• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Benzinove V6 motory
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Revi
Saturday 16 February 2013 - 11:55:09 Citovat
Host
Dobry den, chtel bych se zeptat jaka je moznost zvyseni vykonu na atmosferickych motorech 2.5 a 3.0 zda mate nejaky tip treba co odpojit / zaslepit atd. Popripade jaky nazor mate na chipovani techto motoru / Mantzel boxy... Dekuji Revi
Brenky
Saturday 16 February 2013 - 18:14:05 Citovat
Host
chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně.
zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku.
Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun.
Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí.
Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit!
qpc
Saturday 16 February 2013 - 21:25:55 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
extreme je tuning pomocí kompresoru,ale to je jiná liga.....

začnu jinak.kolik na to jsi schopen obětovat peněz?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


JardaB
Saturday 16 February 2013 - 22:07:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Lepsi je koupit jiny vykonnejsi auto...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Sunday 17 February 2013 - 19:59:18 Citovat
Host
tohle vyjde levneji nez nejaky upravy
Odkaz
...
Opel Projekt Steinmetz Omega Kompressor
1. Hand 280 PS !!! TÜV / AU NEU !!!
misan26
Monday 18 February 2013 - 12:56:42 Citovat
Host
Toto vypada zajimave video ..
Odkaz

Ono je asi v podstate jedno jestli turbo nebo kompresor uvseho se musi upravit jednotka jeslti to rikam dobre
Jiřik
Monday 18 February 2013 - 16:19:23 Citovat
Host
Stačej vstřiky, musí mít dostatečnou kapacitu- lambda nemusí nutně překračovat 0,80V. Doladí se to samo autoadaptací ST/LT
Odkaz
Revi
Monday 18 February 2013 - 19:24:41 Citovat
Host
Děkuji za možné tipy. Samo že každej říká kup jiný auto ale Omča je srdeční záležitost... Mám dva kombíky jeden 2,5 a druhej 3,0 oba v AT (což je někdy k úpravám k vzteku). Přesnou peněžní částku ještě nevim do začátku tak ca 30 tisíc. Jak jsem psal zajímá mě co se může odpojit a zadělat a naopak přidat navíc aniž bych motor poslal do nebe...
Jiřik
Monday 18 February 2013 - 22:39:43 Citovat
Host
AT je naprd..?:!:
ZZ
Tuesday 19 February 2013 - 07:52:01 Citovat
Host
Se divím, že tu nepadl návrh na toto bezvadné suprové zařízení:
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1602 sec,0.1284 z toho dotazů.