• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klima
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Tuesday 21 June 2005 - 20:19:05 Citovat
Host
[link]Mám problémy s klima. mám Omega 2.5 TD, r.v. 10/99. Elektronicky řízená klimatizace, chladící směs je napuątěná na maximum, kompresor jede taky, pylovej filtr sem vyměnil taky. Zapnu klima dám na low, kdysi z toho ąel málem mrazivej vzduch, ted uľ jen studenej a kdyľ otočím kolečkem na 16 °C, tak to přestane foukat úplně. Jak je to moľný? Help please.
Rado
Wednesday 22 June 2005 - 15:05:05 Citovat
Host
Na podobny problem ohledne klimy,uz tady nekde nekdo odpovidal.Mozna ze by pomohlo reset.ridici jednotky klimatizace.Nevim jak se to presne dela,ale jak jsem napsal,nekde to tady bude.
Nomike
Thursday 23 June 2005 - 11:03:36 Citovat
Host
Elektronicky řízená a otáčíą kolečkem??? U mojí, kde ľádné kolečka nejsou se zmáčkně na pár sekund zárověň [AUTO] a [OFF] a ono si to zesinchronizuje serva. Jinak můľe být klidně chyba v čidlech teploty, ucpaný nástřikový ventil, atd...
Anonymní
Thursday 23 June 2005 - 19:21:29 Citovat
Host
a nemůľe být třeba chyba v kompresoru, ľe třeba tu směs nějak pomale honí? A nemá to náhodou něco společnýho s čidlem venkovní teploty. Mě nefunguje, dřív fungovalo, ale házelo to hláąky typu - v dubnu mě to ukázalo -69 °C, a tak
Anonymní
Monday 27 June 2005 - 20:35:47 Citovat
Host
Tak sem zjistil, ľe na low měą to chladí poměrně dobře, jakmile otočím kolečkem na 16 stupnu, klima se vypne a začne to topit. Nebude to nějaký čidlo? A kde se asi nachází?
JardaB
Monday 27 June 2005 - 21:34:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky by me zajimalo, kde jsou cidla podle ktere klima reguluje teplotu. Navic jsem zjistil, ze po zapnuti klimy se na nejakou dobu zapne vnitrni cirkulace - je to normalni? Je tam nejake cidlo exhalaci,ktere automaticky zavira klapku? (ale s tim to asi souviset nebude)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vvdd
Tuesday 28 June 2005 - 02:51:38 Citovat
Host
Čidlo venkovní teploty je vlevo pod předním nárazníkem nad mlhovkou a vede přímo do MIDu. Přestoľe jsem měl přeruąený drát a ukazovalo mi to chvíli -36, chvíli F, digiklima regulovala a cladila normálně. Čidlo vnitřní teploty je u r.v. 95 pod takovou mříľkou mezi budíkama ovládání klimy.
Anonymní
Tuesday 28 June 2005 - 22:49:51 Citovat
Host
teploměr na venkovní teplotu mě nefunguje, někdy se vzpamatuje a ukazuje i - 50. ale jeątě jedno čidlo je mezi ofuky na přední sklo. To je na co. A chladič klima je kde? Já mám soustavu natlakovanou, ale nechladí to nijak extra, ale jakmile otočím na 16 stupnů, tak se vypne, ale to uľ sem psal. Dá se to zjidtit, kdyľ to někdo napíchne na diagnostiku, kde je chyba?
Anonymní
Tuesday 28 June 2005 - 23:17:32 Citovat
Host
Venkovní teploměr na to nemá vliv. Ta "pecka" mezi ofukama předního skla je, podle mého, čidlo měřící teplotu pod sklem pro eliminaci skleníkového efektu. Digitální klima se dá určitě na diagnostiku napíchnout, mně ji konkrétně kontroval v Praze Autotechnik Zralý a naąel závadu vcelku v pohodě. Je pravda, ľe u mně to byla blbost - diagnostika zahlásila absenci kompresoru a pak jsme zjistili, ľe po montáľi motoru zapoměl mechanik zapojit konektor kompresoru. Je pravda, ľe mu to naąlo i ventilátory před chladičem klimy a pod.
Chladič klimy je před chladičem vody - je vlastně schovaný pod tím plastovým deklem mezi co je mezi maskou a motorem.
U tebe bych to ale tipoval na řídící elektroniku klimy, uvaľuj:
říkáą, ľe přepneą na víc jak 16 stupňů a vypne klima, resp. začne topit. Pokud by jsi měl pryč kompresor, tak klima nechladí ani na těch 16 stupňů. Pokud by jsi měl klima málo natlakované, tak je pravda, ľe by chladilo, ale mělo by slabý účinek - nemůľe dojít k dostatečnému rozpínání vzduchu v nízkotlakém okruhu - ale auto nezačne topit, pouze Ti ľene do auta téměř neschlazený vzduch, tj. vzduch o teplotě venkovního vzduchu - téměř totéľ jako kdyľ není klima naplněno vůbec - účinnost klimy by byla slabá v celém rozsahu. Při přepnutí na víc jak 16 stupňů Ti zřejmě zahlásí do řídící jednotky poľadavek na vyąąí poľadovanou teplotu neľ je 18, 20 stupňů a prostě se místo chlazení zapne topení.
Anonymní
Sunday 30 November 2014 - 17:56:59 Citovat
Host
Kdepak.. Vnější teplomer je pro klimu důležitý. Když klesne vnější teplota pod 8 stupňů, nezapíná se klima kompresor. pač není důvod.. zimy je venku dost, neni potřeba ji vyrábět. když máš venku -69, autoklima topí o stošest.. když je naopak venku vedro, není důvod topit.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1453 sec,0.1087 z toho dotazů.