• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
C 2.2DTI 16V: Mlžení oken v zimě / při dešti
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Michal
Monday 16 August 2021 - 18:17:11 Citovat
Host
Zdravím,

Máme problém v zimě nebo v dešti, že se při zavřených oknech postupně mlží skla až do toho stavu, že přes ně nejde nic vidět. Jistě chápete, že je to dost nebezpečné a manželka po mě chce řešení. Měnil jsem kabinový filtr tím to nebude. Měnil jsem prostřednictvím technika ostatní filtry nevím přesně jaké tam jsou, ale měly by být vyměněny. Teplo z ventilátoru jde ve všech polohách jen se při přepínání z foukání na sklo nebo z palubky / na nohy děje to, že kdesi v přístrojové desce začne cvakat a pak to přestane. Fouká tam kde by mělo. Možná to s tím nějak souvisí. Dál jsem četl, že mám zkontrolovat:

- klapku přívodu vzduchu - asi jestli těsní? kde se k ní dostanu?
- dát noviny na podlahu jestli tudy nejde vlhkost
- jít do myčky a po ní pozorovat kudy jde voda
- zasilikonovat prasklé gumy u oken
- prasklá hadice odstřikovače - že to pak teče do interiéru či co

Klimatizace funguje, je zkontrolovaná a naplněná vč. filtrů. Další neméně závažný problém, který s tím pak v zimě souvisí je to, že když přijdu ráno k autu a otevřu dveře světe div se námraza je i uvnitř čelního skla, takže škrabu led na sedačku a pak si do toho sedám

Mohli byste mi dát tipy, případně návody/obrázky, odkazy na díly co by to mohlo být případně jak se k tomu co mám opravit dostanu?

Moc děkuju za váš čas za správné navedení platím v pivech

Michal


Martas
Monday 16 August 2021 - 19:26:39 Citovat
Uživatel #5043
Registrován: Saturday 16 January 2016 - 14:43:19
Příspěvků: 36