• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VYŘEŠENO cukání 1.7DTI (Y17DT) při plynulé jízdě cukne , občas svítí kontrolka.!!!!!
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Peta
Tuesday 17 April 2007 - 08:05:49 Citovat
Host
Roman K napsal ...

Cukani u benzinu je jineho puvodu nez u diesela, ktery tady resime. Rozvecuje se ti nejaka kontolka?

Ja benzin nemama mam take naftu a stejny motor akurat r.v.2003
Marick
Tuesday 17 April 2007 - 10:18:05 Citovat
Host
Mám 1.7DTi a taky cuká. Ale jenom ráno po startu. Při vyjetí prvních pár set metrů zacuká kolem 1900-2000ot. a pak už celej den běží bez problémů. Nechal jsem zatím vyměnit filtry, podtlakové hadičky, kontrola EGR apod. V origo Opel servisu to viděli a řekli, že to bude pravděpodobně špatný některý vstřikovač, ale že to neumí změřit ani opravit. Zatím nechci dál naslepo vrážet tisíce do servisů bez výsledku. Sice to otravuje ale jezdí...
Rád bych na to přišel, ale už fakt nevím kam s tím. Připadá mi, že když to není jasná věc, žádnej servis s tím nechce nic mít, akorát inkasuje prachy...
Yper
Tuesday 17 April 2007 - 14:48:57 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Protože ve značkových servisech dělá už hodně málo skutečných automechaniků. Většina jich totiž odešla dělat sama na sebe. Stavy pak byly doplněny klempíři, natěrači a zámečníky.
Tyhle když pak šli na školení z používání diagnostiky, tak většinu školení prochrápali, protože se příliš spolehli používat, jako všemocný lék na nemocný motor, tento přístroj a nepoužívat hlavu.
Jako je dobrej závěr těch, co Ti naordinují vadnou jednotku žhavení po hodině jízdy na dálnici, když to v pohodě startuje a občas zacuká při plynulé jízdě.
Dobrej žblebt, za kterej vysolíš majlant, ale výsledný efekt žádný. Snad jen dobrej pocit, že máš v autě zase něco novýho!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Peta
Tuesday 17 April 2007 - 17:18:37 Citovat
Host
Jo Ypere mas pravdu stejnou skušenost mam ze servisem Opel aj ja,byl jsem tam asi 2-3x na dg.no do auta by jsem si sahat nenechal staci pohled na mechanika a je to hotove...pak jednou jak jsem byl na detekci uniku naplne klimatizace tak nasli dirku ve strede chladice,jasne ze by jsem si tam auto nenechal udelat jen jsem se zeptal kolik stoji novej chladic na moji Astrutak ze 9500-10000,+prace.Oprava puvodniho v Oplu 2500-3500+prace.Jeste mi tonedalo a zeptal jsem se jestli mi oddelaji chladic ze si ho necham udelat sam.Tak Prijimaci technik zacal premyslet a pak zdelil ze jasne jen demontaz bude trvat tak 2-3hod.Tak co by ne levne.Za detekci uniku si zebrali 120Ck.Jo a na dg.uz tam stejne nejezdim jen jsem jim naposled podekoval ze mi doskrobali krit od koncovky na TECH.Tak budu take patrat po mem problemu ohledne cukani a snazit to odstranit....ale jestli se to povede to nevim.Zatim preju vsem hezky den.
Roman K
Tuesday 17 April 2007 - 17:48:23 Citovat
Host
pro Yper:

uplny souhlas. _; Znam hodne tech co delali v Oplu a uz delaji jen na sebe.

rada vsem co jim 1.7DTI (Y17DT) cuka:
zkuste druhou ridici jednotku cerpadla. Resil jsem to nekolikrat a z 80% je pricinou prave jednotka
dohledal jsem v technickych informacich ze to muze delat i program v ECU, ale zatim jsem to nezkousel preprogramovat.
peta
Tuesday 17 April 2007 - 18:14:48 Citovat
Host
Romane skusim s kamosem prohodit tu jednotku a uvidim,jestli neco jeste zjistis ohledne moznosti "cukani"u Aster1,7DTI tak dej vedet.Zatim fakt moc dik.
barta
Wednesday 18 April 2007 - 19:45:16 Citovat
Host
Pro Peta:
až budeš znát výsledek svých pokusů,poděl se s námi,díky
Peta
Wednesday 18 April 2007 - 20:10:00 Citovat
Host
Jo panove 28.4 se vrhnu na ten pokus a pak se urcite zde podelim svama o skusenosti.Zatim zdarec.
Anonymní
Saturday 21 April 2007 - 07:56:18 Citovat
Host
Ahoj,Roman ma pravdu měl jsem stejny problem z cukáním u 1.7DTI vyměnil jsem RJ a upgrade SW ECU a jezdim bez problemu.Jak jsem byl informován od kamoše tak je to slabost těchto motoru.Jo a ktěm propaleným kontaktum a tištaku v jednotkach maš zase pravdu je to tak.
Mimox
Friday 04 May 2007 - 23:02:25 Citovat
Host
Ahojte, mam podobny problem, ale mne to cuka jen pri studenem motoru a v rozmezi 1900-3000 ot. Vypada to, jako kdyby vynechavalo turbo. Po projeti 7 km a mirnem zahrati se to uz neobjevi! Tak doufam, ze to nebude draha ridici jednotka cerpadla, ( protoze by se to projevovalo i pri zahratem motoru, jako u ostatnich...?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1310 sec,0.1018 z toho dotazů.