• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty .....
Přejít na stranu  1 2 3 ... 18 [19] 20
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lucka
Wednesday 29 July 2009 - 00:08:07 Citovat
Host
cau,chcem sa opytat co treba robit,ak zacne strasne stupat rucicka teplomeru u auta polo(benzin)a ked otvorim kapotu vzdy najdem prazdnu nadobu s chladiacou zmesou a citit smrad...necham auto vychladnut dolejem vodu lenze po chvili sa to opakuje znova....
Hujer
Wednesday 29 July 2009 - 01:15:26 Citovat
Host
Prvotní problém u tvého poloauta je ten, že ti ubývá voda. Je potřeba zjistit, proč tomu tak je a kam mizí. Podle toho je pak možno pokračovat dál v řešení problému.
Smilo
Monday 17 August 2009 - 16:03:44 Citovat
Host
Zdravím všechny. Vlastním Astru F 1.4. Z ničeho nic mi přestal pálit 4 válec. Vyměnil jsem svíčky za nové, pokusil jsem se vyměnit káblik ze 4 válce za káblik 3 válce který běhal a nic. Zjistil jsem to vytažením kábliku za běhu motoru. Co byjste poradili jako další postup?
Myslím že v tahu onen 4 válec pracuje, ale na volnoběhu nikoliv.
Děkuji za pomoc či radu.
BAlda
Tuesday 18 August 2009 - 13:32:49 Citovat
Host
A to se musí vypustit voda když budu vytahovat ten termostat... bo to jen povolím a vyteče s toho jen trocha...??
Martas
Tuesday 18 August 2009 - 13:42:29 Citovat
Host
BAlda napsal ...

A to se musí vypustit voda když budu vytahovat ten termostat... bo to jen povolím a vyteče s toho jen trocha...??


Nepises co mas za motor, i kdyz vseobecne plati, ze vodu vypoustet nemusis a vytece ji podle toho jestli mas termostat nahore nebo dole ... Ale je potreba si uvedomit, ze ta voda co z toho vytece je obvykle spinava, mastna a i mirne toxicka, takze pak budes resit, ze mas opatlanej motor, podvozek, podlahu v garazi ... o ekologii pokud to budes delat nekde na trave ani nemluve.
Anonymní
Wednesday 19 August 2009 - 22:02:56 Citovat
Host
som tu nový potreboval by som radu mam astru g 1.6 16 v má 200 tis. km a posledných 20 000 km mi na studený motor po pridaní plynu resp. po preradený z 1 do 2 na nižších otáčkach za studena na chvíľu zaklepoce niečo asi v motore ako keby ventily resp. rozvody auto má cca 55.ooo po výmene rozvodov používam olej aldelco 5w 30 2 výmeny dozadu a pred tým so mal castrol magnetec a nič som si nevšimol
Anonymní
Wednesday 13 January 2010 - 19:24:15 Citovat
Host
Na Astře F je termostat pod rozvodovým kolem a většinou je za potřebí po výměně termostatu namontovat novou rozvodovou sadu,což je práce pro zkušeného mechanika!
Devastator
Friday 15 January 2010 - 07:58:29 Citovat
Host
Csala napsal ...

Ano, je to tak.
Ak je vonku napriklad -10°C, tak motor nie je mozne zohriat na 80°C ani po 30km plynulej jazdy po okreskach. Vsetko odpadove teplo tlacim do kabiny. Ak by som nechal motor na volnobeh, tak z tych 80°C je tam za minutu len 70°C. Ano, je to DTI, ale princip je zhodny u vsetkych motorov. Nie je to predsa perpetuum mobile !!(a) A nakoniec budme radi, ze ta rucicka kolise. VW group rucicku elektronicky prilepi na stred pola, staci ze je teplota v rozmedzi od cca 75°C do 95°C podla druhu motora. To su teda podvodnici !!(a)

To teda pěkně kecáš, jakékoli jiné stojící auto mimo OPLA se na volnoběh zahřeje až do sepnutí sahary a v zimě bezproblémů dosáhne provozní teploty. S VW Passat 1,9 TDI jsem jezdil dost dlouho tak nějaká řeč o elektronickém přilepení ručičky je taky pěkný neslysl. Můj dojem je ten, že nejspíš u Oplů nezvládi výpočet velikosti a výkonu radiátoru topení a nebo velikost celé chladící soustavy, jelikož tyto problémy s ohřevem motorů jsem nezažil ještě u žádného jiného výrobce aut.
JOB
Friday 15 January 2010 - 08:39:17 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Devastator
Friday 15 January 2010 - 08:44:46 Citovat
Host
JOB napsal ...

Klucí já vám nevím Ale omegu ohřeju na 80°C max . po 5 km a to i při -15.Když pojedu do kopce tak i dřív.A to nikdy nevytáčím motor přes 2000ot/min dokud tam není alespoň 60°C.


TAK KDE JE PROBLÉM ????

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 18 [19] 20  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1514 sec,0.1146 z toho dotazů.