• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VYŘEŠENO cukání 1.7DTI (Y17DT) při plynulé jízdě cukne , občas svítí kontrolka.!!!!!
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
barta
Monday 16 April 2007 - 13:19:56 Citovat
Host
Zdravím všechny,
mohli by jste mi také poradit?Mám asi podobný problém.
Mám 1,7 dti (isuzu) a také mi cuká,ale pøi 3000,když jedu po dálnici,ale ne hned,ale tøeba po nìkolika minutách,motor se párkrát zacuká,rozsvítí se kontrolka elektroniky motoru,ale pak se nic nedìje,motor pracuje v poøádku a nìkdy i kontrolka zhasne,ale pøi delší jízdì se vše opakuje.
Na diagnostice mi øekli,chyba žhavení a vymìnili všechny svíèky,ale nic se nezmìnilo,a pøitom je to kolem 3000 ot,to se už pøece motor nežhaví! Ikdyž mi kamarád øíkal nìco o dožhavování kvùli emisím.


[ Upraveno Sunday 23 December 2007 - 22:43:51 ]
Roman K
Monday 16 April 2007 - 13:54:32 Citovat
Host
Vetsinou 2 moznosti:

- vadny prepadovy ventil - na diagnostice zavada P1631
- vadná ridici jednotka vstrikovaciho cerpadla. Urcite mas Astru do roku 2002. U novejsich jsem se s touto zavadou jeste nesetkal. A pritom se jednoky nelisi nicim, jen samolepkou. Zajimave je, ze tato zavada se nijak neprojevuje na diagnostice, dokonce se nemusi ani zapsat zadna zavada. Datovy snimek taktez nemusi vykazovat zadne abnormalnosti v datech. Je to jedna z mala vad ktere ma tento motor.

Hlavne jednotku nekupuj na vrakovisti, nemusi byt 100% funkcni (setkal jsem se i s tim ze prodavaji dily vyhozene do kontejneru u nasich zapadnich sousedu). A pred nakupem si ji rozhodne vyzkousej. Nekdy se zavada projevuje pri teplem, nekdy pri studenem motoru. Jsou i taci co si ji nechaji opravit, ale neni to na dlouho. Je totiž dost draha (nova neco kolem 48 tis). Za starsi si reknou 15 i 16 tis. A to proto, ze je velmi poptavana.

Jo a zhaveni (chyba P0380) je v tomto pripade naprosty nesmysl. Resili to proto, ze v ECU nebyla zapsana zadna jina chyba.

barta
Monday 16 April 2007 - 14:03:24 Citovat
Host
ano mám astru 2000
a kde se hledá ten přepadový ventil akolik stojí výměna,nejdřív bych asi zkusil tuhle možnost než tu řídící jednotku.
díky
Roman K
Monday 16 April 2007 - 14:29:20 Citovat
Host
Ventil je na cerpadle nejbliz trubkam ke vstrikum a nejdal od kola remenice a rozvodu. Ale zacal bych jednotkou. Sice je to drazsi ale mam zkusenost ze je to tak na 80% jednotka.
Peta
Monday 16 April 2007 - 16:33:32 Citovat
Host
Ahoj.já mám Opel stejny motor r.v. 2003,ale me to cuka tak kolem 2000-2500otacek(cukne to jednou nebo dva krat)podoba se to jak když vynecha motor a pak to jede jak das.Jo a je to jenom při poradnem zmacknuti plynoveho pedalu.Jestli pridavam postupne tak se nedeje nic.Nesviti mi ale zadna kontrolka.Jestli panove mate nejake skusenosti ktere se podobaji memmu tak vas poprosim take o pomoc.Na diagnostice jsem byl uz driv tam jsem mel jenom zapsanou spatnou zhavici svicku a nic jineho.EGR ventil mam vycistenej.Nekde jsme jeste cetl ze na oplech je neco v plynovem pedalu.Tak zatim to moc neresim jezdit se da no i kdyz to obcas otravuje.
Roman K
Monday 16 April 2007 - 17:53:45 Citovat
Host
Rekl bych ze jde o stejnou zavadu jak jsem uz popisoval vyse. Mate stejne priznaky. Jedete, motor v tahu, zniceho nic motor vynecha, jednou, nebo i vicekrat, jako kdyby nesla nafta. Cuknuti je velmi kratke, rekl bych zlomek sekundy a pak to zase jede v poradku.
Jednotka cerpadla ma velmi jednoduche zapojeni. 2 piny napeti 12V, dva piny ukostreni. Po dvou pinech komunikuje s ECU a na dvou pinech je prepadovy ventil. Pricina cukani muze byt, ze jednotka neovlada dobre ventil a nebo ventil samotny.
Nemam to nikak podlozene, ale slysel jsem, ze se v desce s polovodici vypaluji (diky vysokemu proudu) postupne kontakty a vznika prechodovy odpor. Ten ma pak za nasledek jiz zminene cukani.
Anonymní
Monday 16 April 2007 - 18:03:07 Citovat
Host
nazdar, mam tiez problem s cukanim.. ale nie taky oko tu opisujete, mne to cuka, ked vypustim uplne plynovy pedal uplne tak to asi dva krat zacuka... robit to viacmenej na vsetkych prevodovych stupnoch.. na 1 je to citit asi najviac, na 5 skoro vobec... ide o astru G 2000, 1.4 16V a skoro 200 tis. km, co to moze byt?
Peta
Monday 16 April 2007 - 18:13:10 Citovat
Host
Dik Romane za popsani mozneho problemu,no moc se mi nechce jit do nove ridici jed.neni to levna zalezitost.a spravit to asi nejde co?Koncem mesice budu menit olej a kamos ma stejne auto jak ja tak to skusim alespon promenit tu RJ a uvidim.Jemu to auto nedela.Tak jeste jednou ti dekuji.
Roman K
Monday 16 April 2007 - 20:10:05 Citovat
Host
Cukani u benzinu je jineho puvodu nez u diesela, ktery tady resime. Rozvecuje se ti nejaka kontolka?
barta
Monday 16 April 2007 - 22:31:28 Citovat
Host
Mě to dělá právě jen na dálnici,když jedu 120 a více,tak nevím jestli máme stejný problém s Petou.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1722 sec,0.1382 z toho dotazů.