Autor
|
Příspěvek
|
Koudy | Tuesday 12 June 2007 - 11:49:23 | | |
Když jsem ještě vlastnil toto auto tak to velice často dělal krokový motorek volnoběžných otáček, je ze předu pod vstříkovacím ventilem ten pístek a komůrka byla vždy úplně zakarbonová. Důležitý při čištění je tím pístkem neotočit, protože strhneš jeho vedení a pak se protáčí a dělá to psí kusy. A taky to může dělat falešný sání - těsnění mezí air boxem a vstřikovací komorou. |
| |
|
Koudy | Tuesday 12 June 2007 - 11:52:17 | | |
Ještě jsem zapomněl kontrolka motoru se ti nerozsvěcuje? |
| |
|
Kubi | Friday 20 July 2007 - 22:40:52 | | |
Mám C13N a taky mám takovej problém. Vyměnil jsem svíčky(brisk), kable a vzducháč, teď ještě přijde novej palivový filtr. Dělá mi to asi toto: Start uplně v poho ale po chvíli to začne nepravidelně běžet.... spíš jako by to občas v pravidelných intervalech vynechalo. A taky to jde slyšet u výfuku-pravidelné "pufání". Diagnostika se občas rozsvítí (pokud je to ta kontrolka co vypadá jako palivové čerpadlo-žlutá uplně vlevo. Mám s tím strach někam jet..... |
| |
|
|