Autor
|
Příspěvek
|
tom | Wednesday 01 June 2005 - 07:57:29 | | |
Chtěl jsem vzkázat dík za radu,ľe uľ to mám dole,ale ľe jsem u toho mřel a ne,ľe jsem idiot VID prtko? _rendek _legion2 |
| |
|
freez | Wednesday 01 June 2005 - 08:17:21 | | |
Pr»ka:čéče pr»ko já to vidim asi tak ľe tom a Tomáą budou jaksi dva různý lidi máą v tom nějakej bordel
|
| |
|
Jirka | Wednesday 01 June 2005 - 09:20:16 | | |
Mám taky X16XEL dělal jsem to uľ dvakrat no nic moc. Nkouřím taľe jsem si u toho nezapálil, ale stou flaąkou je to pravda. Dost krkolomná poloha- lehnout si na motor, ruce zanořit za motor a ąroubovat. Ty gumičky bezva nápad, protoľe mě ąroub dvakrát spadl a né ho najít, mrąka.Taky jsem ho zaslepil + vyčistil a je klid. |
| |
|
spodli | Wednesday 22 June 2005 - 16:34:43 | | |
Udělal jsem si záslepku EGR ventilu, ale nevím jestli ji mám správně zhotovenou,nejdřív neľ jsem ji začal dělat tak jsem se podíval na návod kterej byl na jinech stránkách neľ na tady těch a ty postupy se hodně liąí tady někdo napsal ľe se má zaslepit ta díra na sání a na pruľící ventilek a na jinejch stránkách jsem se dozvěděl, ľe na ten pruľící ventilek má ta díra být ponechána, ľe kdyby se zaslepila tak by se moh EGR ventil poąkoditt, já osobně to mám udělaný podle toho druhýho návodu coľ je ľe jsem nechal díru na ten ventil a ostatní jsem zaslepil, ale teďko jak jsem to nainstaloval do auta tak se mi zdá ľe mi hodně pokles výkon motoru coľ můľe souviset ľe tu záslepku mám udělanou podle ąpatnýho návodu, tak by mě zajímalo jestli to mám dobře udělaný dík |
| |
|
Jakub | Wednesday 22 June 2005 - 19:46:24 | | |
můľete mi někdo trochu popsat jak sundat EGR ventil z Omegy X20XEV? kdyz je motor podélně umístěnej tak to musí bejt asi hrůza. Je to tak schovaný ľe jsem ten EGR jeąte ani nenaąel ale vím ľe je vedle zapalovacího modulu z boku na motoru. |
| |
|
spodli | Wednesday 22 June 2005 - 21:45:20 | | |
jeątě jsem se chtěl zeptat jestli origoą těsnění má být 1. a pak záslepka, nebo obráceně, já to mám tak ľe úplně navrchu mám orig těsnění - nevadí to |
| |
|
pr»ka | Wednesday 22 June 2005 - 21:46:41 | | |
Spodli,ta záslepka musí být přes vąechny díry,kromě dvou na ąrouby EGR pod záslepkou pracuje,ale nejde do něj ten bordel,akorát jde o to jestli ta jehla přečuhuje nebo ne.Jestli ano musíą v té záslepce udělat důlek ,aby ta jehla se nedotýkala záslepky,ECU by to bralo jako chybu a rozsvítila by se ti kontrolka |
| |
|
spodli | Wednesday 22 June 2005 - 22:00:02 | | |
takľe teďko jak to mám udělaný tak to vlastně nefunguje jak by to mělo a ten postup podle kterýho jsem to dělal z týhle adresy: Odkaz je ąpatnej a mělo by to vypadat jako na 1. obrázku na téhle stránce já se z toho snad zbláznim _rendek |
| |
|
pr»ka | Thursday 23 June 2005 - 06:33:41 | | |
spodli abych ti řekl pravdu,tak ani nevím jak přesně EGR funguje,ale jestli jdou splodiny dovnitř jehlou a nemají kam vyjít v tvojem případě,tak co se asi stane.Prostě zaslep obě a neřeą to ,já to tak udělal ,ale můj motor byl katastrofa a změna fatální,akorát bacha jestli jehla vyjíľdí ven |
| |
|
pr»ka | Thursday 23 June 2005 - 06:40:12 | | |
Teď nad tím přemýąlím,to jsem asi napsal blbost,ty hnoje do EGRu půjdou do komůrky a pak přes jehlou teprve do sání,takľe by ta podloľka teoraticky měla fungovat ,čéče nevím,teď jsem se nepodíval ,máą motor,nemáą 2 lambdy tam to zaslepit nejde |
| |
|
|