• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Rozklepe se celé auto
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
papak
Monday 08 October 2007 - 21:55:17 Citovat
Host
Ahoj všem, už jsem tady dlouho nebyl, ale teď Vás zase potřebuju. Při dovršení rychlosti 130km/h se rozklepe celé auto. Nevím jsetli to jde ze předu nebo ze zadu. Je to cítit i ve volantu. Nepřestává to ani když je rychlost vyšší. Trochu se to strácí když je auto pořádně v tahu, když dám noho z plynu tak se to zhorší. Kola jsou vyvářená dobře. Fakt netuším čím to je a proto Vás prosím o radu.
Dík papak
dada
Monday 08 October 2007 - 22:07:11 Citovat
Host
přehoď přední a zadní kola mezi sebou, nemlátí se to víc při brzdění? pokřivené kotouče, to vyvážení bych prubnul ještě v jiném servisu. Začalo to dělat najednou nebo postupně? Mohly by to být vůle v uložení nebo možná stbilizátory. Když jedeš po dlažbě pomalu tak to trochu jako rachtá.
JOB
Monday 08 October 2007 - 22:12:43 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Opravdu zkus přehodit kola,vyvážit jde opravdu cokoliv i nabouranej disk či prasklí kord v pneu.Může to být silentblok nebo čep. Zajeť na STK ať tě vezmou na natřásadla a tam uvidíš vůle v nápravě.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Yper
Tuesday 09 October 2007 - 13:04:46 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 papak: myslím že budeš mít to, co jsem zažil na svých pneu i já.
Přesvědčuje mne o tom i to, že se to dokáže zmírnit či zvětšit v závislosti na tom, když jseš buď v tahu a nebo když brzdíš.
Vsadím boty, že když pojedeš po dálnici rychlostí, která je těsně na hranici, kdy se vibrace začnou projevovat - tedy jsou nejmenší, tak dokážeš zaznamenat, že vibrace se zeslabují a pak zase zesilují - je třeba ale delší rovný úsek. Tohle se děje ale hlavně tehdy, když jsou šišaté obě současně a díky diferenciálu a mírnému i neznatelnému zatáčení jde vždy jedno kolo rychleji než druhé a když se sejdou tak, že obě začnou nadskakovat současně a nejvíc, tak se to projeví největšími vibracemi a pak zase začne zeslabování a tak dokolečka dokola.
Pak když pojedeš do kopce a malinko přidáš, tak vibrace miznou a pak se zase objeví - prostě pakárna.
Dělají to šišaté gumy! To vyvážit nejde. Maximálně je dát na zadek, ale i tam budou vibrovat, sice to nebudeš až tak cítit, nicméně tlumiče jdou do kytek.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Tuesday 09 October 2007 - 17:24:54 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
na 90% pneumatiky nebo kopnutej ráfek Je tady toho popsané dost jak o házení ráfků,jejich vyvažování ,tak o šišatosti pneu(viz Yper)

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Wednesday 10 October 2007 - 15:14:37 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Včera jsem zjistil, že jsem píchnul - opět - už ani nevím pokolikáté. Byl to vrut z oplechování izolací. Hned ode mne dostal čočkina mistr izolatérů. V souvislosti s tím jsem to jel zalepit - 2x jsem dofukoval přenosným kompresorem - pakárna, protože jsem odmítl měnit pneu na silnici, když jedna slepice s ochcávkou a za ní pak druhá prsatá pipka, mne málem připravily o kus zad.
Zaplatil jsem 200 ká, protože mi tam nedávali zvenčí ten kousíček měké gumy, ale dali mi tam zevnitř plochý gumový trn. Když mi to vyvažovali, tak se mohli pochcat smíchy. Celkem mi totiž sundali z toho liťáku cca 1/2 kg závaží a zpět dali na stranu vnitřní 10g a na vnější (k paprskům) 15g.
Takže spousta umělců s vyvažovačkami se tváří že umějí vyvažovat, kdy tohle jejich mylné přesvědčení vyplývá asi z toho, že příslušný přístroj vlastní a z toho, že je automatický a umí napsat kolik a kam toho mají dát.
Nicméně to je ještě odborníky nedělá, takže skutečně važte kam a zvlášť ke komu (jakému mechanikovi) budete chodit.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
stenlyD
Wednesday 10 October 2007 - 20:02:57 Citovat
Host
keďže sa teraz trochu motám v oblasti pneuservisov, tak iba vysvetlím ten "kousíček měké gumy", to nie je profesionálna oprava a hlavne to nie je oprava na dlhšiu dobu, ten gumový tŕň je dá sa povedať navždy. A k tomu pol kilu závažia, je pravda, že stroj bez pomoci nedokáže koleso vyvážiť, záleží od konkrétnej polohy pneu a disku, v jednej polohe môže pýtať 1/2 kila, v inej nič, ale väčšinou to je chyba mechanika, zle nakalibrovanej mašiny alebo iba nesprávne nastavenej.
a k téme čo tu bola založená, pneumatiky to môžu byť naozaj, mám podobnú skúsenosť, kedy mi triaslo autom a hrozne to búchalo, boli to prebrzdené pneumatiky, kde vznikla rovná plocha a tá robila hrozný rámus
Luke
Sunday 14 October 2007 - 13:32:06 Citovat
Host
Zajímavý poznatek. Přebržděné pneumatiky. popravdě by mě to ani nenapadlo. Avšak vrtá mi to v hlavě. U vozu bez ABS je to při kritickém brždění asi dost pravděpodobné (dost možná závisí i na kvalitě pneumatik), ale pokud má auto ABS asi by se to nemohlo stát, ne? No jinak mě vyměnili v servisu vrzající uložení ložisek tlumičů na přední nápravě a protože ty másla neudělali geometrii tak se s tím nedalo ani jezdit, jak to skákalo. Od 100 do XXXKm/h neuvěřitelná vibrace. Ztratilo se to akorát, když jsem valil po D1 ...Udělali jsme geometrii a je klid po pěšině. drobné vibrace na 140km/h přisuzuji šitovým liťákům a trochu okousaným zimákům. Snad se nepletu ...
Čelda
Sunday 14 October 2007 - 21:52:12 Citovat
Host
To samé řeším teď i já. Začal se mi sjíždět vnitřek letňáku na předku. V servisu mi dali komplet nový spodní i horní čepy,čepy řízení a otestovali tlumiče + úplně nové pneu(stare to měly za sebou)+ geometrie a úprava odklonu.. Velmi spokojen jsem odjel a od 80km/h mi začne jakoby vibrovat celé auto a ve 130km/h mi vibruje i sedačka pode mnou. V servisu na mě koukali jako na blázna.Převážili kola,komplet kontrola předku a nic.Auto vibruje dál. __;
qpc
Sunday 14 October 2007 - 21:57:37 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Čelda napsal ...

To samé řeším teď i já. Začal se mi sjíždět vnitřek letňáku na předku. V servisu mi dali komplet nový spodní i horní čepy,čepy řízení a otestovali tlumiče + úplně nové pneu(stare to měly za sebou)+ geometrie a úprava odklonu.. Velmi spokojen jsem odjel a od 80km/h mi začne jakoby vibrovat celé auto a ve 130km/h mi vibruje i sedačka pode mnou. V servisu na mě koukali jako na blázna.Převážili kola,komplet kontrola předku a nic.Auto vibruje dál. __;


při téhle vibraci jsem repasoval ráfky,pak měnil tlumiče a nakonec to byla ta nestejnosměrně sjetá pneumatika..


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1393 sec,0.1037 z toho dotazů.