Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Obnovení plastu , přípravky k obnově a ošetření plastových dílů. |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
klubo |
| ||
Host | když už jsme u tý údržby, musim se vám svěřit že v honu za leskem sem si zřejmě zničil lak na celym autě já kretén si pučil leštičku od kámoše lakýry a nějakej 3M sráč tekutej, který měly zajistit vysoký lesk! ale hovno na střeše! když sem po leštění vyjel s autem na slunce tak sem šel hledat lano abych se za tepla voběsil...prostě a jasně sem si asi podrápal lak nebo co protože to hází na slunci takový vodrazy hnusný že to vypadá jak flekatý a já s tim ted stydim jezdit! a je to na celym autě prosím pomoc nevíte co stim? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Tak to začni prohánět myčkou a ono se to srovná | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: znovu použít tuhle pastu od 3M a použít na to né leštičku, ale origo leštící molitanový kotouč s vrtačkou, která točí okolo 2000 ot/min. Já tuhle pastu od 3M mám. Dělá se ve 3 provedeních - hrubostech. Já mám ten nejhrubší a stojí balení 1100,-Kč. Starý lak se dovede změnit k nepoznání. Není dobré ji používat na obyčejný lak. Největší efekt se s ní dosáhne na metalizovaném povrchu, který má přes sebe vrchní lak. Dokáže to dělat zázraky, ale musí se s tím umět a používat ty kotouče, které se k tomu prodávají: A) růžový tvrzený molitan(360,- Ká) - strhne zoxidovanou vrstvu - brusný černý měkký molitan (240,-Ká) - leštící Odstraňoval jsem takhle rozstřiky po opravách rzi - tzv. suchý střik - nešlo to ničím dolů (ani silichromem). Nejprve jsem to přejel starou (použitou) tisícovkou šmirglem pod vodou. Když to uschlo, tak jsem pomalu brečel, že budu muset sříknout celé dveře (troje)! Pak jsem to nejprve touhle pasou zbrousi a pak vyleštil - vůbec se nedá poznat, kde to bylo - prostě nádhera. Po aplikaci téhohle přípravku je ale nutné auto omýt a pak aplikovat nějakou kvalitní napouštěcí a uzavírací leštěnkou. Moc se na to nesmí ale tlačit - je třeba toho aplikovat dostatečné množství při těch otáčkách okolo 2 tis. jinak to dopadne tak jako jsi asi dopadl ty Klubo. Ty jsi asi použil tu leštičku, co vypadá jako volant - tedy tuším. Ta se používá jen zlehka a na politůru. Prostě jsi to při těch otáčkách a za sucha přehřál - ten lak tedy jsem myslel. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: znovu použít tuhle pastu od 3M a použít na to né leštičku, ale origo leštící molitanový kotouč s vrtačkou, která točí okolo 2000 ot/min. Já tuhle pastu od 3M mám. Dělá se ve 3 provedeních - hrubostech. Já mám ten nejhrubší a stojí balení 1100,-Kč. Starý lak se dovede změnit k nepoznání. Není dobré ji používat na obyčejný lak. Největší efekt se s ní dosáhne na metalizovaném povrchu, který má přes sebe vrchní lak. Dokáže to dělat zázraky, ale musí se s tím umět a používat ty kotouče, které se k tomu prodávají: A) růžový tvrzený molitan(360,- Ká) - strhne zoxidovanou vrstvu - brusný černý měkký molitan (240,-Ká) - leštící Odstraňoval jsem takhle rozstřiky po opravách rzi - tzv. suchý střik - nešlo to ničím dolů (ani silichromem). Nejprve jsem to přejel starou (použitou) tisícovkou šmirglem pod vodou. Když to uschlo, tak jsem pomalu brečel, že budu muset sříknout celé dveře (troje)! Pak jsem to nejprve touhle pasou zbrousi a pak vyleštil - vůbec se nedá poznat, kde to bylo - prostě nádhera. Po aplikaci téhohle přípravku je ale nutné auto omýt a pak aplikovat nějakou kvalitní napouštěcí a uzavírací leštěnkou. Moc se na to nesmí ale tlačit - je třeba toho aplikovat dostatečné množství při těch otáčkách okolo 2 tis. jinak to dopadne tak jako jsi asi dopadl ty Klubo. Ty jsi asi použil tu leštičku, co vypadá jako volant - tedy tuším. Ta se používá jen zlehka a na politůru. Prostě jsi to při těch otáčkách a za sucha přehřál - ten lak tedy jsem myslel. