Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 DTI vysoký tlak vracečka |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | S velkou pravděpodobností to bude ono (DaweTDS pak v další době připojil obrázek), ale pro sichr jsem ještě vznesl dotaz... [ Upraveno Tuesday 05 March 2024 - 09:20:34 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | DaweTDS 2024-03-05 09:31:35 (5 hodin, 6 minut) Ahoj, ano to je on. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ahoj tak díl je doma tak mi držte palce aby to bylo ono. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |