• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výměna tlumičů
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Iki
Sunday 18 March 2007 - 15:21:22 Citovat
Host
Ahoj, potřeboval bych poradit, jak vyměnit tlumiče na Corse B, r.v. 98. Nevíte někdo?
VGT
Monday 19 March 2007 - 15:28:33 Citovat
Host
Pokud jsi to nikdy nedělal a nemáš na to přípravky (hlavně přední tlumiče), nech si to raději udělat v jakémkoliv - i neznačkovém- servisu(není to legrace, může tě to i vážně zranit).
Jen tak pro hrubou orientaci - takhle se to mění na Kadettu: Odkaz
Zuki
Monday 19 March 2007 - 19:38:52 Citovat
Host
Využij " Rychlý servis Opel, viz Odkaz. Ja si to nechal dělat před týdnem a O.K. Je to vlastně cena opravy s 50 procentní slevou. Jen pozor na geometrii. Tu účtují navíc a u mě se zahojili - 1300,-. Prý to nešlo "povolit".
Dan VB
Wednesday 21 March 2007 - 06:33:20 Citovat
Host
Ahoj,

mě by zajímalo co tě vede tlumiče vyměnit, já už byl na dobro rohodnutej, že výměna, protože mě trápí tvrdá jízda se spoustou hlučných zvuků až lehkých ran když najedu na sebemenší nerovnost, zajel jsem tedy jen tak pro radost do Oplu na test tlumičů a ejhle, tlumiče prý v pořádku, to je až k nevíře, když sem řekl a popsal co mě trápí, řekli mi, jo pane to mi nevime, to může bejt cokoli ramena, stabilizacni tyce, ulozeni tlumicu atd.. atd.. to my nepoznáme, to se musí rozebrat a zkouset.. to mě přijde jako nehoráznost snad musí bejt mechanik co se tim projede a řekne je to na 90% to a to ne? mimo to ten test mě moc nepresvedcil krivka se pohzbovala cca na 50% plochy zeleného pole a to teda nevim co by to muselo delat s autem abych se dostal do zluteho varovneho ci do cerveneho nebezpecneho, to bych je tam nesmel vubec mit, je to divny, jinak by me teda zajimalo co si myslite o mýtu ze kdyz se stlaci auto rukama a pusti melo by vyskocit jen nahoru, no a me to jde nahoru dolu nahoru atd do ztracena.. a pri tom test jak uz sem psal v poradku jo a jinak projel jsem se vectrou A a kdyz zkusim zatlacit a pustit tak je to poradna houpacka jeste vic nez moje a pri tom si na silnici pekne umi poradit s nerovnostma..
Martas
Wednesday 21 March 2007 - 06:40:02 Citovat
Host
Na to ve ktere casti "zeleneho" teplomeru se pohybuje aktualni stav tlumicu se clovek nesmi prilis divat, testeru (testovacich stolic) je cela rada a vicemene kazda ma stupnice jinak (servis kam jezdim ma stupnici u noveho tlumice nekde kolem 80% a spatneho pod 30%), nicmene ruzne zvuky opravdu muze zpusobovat kde co, navic nepises odkud se ti ty zvuky ozyvaji (zezadu, zepredu), ani jakeho charakteru jsou (vrzani bouchani), takze tezko ti nekdo neco poradi, nicmene pokud ti na testeru rekli, ze tkumice jsou v poradku da se tomu verit, zejmena u autorizaku ktery bude mit spis tendenci ti je vymenit nez te poslat pryc. Jinak VeA je oproti VeBe vice nachylna k houpani a ma podvozek mensi nez VeBe, nelze to prilis srovnavat.
VGT
Wednesday 21 March 2007 - 08:44:19 Citovat
Host
Je to přesně jak píše Marťas. Těm testerům tlumičů se nedá moc věřit (některým typům vůbec ne), je to jen hrubě orientační měření. Poznají tlumič totálně vyteklý=bez oleje (to ano), ale jestli má účinnost 44 anebo 73% to tedy ne. Navíc do výsledku měření se načítá i stav nápravy, nejen stav vlastního tlumiče, a to též zkresluje výsledek. Jediné pořádné měření lze provést jen na samotném tlumiči, ale kde to dělají, že? Resp. bych věděl, kde to dělají, ale kdo by si to nechal dělat ? (je to pracné a tudíž drahé. Tedy ta demontáž a montáž do vozu, vlastní měření je poměrně jednoduché). Měří se síla při stlačení a při roztažení, frekvence 70 zdvihů/min (zdvih jmenovitý). Měření se zaznamená do grafu. Nejdříve na studeném tlumiči, druhé měření na tlumiči ohřátém provozem (tuším tříminutovým).
Dan VB
Wednesday 21 March 2007 - 10:51:43 Citovat
Host
hmm zajimave, jinak ja se tu moc nechtel rozepisovat, ale dela to presne to, ze kdyz kolo najede na prekazku ( jedno jake delaji to vsechny) ozve se ( popisováno zpomalene) nejprve bouchnutí jako by nekdo bouchl dlani do kapoty, pak teprv se auto zhoupne, mozna je to to, ze se tlumic opre o ulozeni, ktere je ko, ale nevim, kdyz jedu rychleji, napriklad po nerovne silnici, tak se prakticky v jednom kuse ozyva bouchani ze vsech kol a nekdy se jedno jake kolo jakoby uplne rozhodi a boucha to vicekrat za vterinu, jako by se vertikalne rozvibrovalo, jinak mam najeto 115000 a jsem druhy majitel asi tam bude vse puvodni, nevim, znamej ma forda mondeo a kdyz sem ho svezl ze ma presne to same a ze uz ma menena ramena, to pomohlo jen trochu a na pul roku a uz to zas dela, taky bych jeste dodal ze pri vetsim hupu se to auto mirne rozhodi v rizeni, jako ze ma snahu menit smer ale jen lehce..
Martas
Wednesday 21 March 2007 - 10:55:52 Citovat
Host
To "predcasne" bouchani a rozhozeni rizeni bych tipoval na stabilizator, nicmene pokud vleze pod auto nekdo s baterkou a pajcrem kterym si zahyba vsim cim se da tak by mel alespon diagnostikovat co je kde volneho.
qpc
Wednesday 21 March 2007 - 10:59:08 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
to bouchnutí,koukal jsi na uložení tlumiče ,jestli to nemá vůli?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Wednesday 21 March 2007 - 11:28:46 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Dan VB: tlumiče mají vliv na houpání auta.
Pokud se autu rozhodí na nerovnostech řízení a je-li tam ještě i bouchání na nápravě, tak jsou to:
A - silentbloky na ramenech
B - silentbloky na uložení stabilizační tyče (spojuje obě ramena)
C - kulové čepy na ramenech
D - kulové čepy na spojovacích tyčích řízení
E - vnitřní (horní) uložení tlumičů - jsou to takové gumové misky, které tlumí rázy tlumiče vůči karoserii.

Nic víc a nic míň.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1307 sec,0.0986 z toho dotazů.