• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Benzín 2.5 V6 automat - spotřeba, silné a slabé stránky motoru
Přejít na stranu  1 2 3 [4]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
m.a.x.i.m.u.s
Saturday 04 March 2006 - 15:54:43 Citovat
Host
Tak to asi jo, protože se mi nechce líbit aby byl 3,0 tak zdechlý. Moje uděla 100 pod 8,5 coz si myslim neni az tak spatne...
bruno2
Friday 10 March 2006 - 14:10:52 Citovat
Host
Rob 2 napsal ...
Dovolím si Tě citovat a vysvětlím svoji reakci na Tvůj příspěvek: "....zvýší se stoupavost v kopcích, takže nemusíš tolik řadit, na dálnici třeba snáze udržíš i vyšší cestovní rychlost a jízda je plynulejší... " Abych dostál výše uvedenému, musím zvýšit výkon motoru. Buď mi postačí výrobcem nastavený max. výkon, nebo motoru "pomohu" technicky (jiný tvar vaček, jiné ventily, a 100+1 úprav mechanických), nebo přeprogramováním ŘJ. V tomto případě je základní změnou (byť ne vždy jedinou) množství paliva vstřikovaného do válců. A jsme zase u onoho: Větší množství paliva = větší množství ..... Pokud výrobcem naladěný motor na dálnici v kopci s bídou stačí na udržení např. 150km/h, a po chipu tam pojedu 170km/h, tak je to určitě příjemné pro mě, méně pozitivně to bude kvitovat motor. A to zejména na dálnici v dlouhých stoupáních. Nezlob se, ale já obecně moc příznivcem chip-tuningu nejsem, i když uznávám, že pokud jde o motor s dobrou spolehlivostí a potenc. rezervou výkonu, tak proč opatrně a s rozumem(!) ne. Správnost volby však bohužel ukáže až čas a ujeté km Tím ale rozhodně nenahlížím negativně na experimentátory. Díky třeba Felixi Wankelovi máme fantastický kus funkční techniky, který mě fascinuje.

Ty tomu pořád nerozumíš.díky tomu že se změní moment vstříknutí nafty do válce dostaneš max.točák z motoru mnohem dřív než normálně takže já řadím při 2tis./ot min a auto jede pěkně dopředu zatímco před tím jsem musel motor točit na 3tis aby auto jelo stejně.nemyslíš že to motor spíš šetří?proč s tím jezdí taxikáři kteří najedou 200000km za rok?
Rob 2
Friday 10 March 2006 - 17:18:41 Citovat
Host
bruno2: Že tomu nerozumím já, no prosím. Ale že by byli tak hloupí konstruktéři, to se mi nějak nezdá. Třeba by jim mohl nějaký ten taxikář poradit PS: Že se nemění vstřikovací tlak, tudíž množství vstříknuté nafty za jednotku času, to ještě dám nějak dohromady. Potom už zbývá jenom ta délka vstřiku a jeho načasování, že? A při stálém tlaku ale delší době jeho působení (tj. vstřikování nafty) mi tak nějak stále vychází větší objem paliva = větší objem spalných plynů....... Ale co, hlavně že to jede Entschuldigen!
Rob 2
Friday 10 March 2006 - 17:30:05 Citovat
Host
bruno2: A ještě doplním, že hlavním cílem chip-tuningu je zvýšení výkonu. To, o čem píšeš (posunutí Mk) je záležitostí načasování vstřiku (u benzínu zážehu). Při stejném objemu paliva jediný výsledek - buď dobrý "spodek" ale do otáček nee, nebo do určitých otáček nic, a teprve potom zátah. Vždyť to známe všichni (snad) z motorek vyráběných naším socialistickým průmyslem, které byly prosty nějaké regulace předstihu v závislosti na ot. či podtlaku v sání _s103
bruno
Sunday 12 March 2006 - 21:46:05 Citovat
Host
Tady je vidět že jsi v takto upravené omeze ještě nejel a už vůbec dlohodobě nepoužíval.opíráš se o svoje teorie.proč má motor zmenšený výkon od výrobce o tu rezervu?protože musí splňovat nejaké emise,záruka atd.
Rob 2
Monday 13 March 2006 - 17:15:24 Citovat
Host
O tom to ale je a celou dobu nepíšu nic jiného. Životnost, spolehlivost, plnění emisních limitů. Nikdy jsem netvrdil, že po chipu nemá motor vyšší výkon a větší krout. moment. Je to ale "něco za něco". Na čerpadle se běžně přidávalo i traktorům. Dělalo se to ale u motorů, které byly před koncem životnosti a už tak moc o nic nešlo (tedy mimo výkonu v brázdě). Naprosto bez podtextu! Řekl bych, že si asi každý necháme svoji pravdu a tuto debatu ukončíme, neb se asi nikam společně nedobereme.
Vodník
Monday 13 March 2006 - 21:30:35 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Rob2: ano, myslím, že to je jak říkáš: něco za něco. Jako pointu tohoto vlákna to určitě beru.
bruno
Tuesday 14 March 2006 - 10:17:16 Citovat
Host
tato diskuze nemá cenu.mám to upravený asi 2 roky a zatím nic negativního jsem nezaznamenal.najeto mám asi 200tis km.nejsem žádný závodník a motor nevytáčím.proto oceňuji že můžu jet v pohodě svižně a motor nemusím točit.myslím si že to není něco za něco ale že motor šetřím.toť vše.tečka
mates
Tuesday 14 March 2006 - 14:20:57 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Vy jste se nám chlapci nějak rozjeli...
Nechápu, jak někdo může vyplodit tak dlouhej příspěvek. Yper by záviděl...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Anonymní
Tuesday 04 November 2014 - 23:28:06 Citovat
Host
Sorry ze otviram stary vlakno. Opel Omega ma oproti BMW snizeny vykon protoze ma ohodne mensi intercoler.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2302 sec,0.1828 z toho dotazů.