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: znovu použít tuhle pastu od 3M a použít na to né leštičku, ale origo leštící molitanový kotouč s vrtačkou, která točí okolo 2000 ot/min. Já tuhle pastu od 3M mám. Dělá se ve 3 provedeních - hrubostech. Já mám ten nejhrubší a stojí balení 1100,-Kč. Starý lak se dovede změnit k nepoznání. Není dobré ji používat na obyčejný lak. Největší efekt se s ní dosáhne na metalizovaném povrchu, který má přes sebe vrchní lak. Dokáže to dělat zázraky, ale musí se s tím umět a používat ty kotouče, které se k tomu prodávají: A) růžový tvrzený molitan(360,- Ká) - strhne zoxidovanou vrstvu - brusný černý měkký molitan (240,-Ká) - leštící Odstraňoval jsem takhle rozstřiky po opravách rzi - tzv. suchý střik - nešlo to ničím dolů (ani silichromem). Nejprve jsem to přejel starou (použitou) tisícovkou šmirglem pod vodou. Když to uschlo, tak jsem pomalu brečel, že budu muset sříknout celé dveře (troje)! Pak jsem to nejprve touhle pasou zbrousi a pak vyleštil - vůbec se nedá poznat, kde to bylo - prostě nádhera. Po aplikaci téhohle přípravku je ale nutné auto omýt a pak aplikovat nějakou kvalitní napouštěcí a uzavírací leštěnkou. Moc se na to nesmí ale tlačit - je třeba toho aplikovat dostatečné množství při těch otáčkách okolo 2 tis. jinak to dopadne tak jako jsi asi dopadl ty Klubo. Ty jsi asi použil tu leštičku, co vypadá jako volant - tedy tuším. Ta se používá jen zlehka a na politůru. Prostě jsi to při těch otáčkách a za sucha asi přehřál - ten lak tedy jsem myslel. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Ty vole to se Ti Yperku povedlo | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: znovu použít tuhle pastu od 3M a použít na to né leštičku, ale origo leštící molitanový kotouč s vrtačkou, která točí okolo 2000 ot/min. Já tuhle pastu od 3M mám. Dělá se ve 3 provedeních - hrubostech. Já mám ten nejhrubší a stojí balení 1100,-Kč. Starý lak se dovede změnit k nepoznání. Není dobré ji používat na obyčejný lak. Největší efekt se s ní dosáhne na metalizovaném povrchu, který má přes sebe vrchní lak. Dokáže to dělat zázraky, ale musí se s tím umět a používat ty kotouče, které se k tomu prodávají: A) růžový tvrzený molitan(360,- Ká) - strhne zoxidovanou vrstvu - brusný černý měkký molitan (240,-Ká) - leštící Odstraňoval jsem takhle rozstřiky po opravách rzi - tzv. suchý střik - nešlo to ničím dolů (ani silichromem). Nejprve jsem to přejel starou (použitou) tisícovkou šmirglem pod vodou. Když to uschlo, tak jsem pomalu brečel, že budu muset sříknout celé dveře (troje)! Pak jsem to nejprve touhle pasou zbrousi a pak vyleštil - vůbec se nedá poznat, kde to bylo - prostě nádhera. Po aplikaci téhohle přípravku je ale nutné auto omýt a pak aplikovat nějakou kvalitní napouštěcí a uzavírací leštěnkou. Moc se na to nesmí ale tlačit - je třeba toho aplikovat dostatečné množství při těch otáčkách okolo 2 tis. jinak to dopadne tak jako jsi asi dopadl ty Klubo. Ty jsi asi použil tu leštičku, co vypadá jako volant - tedy tuším. Ta se používá jen zlehka a na politůru. Prostě jsi to při těch otáčkách a za sucha asi přehřál - ten lak tedy jsem myslel. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | no ten kotouč byl růžový a byla to taková leštička co vypadá jako flexa...mam metlu...takže to mam udělat znova ale koupit si ten černej molitan? a mam to dělat stejnou tou mrdkou od 3M: bylo to tušim v černý pixle a nebyl na tom žádnej nápis jenom 3M....kde to koupim? a myslíš že by se to dalo nějak připevnit na vrtačku? mam bošku s regulací otáček a co mi poradíš jako tu napouštěcí uzavírací leštěnku? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Co používáte na palubní desku,aby byla hezky černá.Je to myslím koženka a nevím co použít,aby se člověk od toho neumazal. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: fajn, takže 1.krok jsi použil správný postup. Dává se to také na něco, co právě vypadá jako flexa (pokud na ni máš rovnou adaptér). Teď by ti teoreticky mohla stačit obyčejná vrtačka, ale můžeš použít i ten nástroj, co jsi použil předtím, protože jak ten růžový, tak ten černý molitan (povrch jako karton od vajíček - ty prolisy) se tam upevňuje na suchý zip. Na leštění je ale lepší použít menší otáčky - tak poloviční. V OBI prodávají kotouč (adaptér) pro uchycení do vrtačky za 200 Ká. Pasta je vždy v černém balení, ale hrubost se rozlišuje podle barvy víčka - pořadí nevím (červená, bílá a tuším modrá?). Já mám tu nejhrubší - bílé víčko. Nezapomeň tam toho dávat dost - nevyplatí se šetřit a i ty menší otáčky jsou lepší pro leštění, protože to nelítá okolo. Běžně to prodávají ve Standoxu. O dobré leštěnce tady posledně psal LIB. Nějakej TurtleVax - želva s teflonem a pokud by ji prodávali ještě i barvě laku, tak to je ideální. Také jsou dobré leštěnky s Karnaubským (přírodním rostlinným) voskem - ty dělají poměrně tvrdší a dlouhodolný krunýř - ale to leštění - necháš na tom ruce. Jednou jsem to použil a bavlnou jsem na tom mohl nechat ruce a pak jsem doma objevil staré oprané lněné prostěradlo a to už bylo lepší! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |