• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Brzdova kapalina
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
O.K.
Monday 30 May 2005 - 00:04:56 Citovat
Host
Chci si u Astry F vymenit brzdovku.
Nevite nekdo kolik se ji tam vejde.....250ml......500ml, abych si ji nekoupil malo nebo zbytecne moc
JardaB
Monday 30 May 2005 - 07:17:15 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Vzhledem k tomu,ze se to vymenuje zpusobem, kdy se stara napln vytlaci novou, tak se da rict, ze cim vic, tim lip (lepe se proplachne). 500 ml by mohlo byt vpohode, 250 je spis malo. Hlavne nejdriv odsat z nadrzky co jde, at se toho smisi co nejmene se starou.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Red_Dwarf
Monday 30 May 2005 - 22:25:44 Citovat
Host
není tohle lepąí dát do autorizáku.Mě to stálo asi 400Kč včetně odvzduąnění brzd(kapalina Castrol)
VeBe X18XE 1997
Anonymní
Tuesday 31 May 2005 - 10:14:39 Citovat
Host
JardaB napsal ...
Vzhledem k tomu,ze se to vymenuje zpusobem, kdy se stara napln vytlaci novou, tak se da rict, ze cim vic, tim lip (lepe se proplachne). 500 ml by mohlo byt vpohode, 250 je spis malo. Hlavne nejdriv odsat z nadrzky co jde, at se toho smisi co nejmene se starou.



No nevím není lepąí to vąechno nejdřív vypustit vytlačit ven a pak tam nalít novou a ovzduąňovat. No nevím stím autorizákem. Kdysi jsem to tam taky dal a kdyľ sem si to vzal a nic moc to brzdilo tak jsem to zkusil jeątě ovzduąnit a lítali z toho pěkný sra*ky. Asi se na to vyprdli a ani tu brzdovku neměnili. No nevím.

Ale je teda lepąí starou vytlačit novou nebo to nejdříve vypustit.????????
riwal
Tuesday 31 May 2005 - 11:09:48 Citovat
Host
Rozhodně vytlačit starou novou, stejně se Ti nepodaří starou vypustit vąechnu.
JardaB
Tuesday 31 May 2005 - 14:05:22 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jo a jeste se mi osvedcilo to menit hned po delsi jizde (ve meste, kdy se casto brzdi) aby se co nejvice rozviril usazeny bordel - je ho tam vetsinou neuveritelne mnozstvi (takovy kal). Jinak vypustit to ani nejde, to by se musely rozpojit trubky protoze odvzdusnovaky jsou nahore. Pak to naplnit a odvzdusnit, zvlaste s ABS je na masli, mozna to ani bez tlakovani poradne nejde.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
O.K.
Tuesday 31 May 2005 - 15:01:50 Citovat
Host
No do autorizaku to 100% davat nebudu.
Vezmu to podle knizky "Jak na to" (je tam stejny postup jak psal Jarda B v prvnim prispevku)
Poradi pri odvzdusnovani s ABS:
1) vpredu v pravo
2) vpredu v levo
3) vzadu v pravo
4) vzadu v levo
Doufam ze strany jsou brany z pohledu z vozu......nevite
Bobík
Tuesday 31 May 2005 - 16:15:34 Citovat
Host
V podstatě ani není potřeba odvzduąňovat. Starou kapalinu vytlačit na min., pak novou - vzduch by se tam vůbec neměl dostat.
POZOR - aľ nalejeą novou kapalinu do nádrľky, nech ji chvíli ustát. Při nalévání vznikají takové mikrobublinky vzduchu, ty nech vyprchat. Také před výměnou s novou kapalinou přílią nekarbuj, opět aby nebyla provzduąněná.
Rozhodně bych vyměňoval na studených brzdách - dotahovací momenty, napětí v materiálu apod.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1885 sec,0.1447 z toho dotazů.