Autor
|
Příspěvek
|
arone | Saturday 03 December 2005 - 23:11:58 | | |
| |
|
K-P | Sunday 04 December 2005 - 14:14:34 | | |
To je X14XE? Už jsi kontroloval základní věci jako svíčky, kabely, atd. |
| |
|
arone | Sunday 04 December 2005 - 20:59:45 | | |
jj, to je vsechno v pohode.. |
| |
|
Dany | Monday 27 February 2006 - 19:01:50 | | |
Zdravim. Mam podobny problem ako to tu bolo napisane. Kontrolka sice nesvieti, no so studenym motorom to do kopca vobec nechce ist. Myslim,ze bude v haji nejaky snimac. |
| |
|
Bad.Man | Tuesday 28 February 2006 - 09:11:49 | | |
krokáč volnoběhu, agr, čidlo vačky, čidlo teploty nasávanýho vzduchu, .... teď mě honem nic dalšího nenapadá .... ale ještě by se dalo jmenovat .... nezbejvá než: "hledej šmudlo"... |
| |
|
stano | Tuesday 28 February 2006 - 13:49:24 | | |
Ahojte, nakolko ma tiez trapi cosi podobne, pridam sa k ziadosti o radu... Porucha (?) sa prejavuje len pri studenom motore (X14XE) a v chladnejsom obdobi(zima), nastartuje uplne OK, ale po niekolkych desiatkach metrov strati vykon a zacne "bublotat" a pri jazde do hoc aj mierneho kopca mozem ist rovno na krajnicu. Mozem len porovnat, ze nedostatocny privod benzinu sa mi prejavoval inak, takze palivove cerpadlo by to nemalo byt. Co je troch zvlastne,ze ked takto motor "zhasne" tak pri pokuse o nastartovanie ako keby starteru nekladol ziadny mechanicky odpor-akusticky ide na dost vysoke otacky-ale nenaskoci. Musim pockat cca 30-60 sekun a potom to naskoci a ide dalej (obcas to sice opet do minuty skolabuje,aleto uz je zriedkavejsie). No a z vyfuku je po naskoceni na chvilu slusna dymovnica a slusne to smrdi (ale ci je to nespaleny benzin-neviem posudit). Sviecky som cistil, aj menil. VN kable opticky/mechanicky OK. Do benzinu som uz ponalieval vsemozne aditiva na odkarbonovanie ci ine "zazraky" ale nepomohlo. Olej je novy a prenikanie chladiacej kvapaliny som nazeregistroval. PS: sorry za román a vdaka za pripadnu radu. |
| |
|
Jatro | Tuesday 28 February 2006 - 14:17:38 | | |
To samé jsem měl na astrře f x16xel.V létě v pohodě a při teplotě k nule to začlo .Nepomohlo čištěni egru,krokáče a celé palivové soustavy a nevím čeho ještě. Nakonec stačilo očistit dříky ventilu a dát nové stíraci kroužky.Dělali mi to v lednu a je to super,když to při tříkilometrové cestě 5krát nezdechne. Minulou zimu jsem díky tomu skoro nejezdil. Největší sranda je vtom,že jak se to stalo poprvé tak jsem jel do značkového servisu na diagnostiku(ikdyž kontrolka ani neblikla),samozdřejmě že vyjelo ža je vše O.K.,ale hned mi řekli že to budou přidřené dříky ventilu.Kdybych jim uvěřil,tak bych ušetřil.Asi bych byl první kdo by díky autorizáku neprodělal.I tak si ale myslím že šlo o slabší chvilku a nebo vidinu slušných peněz za obyčejnou opravu. _rendek |
| |
|
stano | Tuesday 28 February 2006 - 21:17:18 | | |
Vdaka, tak to by mohlo vysvetlovat ten minimalny odpor pri opatovnom startovani v stave ked ventil ostane (po)otvoreny - ak tomu ako laik spravne rozumiem... Este pripadne otazka - co stalo to cistenie ventilov? <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út úno 28 2006, 09:22 ]</span> |
| |
|
Dany | Sunday 02 April 2006 - 19:48:05 | | |
Tak som dal vsetky ventily a hlavu ocistit od karbonu. Dal tam vsetky nove tesnenia a na ventily nove gufera. Stary problem je prec. Ale teraz nemozem bez pomoci plynu vobec nastartovat.Vobec to nedrzi volnobeh.Nohu musim mat vzdy na plynovom pedali(inac to zdochne) pokial sa motor ako tak neohreje.Potom to uz volnobezne otacky drzi,ale niekedy pri dojazde na volnobeh to zdochne aj za tepla.Oranzova kontrolka mi za jazdy nesvieti a krokac je vraj vycisteny tiez. Prosim poradte. |
| |
|
Dany | Wednesday 12 April 2006 - 17:08:05 | | |
Nevie nikto,co by s tym mohlo byt,lebo moj mechanik je uz z toho hotovy a ja tiez |
| |
|
|