• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přezout už na letní/zimní pneu? kdy , jak a proč přezout. Debata , názory , atd.....
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Fimfarum
Tuesday 06 March 2007 - 15:46:26 Citovat
Host
Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule
Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru?
qpc
Tuesday 06 March 2007 - 15:57:52 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Fimfarum napsal ...

Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule
Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru?


jediné co poznáš,jestli jsou stejnosměrně ojeté(vzorek) ,pak každopádně koukej,až to budou vyvažovat,jestli z té pneu neni ,,brambora,, Zevnitř je vidět,zda byla opravovaná.Více moc nepoznáš.Podle mě je to špatná investice.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Tom
Tuesday 06 March 2007 - 18:38:22 Citovat
Uživatel #529
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:03:01
Příspěvků: 143
Na jaře přezouvat nebudu,dojedu zimáky další zimu by už nevydrželi.Tak na letní budu přezouvat až příští rok.

Omega B 2,5 TD
ex Vectra B 1,6 16 V
Yper
Wednesday 07 March 2007 - 07:18:47 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Z bazaru nemá cenu kupovat žádné gumy! Kdybych tam dal ty své Goodyeary, tak vsadím boty, že po nich každý skočí, ale užitek by z nich neměl žádný, protože to byly brambory - i při sebelepším vyvážení by na nich nemohl jet víc jak 110 Km/hod. protože pak roztřásly celé auto - jak byly šišaté!
Takže v bazaru nekupovat - zbytečně vyhozené prachy!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Anonymní
Thursday 08 March 2007 - 07:55:08 Citovat
Host
Fimfarum napsal ...

Minuli rok jsem koupil nove zimaky. A pak jsem planoval že ted na jaro koupim nove letnaky ale nejak nejsou zatim prašule
Ale zajimalo by me kolik by mohli stat letnaky v bazaru? A na co si obzvlašt davat baha pri koupi pneu v bazaru?


Další nevýhoda u gum z bazaru je ta, že i za jejich nazutí zaplatíš v pneuservisu plnou taxu, čímž se ti zvyšují celkové náklady na ni. V konečném důsledku zjistíš, že nijak neušetříš a riziko je násobně větší..
maniac
Thursday 08 March 2007 - 08:22:26 Citovat
Host
Yper napsal ...

Z bazaru nemá cenu kupovat žádné gumy! Kdybych tam dal ty své Goodyeary, tak vsadím boty, že po nich každý skočí, ale užitek by z nich neměl žádný, protože to byly brambory - i při sebelepším vyvážení by na nich nemohl jet víc jak 110 Km/hod. protože pak roztřásly celé auto - jak byly šišaté!
Takže v bazaru nekupovat - zbytečně vyhozené prachy!

čus čtu tady že jsi měl goodyery...a nebyl jsi s nima spokojený?já mám jak letíní tak zimní..koupil jsem je s autem a když jedu přes 110 tak cítím chvění..takže by to mohl být gumama?ale to by měl asi poznat gumař ne?
Vodník
Thursday 08 March 2007 - 08:27:34 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
maniac: gumař nepozná nic. Když mu to neháže na stolici, menší zborcení konstrukce nepozná. Tato závada se hledá tak, že si půjčíš cizí kolo jezdíš s ním a postupně ho přendaváš tak dlouho až auto přestane drncat. To dobré půjčené kolo si pak necháš a vrátíš to svoje vadné.
Duffy
Friday 09 March 2007 - 11:49:36 Citovat
Host
Já to necham tak na víkend před srazem... Neni kam spěchat

Yper: i v bazaru najdeš dobrý gumy, ale chce to mít známýho a doporučení... Já takhle kupuju gumy už 4 roky přes majitele jednoho pneu v Bílině a kein stížnost
Yper
Friday 09 March 2007 - 13:05:33 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Maniac: problém začal zhruba po dvou letech provozu. Jednalo se o Goodyear Eagle, 15" 210/60. Předvloni jsem je nechával dvakrát vyvážit u dvou různých firem. Při vyvažování mne zarazilo už to, že v každém případě, kdy dal závaží na jednu stranu, tak vzápětí musel dát na stranu protilehlou. Udělali jsme pokus, že tam dal jen poloviční, abychom na protilehlou nemuseli nic dávat - bezvýsledně. Navíc jsme pak dávali další závaží i na další okraje (vně-uvnitř) protože po každém vyvážení se ukazovala další místa, která bylo třeba dovyvážit - dělalo se to na automatu.
Pak jsem je po měsíci nechával převažovat na ručičkovém stroji - stejný výsledek.
Vloni cesta do Chorvatska byla tragédie. Musel jsem jet maximálně 115-120 km/hod., protože při větší rychlosti se auto třáslo víc a víc. Obvykle to bývá tak, že po překonání kritických otáček vibrace zase zmizí, ale tady se stále amplituda vibrací zvyšovala. Přitom gumy měly ještě 6mm vysoký vzorek.
Z Chorvatska jsem se vrátil s úplně rozedranými gumami - bylo na nich vidět, jak někde vzorek je a někde najednou není - prostě v zatáčkách, kde působí i boční tření se hrboly sjížděly dohladka.
Pak jsem po dovolené koupil Barum Bravuris II a ty nechal nasadit, vyvážit a jel s nimi na geometrii do Barumky. Vše perfektně seřídili a navíc mi řekli, že před týdnem tam byl chlap, který měl s Goodyeary Eagle naprosto stejný problém!
Takže si myslím, že to je jejich nějaká náchylnost. Navíc na většině aut se plní gumy na 2,1 - 2,2 a vzadu okolo 2,0 Atm. U VéBé máme předepsaný základní tlak 2,3 všechny a v závislosti na zatížení vozu (mám Caravan) se mají plnit až někam k 3,0 Atm.
Možná že tohle a jejich náchylnost je odrovnala, přičemž jsem však nepřekračoval nikdy jejich maximální plnící tlak, který je na nich zboku vyražen!
Jinak jejich jízdní vlastnosti na suchu a mokru nepřekonatelné - jen trohu ty 205ky hučely. Možná trochu víc, ale to vyvážil posit bezpečí a jistoty, který jsem s nimi měl.
Šišaté gumy se při vyvažování nezjišťují. Snad jen pokud by to byl Tvůj kamarád a pozoroval dozém, který jakoby mírně poskakuje.
Zkoušeli jsme gumy i přesazovat - bezvýsledně.
Nejhorší bylo, že když začaly vibrovat, tak jsem držel rychlost a najednou vibrace přestaly, pak pomalinku začaly a to se stupňovalo a pak zase odeznívaly. V táhlých zatáčkách to šlo ještě rychleji.
Rychlost, při níž k vibracím docházelo byla navíc závislá na tom, zda jsem jel po rovině, do kopce, z kopce a zda jsem měl auto v tahu nebo jsem brzdil motorem.
Prostě jednou se projevovaly už při 115 km/hod. a podruhé až třeba při 125ti!
Ať žijou brambory Eagle od Goodyearu! &|

[ Upraveno Friday 09 March 2007 - 13:23:33 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Friday 09 March 2007 - 13:33:28 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jo a aby se do mně nechtěli nějací škarohlídové obouvat tak dodávám:
přední náprava bylo komplet dělána - nové silentbloky na ramenech, nové gumové objímky na stabilizační tyči, nové čepy na ramenech a nové stabilizační tyčky s čepy u kol.
Po výměně za Barum Bravuris 2 je jízda tichá, neklepavá a neposkakující - balada a šepot květin současně!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1333 sec,0.1006 z toho dotazů.