Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba na zemní plyn |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Jeden vůz Zafira je na Odkaz Zadej Opel,model Zafira a rok 2004-2006. Je tam jedna z 2004(třetí shora) za 369tKč klima,navigace s barevným displayem(skoro plná výbava) najeto 30tkm.Zajímavé. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, stále v provozu Škoda Fabia Combi Style MY 2022 | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Možná je lepší koupě například koupě tohoto vozu,kde je přestavba dělaná rovnou při výrobě firmou Opel,něž něco přestavovat na CNG sama. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, stále v provozu Škoda Fabia Combi Style MY 2022 | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | JardaB napsal ... Ja bych do toho nesel, i LPG je ted na hranici rentability. To je dobry tak do auta na rozvazku pizzi, kdy se denne najede po meste kolem cerpacky 400km Jet s tim nekam na dovolenou = holy nesmysl. Jedine to cerpani doma u druheho auta, kterym jezdim 50km do prace, ale jedine nacerno s tim potapecskym kompresorem Zas tak nebezpecne to podle me nebude, pokud ma nadrz zpetny ventil (urcite je dost dobre zabezpecena, aspon jako u LPG) a pouziji se dobre trubky/hadice. No když pomineme tu bezpečnost tak je tu pořád ještě cena.60tis přestavba + min 50tis potápěčský kompresor = dlouhá návratnost Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ta navratnost je kazdopadne tezka, to by musel clovek hodne jezdit. Ale zase s tak malym dojezdem... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Myslim, ze me informace jsou stale platne a je to jeste horsi, uz tam nejsou ani ty Boskovice, Takze z Brna bych mohl jezdit cerpat plyn do Prostejova ci Budejic, a to se oplati:-) .... ceník plničky CNG fuelmaker nevydolujete na oficiálních stránkách-pro mne typický příklad zlatokopectví, ale pro hrubou orientaci stačí dotaz na Odkaz cituji .... Zatím jediným výrobcem malých (domácích) plniček zemního plynu na světě je kanadská firma Fuel Maker Odkaz. Ta v minulosti opravdu prodávala zařízení s cenou okolo 250 tisíc Kč. V roce 2005 FuelMaker představil nové zařízení s názvem Phill. V porovnání s předchozími verzemi je toto zařízení menší (ale i s menším výkonem), lze ho instalovat i uvnitř garáže. A pravděpodobně bude i levnější. Bohužel zatím je dodáván pouze do Francie ... Takze si to secteme, 50 000 prestavba, 250 000 oficialni plnicka, jsme na hezkych 300 000 (varianty potapecsky kompresor se bojim, prilis to pripomina pokoutni prestavby s vybuchujicimi auty na LPG z totace), k tomu mizerny dojezd, cena paliva temer srovnatelna s LPG, sit stanic veskera zadna. Nevim, jak vy, ale ja si podporu statu pro alternativni paliva predstavuji jinak | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | ad vodik, na ten taky nejak neverim. Pokud vim existuji 2 cesty vyroby. Linde prosazuje tepelny rozklad zemniho plynu (to uz na ten plyn muzeme jezdit rovnou) anebo elektrolyzu (nikde nevidim, ze by se mohutne stavely dalsi jaderne elektrarny pro pokryti potreb dopravy. K tomu neexistujici infrastruktura, domaci plnicku si predstavit nedovedu (a reklamni sot na horiciho Zepelina zna kazdy). No a co s vodikem pak. Bud muze slouzit jako palivo v normalnim motoru. Tento mesic napriklad zacala prodavat Mazda svou RX8 s moznosti provozu jak na benzin, tak na vodik. Pri provozu na vodik ma auto polovicni vykon a to se u sportacka oplati. Druhou variantou jsou palivove clanky a elektromotory, tady verim, ze vymysli lepsi baterky nez oxidaci vodiku na vodu (nejlepsi by byly superkondenzatory) ............... shrnuto, uzivejme si levneho paliva, az nam zavrou kohouty, neni zatim alternativa, jen doufam, ze se vedci snazi a prijdou s necim necekanym, pekna vize je v 5. elementu ... Zbyva vam jediny bod | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ten vodik je podle me taky pitomost, to uz vetsi ucinnost by mely normalni akumulatory. Vyroba vodiku je energeticky neefektivni, z principu, pak je problem s jeho skladovanim a nakonec pouzitim - ucinnost palivovych clanku nic moc, cena astronomicka. Rozumnou alternativou podle me muze byt olej z repky a podobnych kyticek pro ropaky a lih pro plnohodnotne motory a relaxaci Podivejte se co je nevyuzite zemedelske plochy Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Správně "JardoB"!!!! U nás v České rafinérské už probíhají dvě investiční výstavby: 1. - přidávání 10% kvasného lihu do benoše 2. - přidávání 5% nethyesteru řepky do nafty Možná se to spustí už tento rok! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Nechci vam brat radost, systemove reseni to rovnez neni, pokud vim rozumne to funguje akorat v Brazilii a tam to rozbihali 30let a teprve ted to jakztak jede. Nejak nemam pocit, ze by bylo dost zemedelske plochy aby uzivila jak lidi tak auta. Repka olejna je pry taky pekny svinstvo nicici pudu, takze pry musi byt velky pauzy mezi opetovnym osevem (ale nejsem zemedelec), na a toho lihu z brambor asi taky tolik nevyrobime (leda, ze by lidi prestali chlastat), jeste zbyva benzin z uhli jak za valky nebo drevoplyn:-) | ||
| |||
JT |
| ||
Host | Ještě je tu bioplyn, toho bude vždy dost ale ten je co se týče meze výbušnosti dost nebezpečnej a smrdí jak howna taky se z nich dělá | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |