• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Otěrová lišta na přední dveře
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lib
Tuesday 19 July 2005 - 12:21:43 Citovat
Host
Neválí se to někomu zbytečně doma? Potřebuju černou na dveře řidiče na model B 95-99
Anonymní
Tuesday 19 July 2005 - 15:20:05 Citovat
Host
neviděli jste někde někdo tyhle lišty v chromu ?
Lucifr
Wednesday 05 April 2006 - 22:58:20 Citovat
Host
Já jsem dnes ztratil lištu z dveří spolujezdce, nemáte někdo doma zbytečnou? VeBe 95 - 99. Díky
fedas
Wednesday 05 April 2006 - 23:41:30 Citovat
Host
Taky bych bral nejakou prebytecnou ,ale pro zmenu na pravy zadni.Tak jestli ma nekdo prebytecny skoro na cely auto,tak by nas mohl podelit
Lucifr
Thursday 06 April 2006 - 05:56:46 Citovat
Host
Trochu se uskromním - stačí mi jen ten plast, ten hliníkovej (nebo z čeho to vlastně je) profil je přilepenej festovně, ten drží fest, ale plast nevydržel nápor vzduchu dnes na dálnici
a i když se to nesmí, tak jsem ho po důkladném prohledání okolí nenašel.

Yper
Thursday 06 April 2006 - 08:45:44 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pánové a všichni, jednoznačně si kupte novou v opel servisu! Jakékoliv dolepování onoho plastu na stávající kovovou lištu, která na všech dveřích drží na oboustranně lepící pásce a dvou vymezovacích trnech, je neúčinné - jen zapatláte dveře a sobě ruce!
Obyčejná na zadní dveře stojí asi 620,-Kč a na přední 820,-Kč.
Vy, co máte na lištách ještě nějaký nápis - Edition 2000, Diamond atp, se připravte, že zaplatíte min. o 500,-Kč navíc za tyhle blbůstky!
Na vrakovišti ji asi nesežnenete vcelku, protože se spodní kovová vždy při demontáži poškodí!
Ten kov se ze dveří odstraňuje následovně (i podle popisu Etzolda používaného v servisech): dveře se otevřou, vezme se plastový nebo dřevěný klín, který se vloží mezi plech dveří a plech lišty a kladivem se do klínu s citem tluče tak dlouho, až se kraj lišty odchlípne v dostatečné délce. Pak buď rukou, nebo kleštěmi se uchopí za odchlípnutý konec a lišta se strhne! Jiný zaručený postup neexistuje!!!! ?lola
Na dveřích zůstanou samozřejmě zbytky oboustranně lepící gumové pásky.
Můj postup: utrhne se proužek látky (nejlepší je bavlna) o šíři cca 3 cm a délce dveří. Tenhle proužek látky se natáhne po celé délce dveří, kde zůstal zbytek oboustranně lepící pásky a na krajích se zafixuje.
Pak se vezme široká maskovací páska, jakou používají lakýrové a tou se tkanina přichytí odspodu na dveřích. Páska tedy drží na dveřích pod tkaninou a nesmí tu tkaninu na šíři přesahovat, ale jen ji překrývá na jejím horním okraji - vytvoří se takový žlábek.
Odshora pak tu tkaninu navlhčíme syntetickým ředidlem. Necháme 1-2 hodiny působit, občas zase dolijeme trochu ředidla. Zbytky oboustranně lepící pásky se naleptají a jdou už pak lehce dolů prstem a suchým hadrem. Vše pak zase začistíme hadrem navlhčeným v syntetice.
Tohle se používá v případě laků (většinou metalíz), které mají přes sebe ještě dvousložkový vrchní lak! Tam k naleptání laku nedojde. Bál bych se ale o jednoduchý lak.
Jinak aceton na to nepoužívám, bo je moc agresivní!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
JardaB
Thursday 06 April 2006 - 09:03:19 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nevi nekdo, co ty listy stoji nove na OB? Taky mi zacinaji nejak opadavat (ten plech shnil ) K tomu sundavani - nepomohlo by lehke nahrati - vetsina lepidel zmekne a kdyz jsem jednu tu listu po nahrati rovnal, tak se to zaclo odlepovat od plechu

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lib
Thursday 06 April 2006 - 09:15:35 Citovat
Host
No Yperek to popsal dlouhosahle ja to vemu zkratka - za 90 korun v OBI koupim uzkou oboustrannou lepici pasku pro pouziti v exterierech, listu ocistim a odmastim (stejne jako lak na dverich pod listou), nalepim, poradne pritlacim a jezdim. Jelikoz uz to tak mam od minuleho leta az do dneska, kdy to proslo vedrem, dost velkym mrazem, destem, bahnem a buhvicim jeste ... tak je to postup celkem zaruceny. Jo a na sundani je vhodny nejaky ten mensi peugeot

[ Upraveno Thursday 06 April 2006 - 09:16:00 ]
JardaB
Thursday 06 April 2006 - 09:23:06 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Lib: Listu s plechem, nebo jen plast? Ja mam trochu problem, ze ten plech me nejak opousti, plast je OK

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Elann
Thursday 06 April 2006 - 09:30:17 Citovat
Host
Před rokem se mi taky lišta/plastová/ odlepila,ale naštěstí neuletěla.
Tu kovovou základovou lištu vč.plastové jsem odmastil a na přilepení plastové jsem použil černý tmel na lepení skel.Přelepil jsem nalepenou lištu fixačními pásky/ty jsem tam nechal cca 24hodin-pro jistotu/.Jo,když jsem nanášel ten černý sajrajt/lepidlo/nalepil jsem textilní pásku na lak kolem kovové lišty,aby lepidlo nešlo na lak.Už rok drží bez problémů.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2314 sec,0.1820 z toho dotazů.