• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Astra G - voda v aute , příčina , řešení , návod na opravu.
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomas
Monday 11 July 2005 - 11:04:22 Citovat
Host
Tak jsem v patek kdyz skoro celou noc a den prselo sednul do auta a pod nohama u ridice cca 1cm vody. Koukal jsem na to a zjistil jsem na leve strane u celniho okna odchliplou gumicku u celniho skla. Nejak jsem to tam znova nandal, nebo docvak a od te doby prselo jenom malo ale v aute je sucho. Nemel jste nekdo podobny problem, jak jste ho vyresili? Jinak jsem taky dostal tip, ze asi bude potreba pretesnit celni sklo, je to mozny?
Dik za rady Tom


[ Upraveno Tuesday 06 November 2007 - 09:37:31 ]
Anonymní
Monday 11 July 2005 - 11:42:35 Citovat
Host
Na pretesnenie skla opel vyrába špec tmel - kat.ND 15 03 368. A postup - podla TIS - mydlová voda zvonku a stlačený vzduch (do 5 bar) zvnútra - na prírubu tesnenia - postupne prekontrolovať celý obvod skla.
Anonymni
Friday 22 July 2005 - 16:27:10 Citovat
Host
Pretesnení nejde, udajne se musi sklo vyriznout a znovu olepit a vsadit zpet. Tak koukam ze tady nejsou ni moc znalci.
Mirek
Friday 02 November 2007 - 10:21:37 Citovat
Host
Mám Astru G Caravan r.v.2001. Nìkudy mi teèe pod nohy øidièe (více) a pod nohy spolujezdce (ménì). Poprvé mi tam nateklo minulou zimu. Do léta jsme to nìjak vysušili, nìkolik mìsícù sucho, až vèera jsme si všimli, že se to zopakovalo. Nevím, zda tam nateklo za jízdy nebo v klidu. Již prve jsem zkoušel ledacos. Zdemontoval jsem stìraèe, vyjmul ty plasty pøed sklem a zkontroloval jsem odvodnìní z toho žlabu, popø. jestli není nìkde nìjaká netìsnost, chlejstnul jsem tam kýble s vodou, vše OK. Støíkal jsem brutálnì na auto ze všech možných smìrù, na sklo, dveøe i zespoda a nic. Zespoda a smìrem od motoru jsem zkontroloval všemožný zátky a ucpávky kolem kabelù apod. a nic. Vyndal jsem pylový filtr, lil vodu k ventilátoru, voda poslušnì protekla od ventillátoru k výmìníku a pak pod auto. Jak jsem psal, víc vody je u øidièe, když by tøeba netìslil dekl na filtru, víc by bylo u spolujezdce. Dveøma neteèe. Kapalina do ostøikovaèe a chladící kap. neubývá. Jsem v koncích, budu rád za vaše rady. Díky
Yper
Friday 02 November 2007 - 14:54:23 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Tak tedy já - tenhle problém jsem řešil letos asi 5 dní před odjezdem na dovolenou v červenci, ale věděl jsem o něm zhruba již rok.

Zjišťovací metoda je tak, jak napsal 1.anonym.

K vyjádření anonyma č.2 nemám slov, protože se evidentně jedná o provokaci a zlý úmysl a to i vzhledem k tomu, že vlákno je čerstvé a není v něm dostatek odpovědí na to, aby mohl takový svůj názor o "znalcích" postavit na reálném základu.

