• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
tuhé řazení
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pavel
Sunday 26 February 2006 - 21:31:02 Citovat
Host
Mam vebe 1.8 16V , jde mi nějak ztuha zařadit rychlost .
Stačilo by něco jen promazat u řadící paky , nemate někdo podobnou zkušenost . Díky za případné rady .
JOB
Sunday 26 February 2006 - 21:40:21 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Už se to tu řešilo,zkus hledat v poradně.Budou to ty táhla k převodovce.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

venca
Monday 27 February 2006 - 02:54:09 Citovat
Host
Takze staci namazat ty tahla ???
Martas
Monday 27 February 2006 - 06:28:57 Citovat
Host
Jestli ti to jde hodne ztuha na vsechny rychlosti, muze to byt i spojka ktera malo vystavuje.
Yper
Monday 27 February 2006 - 08:31:34 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jedna věc je když jde ztuha řadící páka - moc se např. nevrací nebo jde ztuha zařadit - nechtějí zaskočit rychlosti - to je hnutá kulisa a to se řeší seřízením řadící páky.
Takže buď namazat vše co se hýbe nebo také seřídit!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Petr
Monday 27 February 2006 - 18:46:42 Citovat
Host
Mne to jednou taky delalo, ze slo strasne ztuha zaradit hlavne jednicku a dvojku, ale ne ze by byl problem nekde v prevodovce nebo tak... Stacilo mi promazat kulisu radici paky a facha to uz rok bezchybne. Holt levna oprava... Treba ti to taky pomuze
Ondra
Tuesday 20 July 2010 - 17:27:54 Citovat
Host
Zdravim, radit i vyrazovat mi jde celkem bez problemu, ale nechce se mi paka vracet do nulove polohy (zleva i zprava), je to jakoby zatuhle. Napr. kdyz ji z neutralu vyhnu k sobe a pustim, tak se stezi vrati do pulky. Nevite cim by to mohlo byt? Jaky je vubec mechanizmus navratu paky? Diky VeBe Z22SE
Zdeněk
Wednesday 04 April 2012 - 11:05:43 Citovat
Host
Ahoj, měl jsem podobný problém u své Astry F 1,6 8v, začalo to obtížným zařazováním zpátečky, pak i ostatní rychlosti.Čím teplejší tím horší.Prostě horor.Zkoušel jsem meziplyn, trochu to pomohlo.Už jsem se smířil s tím,že budu muset zainvestovat do opravy vyběhané kulisy, když se samo objevilo vskutku elegantní řešení problému.Můj kamarád jen hrábnul na seřízení spojky( zabírala moc nahoře)a přitáhl matičku o cca 6mm.Od té doby do řadičky jen cvrnkám.
Anonymní
Monday 21 March 2016 - 13:00:43 Citovat
Host
ahoj, prosímtě, kde je ta matička pro seřízení spojky? Taky mi jde řazení hodně ztuha, když se motor zahřeje, je to lepší ale pořád horor.
Colommbo
Monday 21 March 2016 - 13:40:11 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Máš-li kapalinové ovládání spojky (a ne mechanické táhlo), tož žádnou matičku ani nehledej...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1634 sec,0.1107 z toho dotazů.