omegy V6.) Každopádně to ale zkus, dej nové těsnění a šetři s případným těsnícím tmelem (jen ve spodních rozích obloučků vybrání pro vačky.)

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Anonymní
Sunday 10 December 2017 - 21:55:58 Citovat
Host
Klid, plastové není, je hliníkové.
Anonymní
Monday 11 December 2017 - 22:59:11 Citovat
Host
Kryt, který je na zapalovací liště plastový je, ale já řeším těsnění pod víkem ventilů
Colommbo
Tuesday 12 December 2017 - 09:15:18 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tím líp pro tebe, když se Hliník neodstěhoval do Humpolce.

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jeans
Friday 12 January 2018 - 22:27:33 Citovat
Host
Tak těsnění pod víkem budu řešit až v létě, teď mě čeká výměna termostatu, avšak je tu jeden problém - na tomto motoru je uložen tak nešťastně, že se skrz nádobku na servo nedostanu na spodní šroub toho kolena, ve kterém termostat je. Dá se tedy nádržka na servo nějak jednoduše demontovat nebo musím mít nějaký speciální klíč? Mám jen vybavení z gola sady...

Děkuji předem za jakoukoliv radu či pomoc!

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1569 sec,0.1284 z toho dotazů.