Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
redukce na autorádio |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tomino |
| ||
Host | Ahojda máte někdo někoho nebo nějaký odkaz jak prohodit originál rádio za normální myslím ISO kostky? Vím že musí být redukce ale to jo ranec. __; Umí to někdo za pár kaček? Email | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja jsem koupil za kilo konektory a redukci udelal - prace asi na pul hodky a je to tam i kam dat (pod radiem je docela misto). Zajima me spis, jestli jde do anteny z origo radia nejake napajeni, pro zesilovac? tuner u noveho hraje nejak na ho... (mala citlivost). Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Nejsem si na 100% jistej, ale myslím, že mě redukce z origa na ISO stála asi 140,- nebo dokonce 99,-. Vím, že jsem nic nepředělával. [ Upraveno Tuesday 30 January 2007 - 23:20:42 ] 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
tomino |
| ||
Host | No jo ale já zapomněl že jsem chtěl aby zůstala zachovaná funkce displeye aby ukazoval co hraje _; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | S displayem toho moc nenaděláš, nezbývá než koupit redukci kolem 3000. Jinak pokud ti nebude vadit, že nesvítí MID display a nebude fungovat ovládání tlačítkama na volantu, tak není třeba žádná redukce, je tam standardně zapojený ISO konektor. Napájení předzesilovače antény tam taky je natažené - pin 6 ISO konektoru A, červeno bílý kabel. JardaB: snížená citlivost se mi projevovala u minulé omegy, měl jsem tam ještě integrovanou anténu v zadním skle. Nakonec jsem tam natáhnul anténu z felicie i s kabelama a bylo to v pohodě. Teď mám originální anténu ve střeše (modely od 1997) a je to OK [ Upraveno Wednesday 31 January 2007 - 08:40:57 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Aha, takze (mam OB 1977, antena na strese) ma zesilovac a ten je treba napajet pres pin 6??? V tom muze byt problem, ten jsem asi nezapojil... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | OB 1977?? TO MÁŠ SENÁTORA NEBO ASKONU? ?lola | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Sorry, vubec nechapu, jak jsem na to cislo prisel - proste nadcasovej design Samo 1997 _; Ted si vlastne uvedomuju, ze ma letos vyroci ?lola Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JardaB: To je možné, že's mohl zapomenout na napájení antény. V napájecí části ISO konektoru na straně auta je obsazených všech 8 pinů, ale pro nejběžnější rádia stačí jen 4 - trvalý plus, plus přes klíček, mínus a napájení antény. Pokud máš rádio s ISO konektorama na kabelech (snad jen u blaupunktu se zapojujou přimo do rádia), tak to bývá tmavě modrý kabel. Bývá tam ještě světle modrý, to je ztišení hlasitosti při telefonování a modrobílý kabel na spínání zesilovače, tyhle se vůbec nezapojujou do iso konektoru. Dá se to i jednoduše odzkoušet, zapneš povytažené rádio z palubky a střídavě odpojuješ/připojuješ napájení antény a musí být slyčet výrazný pokles kvality příjmu. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jo, uz jsem to zkusil a je to znat, ale ten tuner v radiu asi stoji za hov.o, neni to jako origo. Ale zas ma USB a SD, tak to zatim necham, to se mi docela libi. Vedlejsim efektem je, ze to zablokuje zobrazeni 1. radku displeje (jinak datum, u origo radia pro nej). Kdyby slo radio zapnout bez zapalovani, tak ten displej i rozsviti. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |