• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kotoučové brzdy vzadu
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Martin 16V
Monday 15 November 2004 - 16:33:26
Host
Zdravím
Chci se zeptat, chtěl bych na Astru F dát dozadu kotoučové brzdy z GSi, musí se měnit celá náprava, nebo to jde nějak přehodit -(kotouče za bubny) ?
Díky moc za odpovědi.
NIO
Monday 15 November 2004 - 19:23:53
Host
Jediny co je jiny je ten talir (priruba) na ktere drzi pakny.
Naboj je stejnej a naprava taky.
Luk
Wednesday 17 November 2004 - 00:45:28
Host
doporucuji tam namontovat celou nápravu a pokud mozno tak tu z 16Ventilu GSI (je tam pridavnej stabilizator), ale hlavne nezapomen vymnenit tlakove regulatory, jinak se nekde pekne rozsekas, jsou to takove dva valecky vzadu za nadrzi nad napravou, ale cena je zavratna, tak je vem i s tou napravou...jinak na astru pasuje i naprva z Vectry A a zda se mi to s ni lepsi
NIO
Wednesday 17 November 2004 - 10:18:46
Host
To Luk: zalezi na tom jake ma stabilizator a pruziny vpredu. Pokud standartni tak to je lepsi bez tuzsiho stabilizatoru. Pokud bude davat celou napravu tuzsi, musi uspusobit i predek. Uz jsme to na par autech delali a tvrdx zadek a jiny predek. nechova se to na silnici a hlavne v zatackach dobre.
To same je u regulatorech tlaku. Pokud na auto pridas kotouce je dobre pouzit regulator pouzivany na slabsich brzdach. Na kazdy motor a karoserii je pri urcite vybave pouzit jiny regulator.
Luk
Thursday 18 November 2004 - 17:29:03
Host
souhlasim, bral jsem to jako samozrejmost, dost lidi si na 8V GSI chtej pridat pridavnej stabilizator z 16V a predni je stejny...ale fakt dobre tam funguje ta naprava z Vetry A, je robustnejsi, takze chce tvrdsi tlimice, ale jinak supr. Ale na ty regulatory bych si dal teda bacha! Nemuze pouzit regulatory co tam ma na ty bubny a nacpat tam kotouce! Pouzil bych regulatory z toho GSI, ale hlavne co musi udelat je, ze vymeni i predek za 256cm kotouce, pokud je tam nema, ty zadni kotouce jsou navrhovany pro takovej prumer prednich kotoucu a zadek by byl prebrzdenej a to je asi to nejhorsi co se muze pri brzdeni stat, nenapsal co tam ma za motor a ani jestli tam ma ABS, takze to asi nevyresime, ale jsem toho nazoru, ze jestli menit brzdy, tak celej komplet + regulatory, jen brzdovej valec muze zustat, jinak to je prece na houby....no ne?
Martin 16V
Monday 22 November 2004 - 13:43:25
Host
Motor 1.6 16v, r.v.97, ABS mám.
Díky za odpovědi.
Martin 16V
Monday 22 November 2004 - 13:48:53
Host
Mám jeątě v plánu, na jaře nebo koncem zimy, dát tam motor C20LET. Proto jsem se ptal na brzdy, abych taky bezpečně zastavil, kdyľ tam bude jednou tolik koníků.
klubo
Monday 22 November 2004 - 15:06:13
Host
tak to je něco pro NIA
Lib
Monday 22 November 2004 - 15:22:09
Host
lol, do seriove 1.6ky naskladat C20LET. Tak to teda nevim, to bude porod patercat, kterej vyjde asi pekne draho
Martin 16V
Monday 22 November 2004 - 15:41:13
Host
Ono je to v podstatě jedno, jakej motor tam je. Musí se to komplet předělat a hlavně vyztuľit. Moľná by to nebylo tak náročný, kdybych tam uľ měl 2.0 16v, ale stejně. Turbo je turbo a já ho tam chci
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1747 sec,0.1317 z toho dotazů.