• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Ventilátor topení do interiéru
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
karloskv
Thursday 03 April 2008 - 18:22:17 Citovat
Host
Zdar všem,mám na vás prozbu nechal jsem dát do větráku nové uhlíky a ten běží ok při připojení k autu se nerozběhne všude tápají čím to je každý říká něco jiného tak potřebuji radu kde bych mohl začít.
qpc
Friday 04 April 2008 - 00:39:13 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
takže při zapojení napřímo běží,esli to chápu.Máš autom.klima? Odcházejí tam odpory

[ Upraveno Friday 04 April 2008 - 00:41:30 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Friday 04 April 2008 - 00:40:55 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
hledej v poradně o předřadných odporech ventilátoru...

třeba: Odkaz

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Friday 04 April 2008 - 00:47:30 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
a nebo třeba:

Odkaz


Dále už hledej sám,jdu spát

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Friday 04 April 2008 - 12:16:08 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Nejsem si jistý, ale mám dojem, že u digitální klimy žádné předřadné odpory nejsou - to je hlavně záležitostí mechanického přepínače - otočné kolečko, kdy každá poloha jde na menší a menší odpor, až se na poslední poloze zapojí na plné napětí palubní sítě.
Nicméně po vyjmutí ventilátoru z jeho lože v sacím průduchu ventilace je pod ním vidět něco, co jakoby tišťák s konektorem a předřadnýno odpory připomínalo. Zkus se tedy podívat ještě i na tuhle věc.
Nicméně píšeš, že všichni tápají kde se stala chyba, přičemž diagnostikovat to, zda na ventilátor jde napětí, je jedna z nejjednodušších věcí a proto nechápu proč tápají??!!
Jednoduše bych odpojil konektor z ventilátoru (dvoupinový) a na ten bych připojil měřák napětí a pak zapnul klíček do zapalování a pustil postupně různé rychlosti na ventilátoru a z toho pak vycházel.
Pokud se mi napětí na svorkách konektoru objeví, tak je chyba na ventilátoru - ač repasovaném novými uhlíky.
Pokud si přečteš chnonologii příspěvků v tomto vlákně, tak zjistíš, že ani nové uhlíky nemusejí nic řešit. I mně se točil s novými uhlíky když jsem jej připojil přímo na baterii, ale pak se v autě netočil.
Pokud napětí a svorkách přípojného konektoru kabelu nebude, tak musíš zkontrolovat celou dráhu tohoto přívodního kabelu včetně pojistky v pojistkové skříňce - myslím že je to druhá či třetí ve spodní řadě zprava.
Na tento ventilátor je proud přiveden i přes relé, ale toto relé spojuje napětí palubní sítě s ventilátorem až na poslední - nejvyšší rychlost.
Pokud šťáva nikde nebude a to ani po mnou vyjmenovaných kontrolních krocích, tak budeš muset zkusit digiklimu z jiného auta.
Každopádně sem dej vědět, co zjistíte a co jste vše dělali.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Pája J.
Friday 04 April 2008 - 14:14:55 Citovat
Host
Měl jsem ten samý problém, uhlíky v pořádku, motůrek zamostatně zapojený šel, ale v autě ne. Chyba byla v relátku pod volantem u pojistek. Koupil jsem nové za 80kč a vše je OK.
Karloskv
Friday 04 April 2008 - 22:58:07 Citovat
Host
Tak jsem dnes opět tápal po chybě že prý do větráku nejde 0 .Dávají tomu za chybu že by to mohlo být ten předředný odpor nebo prý tak zvaně reostat.Vykuchali to někde nad plynovým pedálem přístup jak do hrobu.´Tak v pondělí pokračuji v hledání jehli v kupce sena jinak všem díky za rady budu zkoušet všechno možné.
qpc
Friday 04 April 2008 - 23:02:32 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
dej pak vědět,předem dik..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Karloskv
Monday 07 April 2008 - 13:01:40 Citovat
Host
Tak jsem našel jehlu v kupce sena bylo to jenom relátko už to frčí a hlavně topí dneska bylo zase hodně zimno Jinak díky všem za radu ještě že tu jste ... Tak zase někdy při hledání něčeho nevyřešitelného...
Yper
Monday 07 April 2008 - 13:33:27 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Karloskv: !!(a) _;


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1407 sec,0.0974 z toho dotazů.