• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
opel Omega MV6
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgada
Wednesday 02 August 2006 - 02:28:47 Citovat
Host
Ja volil kompromis kombik OB 2,5i rok 96 a nechal tam dodelat sekvencni plyn a oproti OA 2,4i, kterou jsem mel predtim, jsem zklamanej. Je s tim kazdou chvili neco. Nejcasteji nejede plyn (zatim opravuji zdarma v ramci zaruky), nebo blbne auto jako celek. Kupoval jsem to s potecenym motorem (ventilova vika), nechal menit rozvody a pumpu, nejaky cepy, loni blbl protiprokluz, ale nejak se to samo usadilo a ted to jede, tak to neresim, uhnilo ulozeni zadniho sterace-prakticky nestira, displej je vypaleny a neukazuje (sehnal jsem si jiny a je to o chlup lepsi), svetla jsou prakticky slepa-budu asi muset resit pred STK. Svezeni je to naramny, vykon to ma taky slusny, ale ja tomu autu neverim, porad ocekavam nejakou zradu. A co se tyce spotreby, nic moc. Bez zapnute digi klimatizace, v tom aute neni prijemne a klima si asi vezme dost (usuzuji dle volnobehu bez klimy to ukazuje 1,2l plynu a sklimou 2,1l/hod). Mam toroid, do ktereho beru okolo 38litru LPG a dojezd kolisa okolo 250km, jezdim dost po meste, ale ani po venku to neni zadna slava, nehlede na to, ze v zime dost dlouho trva, nez se to uraci prepnout z benzinu na LPG, takze vyhoda levnejsiho provozu se vytraci. No a to, co jsem si uzil na jare, kdy to vypadalo na neodstranitelnou poruchu (ve dvou servisech vcetne origo opel nanic neprisly) a navrh oplackeho servisu, ze mohou zkusmo zacit menit jednotlive moduly a ze se to treba timto zpusobem odhali, mne dostal (byl to nastesti jen zapalovaci kabely ke svickam). Ale jinak preji hodne stesti, pri vyberu, jen nejak nemam pocit, ze zrovna MV6, je to spravne auto pro bodovy system, kazdopadne doporucuji brat auto s tempomatem, lepe se ti bude dodrzovat nove rychlostni standardy 40/80/120 , Cekam, ze brzy prijdu o ridicak, naposledy jsem platil pokutu po rozjezdu z krizovatky, prekrocit dovolenou rychlost jde asi i na jednicku, ja jsem tam mel dvojku a s vytocenou dvojkou te zmeri i venku. JO a je tam min mista nez v ackove
JardaB
Wednesday 02 August 2006 - 08:34:57 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Objektivne vzato, pro V6 je opravdu potreba nadseni, je to motor slozitej jak ponorka a je ho vsude plno -> jakakoli prace na nem je porod (treba i vymena svicek). A problemy s nim ma taky asi skoro kazdy. Ja jsem celkem spokojeny, ted jen resim stavy po startu, kdy se mu moc nechce, ale jinak jede OK. (teda momentalne spis neresim...) Typicke zavady byly vesmes vyjmenovany. Na ekonomicke jezdeni to ale rozhodne neni, s LPG to mam po meste tak za 15, bodovy system nepomohl, snazim se drzet furt 50, tzn. uz tak 5m po rozjezdu ?lola

