Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Praskly pletenec |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
RBr |
| ||
Host | No jo, jasně, to máš opravdu. V mém případě ještě tak vědět odkud kam vlastně měřit, pokud to vidím poprvé. Nechal jsem to na 2 šikovných a ochotných chlapících z jednoho malého servisu v Praze na Barrandově. Omlouvali se, že to nebude na počkání.... (jinde bych 2 týdny čekal). Odpoledne to měli hotový, díl si sami sehnali, chtěli za vše 1 150 Kč. Utěsnili navíc tmelem + přestříkli zinkovým sprejem... To je zase jízda | ||
| |||
Viktor |
| ||
Host | Jen chci přispět cenovou aktualizací. Výměna pletence, těsnění, závěsných gum včetně zajištění ... vyšlo na 1850,-Kč | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Me loni na asi 400Kc a pul dne prace - cert vi, co je lepsi Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Měním lidem pletence cca dvakrát týdně na různých autech a ceny se pohybují od 400kč do 800kč i s prací,vše na počkání a a nic při tom nedemontuji.Vyříznu to na autě a navařím také na autě (horní část kam není vidět vařím podle zrcátka.) Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Moni |
| ||
Host | Astra mi při sešlápnuti plynu v určité poloze (lehká nožka) pohvizdovala asi jako při zaseklém kamínku v brzdách nebo jako při volnějším či opotřebeném klínovém řemenu. Pak při opakované kontrole jsem si všimla očouzení a podle něj jsem přišla na prorezlou dírku zespod trubky od motoru. Vypomohla jsem si kovovými hadicovými spojkami a alobalem. Ale nebyla to jediná skulina, neboť to ještě foukalo z vlnovce. Z důvodu nedostatku místa jsem místo hadicových spojek použila na alobal drát. Potřebovala jsem nutně auto, abych odvezla dcerku do nemocnice. Servis auta jsem měla domluvený o dva dny později. Po ujetí necelých 20 km začal z pod kapoty vycházet hustý dým, bleskově jsem zastavila, vyndala dceru z dětské sedačky, svěřila ji neznámé paní, abych mohla jít hasit. Pochopila jsem, že improvizovat se nevyplatilo, taxík by mě vyšel levněji a hazardovat už příště rozhodně nebudu. | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | [ Upraveno Wednesday 27 February 2019 - 12:52:07 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |