Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zajimave bazarove nabidky |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 97 98 [99] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | rozhodl jsem se opustit opel rady a nabizim svuj posledni LPG dualram 147kW rekneme za 15 bez jakekoliv zaruky na nahradni dily do dobrych rukou. Auto koupene za korunu, nasypano tak 50 litru za tech 7 let, co ho mam jako daily car a i do toho Chorvatska jeste na podzim dojelo (pro stouraly i zpet) Pozitiva, STK jeste na rok a pul, vyvarena kastle, motor, tlumice, rizeni, LPG blos OK slusne pneu a plny sklep nahradnich dilu, treba 2 diferencialy, svody, svetla, vahy vzduchy, vsechno mozny posbirane po 6 ackovych omegach, repas rozdelaovace, nove stare zapalovaci kabely, vymeneny v lete svicky, novy komplet vyfuk Negativa vybydlene auto ze ktereho nelze udelat veterana a uz se to sere. Tece z toho olej (vyreseno podmotorovym krytem s plenkou), nekde unika obcas voda (louze pod autem), obcas skripe servo a taky tece (dolivat), mizerne topi (radiator vymenen, ale neco chybi v rozvodech tepleho vzduchu), huci diferak (mam samosvor na vymenu) a zacinaji praskat hadice (netlakuje, voda nekdy tece, nekdy ne, neni ale videt kde), propadla tento rok lpg nadrz, prorezla ve svaru benzinova (mam nahradni), v zime odeslo stahovani okynek, blbnou zamky A hlavne nic uz se na to neda koupit prakticky vubec nic, napriklas jsem potreboval horni hadici k chladici a chladic. Auto je uvnitr skarede-shnila stropnice a pokus o vymenu nevysel, vsechno je to zkrehle a lame se to. Vykon motoru nebude kvuli restriktoru (blos karburatoru) v sani 200 koni ale tak o 50 min, ale mam dalsi neporusene sani, takze kdyz se plyn vykope ven, tak se to spravi, jede jinak pekne a jinak skoda 1000embe-tisic malych bolesti Slevovat nic nebudu, tech 15 minimalne jsem do toho nasypal za posledni rok a nebude-li zajem tak to dohrkam okolo komina, do prace a zpet. Ale treba by se nekomu hodila vic, duvodem prodeje je koupe dalsiho auta a redukce vozoveho parku. Auto je v Brne a pripadne vazni zajemci napiste na Email jinam do inzerce jsem to zatim nedaval, preci jen po 6 ackovych omegach a 20 opel letech to nedam nejakym pubosovi, aby z toho udelal dmolitio derby car | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Odkaz Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Jaký na to máte názor a jak se to signum chová ??? Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Chová se to dobře. Jako VC v kombi. Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 97 98 [99] | |