• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problém s řazením
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Pavel
Monday 17 October 2005 - 22:25:38 Citovat
Host
Ahoj , mám problém s řazením na dvojku , nčkdy se stane
že to jde nějak přes zuby . Je problém s převodovkou nebo se spojkou . Někde jsem četl že je v převodovce neměnná nápln. Nemáte s tím nějaké zkušenosti . VEBE 1.8 16v , r.v. 2000. najeto 109000 . Děkuji za odpovědi .
qpc
Monday 17 October 2005 - 22:39:08 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
a dělá to jen na dvojku?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Zdenda
Tuesday 18 October 2005 - 00:15:43 Citovat
Host
Já mám zase takový problém že mi jde špatně řadit 1 a 2, ale přes zuby to nejde akorát je problém to tam dostat, ostatní rychlosti OK. Nevím zda se to dá nějak nastavit, když jsem měl Renaulta 19 tam se to dalo nastavit na obímce, ale na to jsem se ještě nedíval, mám VeBe 18 16V r.2000. Nevíte někdo jestli se to dá nějak seřídit?
Yper
Tuesday 18 October 2005 - 07:46:00 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Prvotně bych se soustředil na seřízení řazení a zvlášť pak tehdy, když jsou problémy s jednotkou i dvojkou současně - tzn, že při řazení na jednu stranu.
Musí se sundat krytí řadící páky - manžeta s koženkou uvnitř. Na tom bílém plastu je při přitažení kvrdlačky k sobě otvor, který sedí proti otvoru pod ním - tam se to zajistí tyčkou. Předtím se ale musí zařadit zpátečka a na převodvce v místě (poblíž něj) je v místě vstupu táhla do převodovky šteft, kterým se ta zpátečka jakoby zajistí na tělese převodovky. Pak se všechny šrouby na táhle povolí, zajistí se ta šaltrpáka a pak se zase vše utáhne a odjistí. Ten šteft na převodovce se uvolní sám při opětovném zařazení zpátečky.
Palic to dělal, protože mu to také takhle blblo a zná to úplně dopodrobna, takže doufám mne tady upřesní či opraví či doplní.
Jinak je to popsáno i v knize "Jak na to"

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
prtka
Wednesday 07 December 2005 - 10:04:28 Citovat
Host
Pánové mám dvě otázky...kolega mi říkal ,že u Gčka má problémy se zpátečkou...čtu Etzolda seřízení a popisuje to tam příšerně...někdo to tu už psal ,že je to odfláklé...měl pravdu...ale k jádru...četl jsem i od Ypera přízpěvek a chápu li to dobře,tak seřízení je v tom,že zaaretuji šalt páku a tyč v převodovce a povolím ten spojovací šroub..nebo-li objímku a to se jinak proti sobě otočí a tím vystředí...je to tak
Yper popisuje ,že se zařadí rychlost,zaaretuje páka a tyč a pak se to povolí.
Etzolt v knize pro G popisuje,že se zaaretuje páka povolí šroub...pak teprve zařadí rychlost a zaaretuje tyč...tak jak to vlastně je ...kdo to dělal.
A druhá otázka....prý mu to dělá jen v zimě a prý snad od té doby co mu tam namontovali medvědblok....nevíte jak je ten medvěd uchycený..na té tyči nebo co
Yper
Wednesday 07 December 2005 - 10:15:08 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Prťka - ano, Etzold to tam tak nějak zvěrsky popisuje. Princip je ale ten, že musí být zařazena zpátečka ( Dozadovačka - výraz dcery, když byla ještě malá).
Pokud cokoliv na tyči řazení povolíš, tak tu dozadovačku asi nezařadíš?!
Palic to snad v létě dělal, takže ten si to bude asi pamatovat lépe. Vždy se ale aretuje jak řadící páka, stačí nástrčka imbus a zpátečka - na skříni převodovky.čumprdlikem. Ten při vyřazení zpátečky a jejím zpetném zařazení pak vyskočí. To si pamatuji přesně.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
prtka
Wednesday 07 December 2005 - 10:21:39 Citovat
Host
No on popisuje,že se zařadí trojka...ale to může být u Astry a VeBe jinak, to se dá vyzkoušet...o to nic...mě spíš připadá logické tam něco zařadit zaaretovat a pak povolit...ne jak to popisuje on
Dmcd
Wednesday 07 December 2005 - 10:29:30 Citovat
Host
Na Etzold obecne bacha! Dost jsem si nabehl kdyz jsem podle jeho navodu zkousel odvzdusnit spojku - ma to napsany presne naopak ... Ale jak pise Yper - musis zaradit, zajistit a pak povolovat. Jinak s toho Medveda tak asi dali nejak blbe nebo tam nekde vadi - mozna pomuze jen prestelovat tu sajtrpaku - ja na AF mel uplne povoleny vsechny srouby na pace a potom neslo radit, stacilo utahnout a uplna pohoda...
prtka
Monday 12 December 2005 - 05:25:47 Citovat
Host
Pánové ..ještě jednou se vracím..pro ty kdo by to chtěli dělat...ten Etzold musel být napranéj,když to psal jinak si to neumím vysvětlit.Řadící páka se dá zaaretovat jenom v neutrálu,když ji přitáhnete k řidiči.Řídící tyč v převodovce se dá zaaretovat nevím kdy neb jsem ten čudl nenašel.Dělal jsem to na briketotvoru a je to ze spoda šíleně zadeklovaný..prostě jsem to nenašel...V čem je for.Kulisa když je víc vychozená a má větší vůli,tak když řadíte 1 nebo 2 a tudíž přitlačíte páku k sobě,tak díky větší vůli mezi kulisou a pákou není ta dráha tak dlouhá jak by měla být, protože se páka s kulisou opře o bok tunelu a prostě nejde dál.Tudíž vám nedojde do té správné polohy pro posun na 1 nebo 2...nenapsal jsem to moc složitě
No prostě..dáte auto do neutrálu..lehnete pod auto..povolíte te šroub co spojuje obě tyče...někdo si sedne do auta a páku mírně vyhne ke spolujezdci a vy pod autem dotáhnete šroub...a je to...dráha se k řidiči prodlouží a je vyhráno ...toď vše
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Po pro 12 2005, 05:28 ]</span>
Matias
Thursday 29 December 2005 - 20:59:32 Citovat
Host
2Prtka: Když máš šaltrpáku v neutrálu, tak jí máš pevnou, nebo má vůli? A jak velikou? Přemejšlel jsem, že bych se na to podíval a jestli tam nejde něco vyměnit. Jo a ty rychlosti mi tam jdou taky hůř od tý doby co mi dělali Defend.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1337 sec,0.1040 z toho dotazů.