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Wednesday 02 August 2006 - 11:36:42 Citovat
Host
Hm, co clovek, to zkusenost. Z meho pohledu ta V6ka zase neni tak spatna. Kazdej motor ma neco. Pred oplem jsem mel Fordy a to jenom s 2.0 DOHC. Dokonalej motor, ale bez chyby taky nebyl.
Kdyz jsem se rozhodl, ze dalsi auto bude Omega, napsal jsem nejakemu spravci webu o Vectrach ze bych chtel Omegu s V6 a on mi odpovedel: "Bezproblemovej motor, malo zavad, hodne vydrzi, jakakoliv prace na motoru porod a odrene ruce"
A ja s nim souhlasim. Omegu jsem mel 4 roky a na motoru jsem delal klasiku (olej, rozvody, filtry, svicky)
a
1, tekouci olej ke svickam (par korun a prace)
2, dva odesle zapalovaci kabely
Mikez
Wednesday 30 August 2006 - 16:03:33 Citovat
Host
spotřebu neřeš, to je zbytečné. 2,5V6 benzín za 9, 3,0V6 benzín za 10 a dynamika jízdy nesrovnatelná. Mám 3,0 Caravan. Zkontroluj hlavně korozi na spodku dveří a lemy, většinou jsou v háji i výfuky a brzdy, zkus ruční brzdu. Pokud nejde klima, je awsi před tebou nákladný problém. Díra může být kdekoliv. Nějaká hadice, spoj, klima chladič...je asi tisíc míst, kudy to může odcházet. Čím hlouběji jsou, tím je to nákladnější, protože se musí rozmontovat půlka auta. Jedna náplň včetně kontrolního média je cca 1500, pak pod UV lampou najdou místo úniku, dozvíš se cenu materiálu + práce + DPH, necháš si to spravit a pak znovu naplnit za cca 1000. Nefunkční klima tě může hned na přivítanou stát třeba 9 tisíc (to je třeba děravý klima chladič a zpuchřelá nějaká pitomá hadice, 2x chladivio, s prací a DPH). Jinak se toho neboj, jede to dobře. Mám dlouhodobý průměr 9,6 a to na benzínových 210koní je slušné.
JohnyT
Saturday 02 September 2006 - 20:47:07 Citovat
Host
mohu potvrdit klima mi nefungobala, davam ji dohromady 2 roky stali to 9500 a nefacha.Dnes jsem menil exp.ventil pak znovu naplnit a uvidi se.
Pája-pk11@seznam.cz
Sunday 03 September 2006 - 10:29:03 Citovat
Host
Ahoj lidi, brouzdám tu, abych sehnal nìjakej link na technické specifikace k MV6ce (fotky, schémata, návody) a ètu si tady diskuse.

Koupil jsem v bøeznu støíbrnou MV6 limo, v bazaru, mìla nabìháno 111tis. (pozdìji jsem zjistil, že to stoèili o 100tisíc, takže 211, teï je tam 133 - tedy 233). Byl to kup "od srdce" - dlouho jsem nejezdil a tak mi bylo u pr.., že nefunguje TC a že na zadním blatníku už to chytá rez.
Jo je to rok 2000 (po faceliftu), vypadá opravdu dobøe. Budíky a poèítaè jsou trochu z módy, pìkný je døevo a støední panel s rádiem.

Co se týèe motoru, tak je to silák od tìch 3000 - 3500otáèek, do tý doby nic, jezdím po Praze a dvojka tam musí èasto, když chcete jet, ale na dálnici a okreskách nemá konkurenci. Stovka je tam hned, 150 za chvíli a na 200 èekáš dalších pár vteøin. Poprosil jsem kámoše, aby øídil - já si sednul dozadu, abych mìl ten pocit a je to docela zátah.

Spotøeba - Praha 11litrù, prùmìr (50% Praha, 50% venku) - do 10litrù, ale nedávno jsem jel z Varù, veèer, jen jsem to žužlal (90 - 110 Km/h) a - 7,3litru. Kdyby bylo úplnì prázdno, bylo by tam necelých 7. Ale jak píšu výše - buïto jezdíte úspornì nebo rychle, nic mezi tím.

Problémy, na které jsem narazil:
Gumy - jsou tam 17" 235/45 - už jsem musel 2x mìnit, èeský silnice jsou na h...o - boule na boku kola. Všichni mi radí, jak tam mám "prdnout" 16ky nebo 15ky, ale ty už tomu autu tak nesluší. V každym pøípadì to chce obouvat do kvalitních baèkor (alespoò Klebery - Bravurise jsou málo). Ty široký gumy taky víc "chytaj" stopy po kamiónech a sjíždìj se víc z bokù, tøeba ty Vary jsou docela opruz.