Každopádně pokud je podlaha mokrá, tak teče předním oknem.
Samozřejmě, že jako první věc je nutno demontovat obě přední sedačky se středovým tunelem a vyjmout kobereček + odhlučňovací mechovou gumu pod ním, protože já jen z oblasti řidiče "vydojil" a zátkami v podlaze odpustil asi kýbl vody __;
Problém je se svrchním koberečkem, protože ten je v oblasti pod středovým tunelem přichycen pod kovou konstrukcí. Já se s tím nepáral a jednoduše jej rozřízl modelářskám nožem v místě, které je schované pod snímatelným plastovým překrytím středového tunelu.
Každopádně je ještě nutné koberečky nechat řádně vysušit!
Při demontáži sedaček je nutné na jejich spodku odpojit přívodní kabely k airbagovému napínači pásu. Vždy vyplá klíček a ještě lépe odpojenou baterii!
Dejte pozor, abyste něměli tak genitální nápad jako já, že jsem si pustil rádio - aby se mi lépe pracovalo. Do ŘJ airbagu se mi zapsala chyba odpojeného napínače a tak jsem jel do Chorvatska s červenou kontrolkou - jel jsem v noci, takže paráda - bolelo mne z toho pravé oko!
Sedáky namontujte zpět, připojte elektřinu a jezděte nějakou dobu bez koberců - je to jako na plechovém hrnci, ale je nutné nechat je vyschnout. Já musel navíc i opravovat podlahu, protože asfaltový polep na ní (antivibrační) byl odchlíplý a totál rozpadlý. Palic měl doma zbytky IPY po opravě prasečího chlívku! ?lola
Současně s tím demontujte vnitřní plastové obložení sloupků.Pak strhněte boční vnější lišty na skle - opatrně a postupně, aby se moc neprohýbaly a nezdeformovaly a šly znovu použít - stojí doslova majlant a uvnitř nich je totiž kov a ten pak může vzniklými trhlinami v plastu reznout - lišta pak doslova kvete - viď LarryE! ?lola
Pokud to půjde, tak zkuste buď vytrhnout horní těsnící gumu mezi sklem a střechou a nebo se pokuste ji přes dřevěný delší kolík vyklepnout gumovou palicí - v její ose - prostě do boku - vyťukat.
Vezměte mydlinky - buď je uděláte z obyč mýdla a nebo se přímo prodávají mydlinkové spreje (na těsnosti - plynaři) a nastříkejte tenhle sprej či vodu na horní část a boky skla.
Pak vezměte hadici s tlakovým vzduchem (u kompresoru mám přímo takovou pistolku na ofuky) a foukejte po obvodu skla zevnitř. Kde to začne bublat, tak tam je klo odchlíplé od gumy (to je ten lepší případ) a nebo guma odchlíplá od karoserie - horší případ, protože pak je tam vždy na tuty hodně rzi. Jinak podle mne na tohle trpí všechna auta, kterým byla měněna přední skla - o čemž se ale Vy v řadě případů určitě od předchozího majitele nedozvíte.
Výměna skla se totiž ve většině případů v rádoby opravách provádí velmi nedbale a fušérsky, protože zatékání se projeví téměř vždy až po 2 leté záruční době!
Sklo se totiž odřezává ocelovou strunou. V horším případě jsem dokonce viděl fušéry, kteří jej ze sedadla řidiče a spolujezdce doslova vykopnou - "..vždyť je stejně rozbité nééé!"
Okenní rám se poškodí téměř vždy v případě vyřezávání strunou a nebo i při vykopnutí, protože se bylá guma na něm musí odříznout a vždy se zajede i do laku.
Na okenní rám a nakonec i na sklo, se má pak následně aplikovat tzv. aktivátor, což je černá vodička a ta má zacelit případné škrábance v laku a zvýšit adhezi aplikovaného černého lepidla vůči všemu okolo.
Samotné lepidlo na sklo (guma) v kartuši (jedno balení=jedno okno) stojí cca 150 Kč (podle výrobce), ale aktivátor, kterého je asi jako jeden malý frťan, tak ten stojí už cca 350 Kč!
Vzhledem k této ceně pak každý chce ušetřit a nejraději, aby mu jeden aktivátor vyšel na 2 skla! ?lola
To má pak za následek, že oknem po nějakém čase začne znovu téci.
Největší legrace je ale ta, že za jízdy do auta moc neteče. Mně do něj nejvéc teklo kdy stálo pršelo - měl jsem odchlíplou gumu od karoserie v horních rozích a pak na horním okraji skla.
Když jsem měl auto takto odstrojené, tak jsem zajel do servisu "OrigoAutosklo, kde mi jej ve dvou lidech vyřízli ani né za 10 minut (opravdu chvilka) a chtěli jen 100 Kč, takže jsem jim dal 200 za dobrý přístup k zákazníkovi.
Auto jsem odvezl do dílny, celý rám jsem obrousil a valil oči, jak hluboká rez tam byla a na kolika místech i pod lakem, natřel základovkou (Rust oleum-penetrant) a za dva dny Airbrushem přestříkal metalýzou a lakem a nechal další den barvu zrát.
Následující den jsem pak sklo lepil s kamarádem automechanikem. Kdo budete lepit sklo sami, tak vždy ve dvou lidech a nejlépe s přísavkami.
Na sklo nasadit horní lištu a i spodní. Lepidlo se nanáší na okenní rám a aplikační trysla musí být saříznuta tak, aby vystupující proud lepidla netvořil kruhový průžez, ale takovou vysokou ploutev. Lepidlo je totiž dost tuhé a nic moc poddajné a jinak by se prilepilo nerovnoměrně na sklo - někde by prostě sklo nebylo přilepené - jen když je aplikované do tvaru ploutve, tak se dokáže poddat pod tíhou skla. Sklo je pak třeba zafixovat páskou ke střeše, aby nesjíždělo!
Nechat schnout minimálně 6 hodin - jinak za jízdy, jak se koreserie kroutí, tak by se sklo dokázalo odtrhnout.
Pokud necháte do druhého dne, tím lépe.
Pak se nasadí boční lišty a máte vystaráno.

Kdo si není jist, že mu voda teče sklem, ať tedy nejprve pod předními pedály - podlaha - příčka motoru, tam kde se sbíhá mechová guma podlahy s nechovou gumou pod přístrojovkou, nacpe do té spáry buď noviny a nebo suchý hadr.
Po dešti ať jej zkontroluje a podle toho ať volí další postup identifikace - kudy teče. Ale jak říkám, bývá to téměř ve všech případech čelní sklo!


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
ALEXEI
Friday 02 November 2007 - 15:03:28 Citovat
Host
Nemá chybu _; , JEN PŘIDÁM, POKUD MÁ NĚKDO STŘEŠNÍ OKNO, TAK UŘČITĚ NAPŘED JUKNĚTE TAM.
jINAK NAPROSTO SUPER SLOHOVKA ?lola
silverghost
Friday 02 November 2007 - 15:40:52 Citovat
Host
ALEXEI napsal ...

Nemá chybu _; , JEN PŘIDÁM, POKUD MÁ NĚKDO STŘEŠNÍ OKNO, TAK UŘČITĚ NAPŘED JUKNĚTE TAM.
jINAK NAPROSTO SUPER SLOHOVKA ?lola


Tywe
Dostojevskij hadra, tenhle návod by měl být v každém servise, kde měnějí skla _;
Yper
Monday 05 November 2007 - 07:30:24 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550


[ Upraveno Monday 05 November 2007 - 07:49:13 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
z0diaC
Monday 05 November 2007 - 09:02:03 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
Yper by měl napsat knihu _; .... super návod chlape.

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Yper
Tuesday 06 November 2007 - 07:42:20 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ne, knihu nenapíšu, ale nějakou dobu se zaobírám myšlenkou, že založím servis na značky Opel _;
Lanařím Palice, aby do toho šel se mnou.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1337 sec,0.0973 z toho dotazů.