Baterka, alternátor - v létì mì to nechalo na letišti (jel jsem 50 km, chcípnul to a za 5 min už nenastartoval), koupil jsem novou baterku a za mìsíc znovu. jen v hicech, jinak to dobíjí "normálnì". Chytráci radili - uhlíky v alternátoru, pøechodovej diodovej mùstek, volnej øemen (to je nesmysl - je tam napínák), poslední verze zní, že tam nìkde protejká olej a proto se to vyzkratovalo... nevím. Vyndat alternátor je práce na 2 dny.

Motor: obèas se stane, že je hluènìjší (pøi urèitý teplotì), bude to asi silentblok, ale stává se to jen chvilkama. Olej mi to žere tak 1l na 7000km, což je pohoda. Obèas tam nejde 1èka, když je to studený, ale to je normální, navíc "pøes 2ku" jí tam dáte vždycky.

Nìkdo to tu už psal, Adam (Opel) by se obracel v hrobì, kdyby vidìl, jak je tam ten 3litr nacpanej. Teï zrovna mìním tu napínací rolnu a øemen, v pátek jsem to rozebíral, nakonec jsem to nevydržel a ten øemen pøefik a teï si lámu hlavu, jak tam pùjde ten novej. Kdybyste nìkdo vìdìl, dejte mi vìdìt. Našel jsem jeden link, kde to nìkdo dìlal, ale je to asi v japonštinì nebo co a z textu jde pøeèíst pouze Step1 - Step5

Celkovì: nevim, jestli už jsi nìjakou koupil, ale neboj se toho. Všichni si klepali na hlavu, když jsem domu pøijel s benzínovym 3 litrem, ale já vim svoje. I v Srbovi mi øekli, že tenhle motor je vìènej, kámoš servisák odhaduje tak 500.000km, uvidím. V každym pøípadì to je hodnì muziky za málo penìz. Pochválil mi to jeden známej ze Švédska, kterej øiká, že ten motor vrní jak velká koèka.
Pája
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 13:42:03 Citovat
Host
Noo, trvam na svych konzervativnich nazorech, ten 6valec do V je hruza (U saaba tomu rikaji oplova pomsta saabu). Posledni slusne 6valce byly C30SE to jest 6hrnicku v rade DOHC 24ventilu 204 kobylek. Z hlediska udrzby mozna jeste slabsi 12 ventil CIH C30NE, protoze u toho 24ventilu uz zacinaji ty nesmysly, ze treba kvuli vymene svicek je treba sundat sani. Jak ja bych chtel hybrid: ackovy sestival Dualram a peknou beckovou kastli-optimalni varianta:-). Nechapu proc ty nadherne motory po prvnim faceliftu prestali delat. Apropo libi se nekomu ceckovy facelift vevnitr?
JardaB
Sunday 03 September 2006 - 18:02:00 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jen k tomu remenu, ten napinak jde klicem (ocko nebo orech, tusim 15) napruzit a remen tam pohodlne vrazit. Vyndat alternator jde celkem dobre, staci rozebrat sani pred motorem a mit pristup zespodu...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Sunday 03 September 2006 - 19:05:57 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
ten interiér po faceliftu se mi taky moc nelíbí. Palubní deska je pěkná, ale ty výplně dveří vypadají jako očalouněná traverza... Asi si taky budu muset koupit 2.5V6 nebo MV6, protože 2.5TD je největší sračka ze všech aut které jsem kdy měl.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
vrgada
Sunday 03 September 2006 - 19:43:42 Citovat
Host
Takhel vypada 6 valec mych snu, ktery mel opel delat v beckove omeze
Rada prevrtana a upravena irmscherem na 4litr, to je preci krasa:-)
Odkaz
Odkaz
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1362 sec,0.1057 z toho dotazů.