• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prevodovka F18
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Xcollector
Friday 30 April 2010 - 23:34:11 Citovat
Host
Tak hoši, mám F18 venku a musím říct, že všichni kromě Marťase o tom víte H...o akorát mudrujete a píšete sem Vaše nesmyslné představy. Demontovat přední nárazník, světla, plastové podběhy, brzdiče, pozor na snímače ABS, kotouče, příčný stabilizátor, spodní ramena nejlépe obě ven, stejně jsou svisláky v háji, Phersony nejlépe ven, alespoň levý, vymontovat kosti protože jsou rovněž v P...,těhlice odpojit od řízení, a vylisovat náboje protože ložiska beztak hučí, stejně při vylisování odejdou tak dát nová, řídící tyčky nejlépe ven i s kuláči a protože je po nich a dát nové, vypustit olej z diferenciálu ale není tam výpustný šroub, kdyby tam byl i s magnetem jako na starých škodárnách, tak by se to nestalo. Tak sundat oválný dekl a nechat to vytéct i s pilinami a zbytky zubů. Pak vycvaknout zevnitř z difecu šroubovákem hřídele - poloosy a ven s nimi, řízení odpojit od hřídele volantu v kabině pod pedály E šroub ven a pro jistotu i 2 šrouby a 2 matice co drží řízení na rámu, podložit motor, povolit rám na šesti místech zespodu v kastli, odpojit řazení, odpojit hydrauliku spojky jde to pod jednotkou ABS za baterkou, zavěsit chladiče, odšroubovat převodovku od motoru a od držáků, případně odmontovat od ní domeček řazení. Podložit rám pod chladičem heverem a pomalu spouštět, rám dolů, přitom kontrolovat, jestli chladiče vyjedou ze silentbloků. Převodovka vám sama vypadne levým podběhem do klína. Mě to trvalo tak 12 hodin. Doufám, že jsem na nic nezapomněl.
S pozdravem
Anonymní
Saturday 01 May 2010 - 23:41:29 Citovat
Host
No nevim zda jedinej Martas o tom neco vi, ale kazdej vi svoje. Jako ja jsem psal ze to nepujde rozhodne vrchem ani spodem aniz bys bud vydelal motor bez sundani ramu a nebo sundal celej ram, ram je asi jednodussi, ale kdo ma v garaz vybaveni, kde si muze auto prizvednout (jasny de to na spalky) ale jamu ma asi malo kdo.

Odkaz
Xcollector
Tuesday 04 May 2010 - 17:25:28 Citovat
Host
Celej rám sundat by bylo samozřejmě ideální, ale mě se nechtělo hrabat do shnilýho výfuku a vyndávat celou hlavní část řízení, tak jsem rám popustil dolů a podložil, aby neležel na výfuku. Už tak toho mám plný brejle.
Pokud mě někdo bude následovat a vymontovanou převodovku bude chtít před opravou umýt nějakou ekologickou kapalinou, tak si napřed prosím sundejte ten zelenej gumovej vlnovec-prachovku z hydraulickýho vypínacího ložiska spojky.
On je totiž na tyto kapaliny alergickej a nabobtná až o 50%.
Jestli si někdo myslí, že to je jen drobnost, tak podotýkám, že se samostatně nedodává a celý ložisko stojí cca 4000...
Pokud bude mít někdo zájem, tak jsem v noci vymyslel a ověřil systém, jak mu vrátit původní rozměr.
Další problém spojková lamela. V sadě LUK cca 4500, samostatně u Opla 4700,-. Zná někdo jinou ověřenou cestu? Nalepit, přinýtovat, kde vzít obložení, pasuje z něčeho ?
V převodovce jsem měl místo oleje červenou kapalinu, jak se leje do automatu nebo do serva. Zřejmě to tam dali italští soudruzi, kde jezdila. Má s tím někdo taky zkušenost? Já bych tam dal PP80 a nazdar. Co Vy na to?
Zdravím, Xcollector
Anonymní
Wednesday 05 May 2010 - 23:46:40 Citovat
Host
Ja jsem do prevodovky nalil original napl od opla stoji to tusim 250,-Kč litr a ma to cervenou barvu mam pocit musel bych se podivat nekde se me tu jeste trictvrte flasky vali. Spojka se da nechat zrepasovat kamarad si to nechal delat ale musel to nekam poslat, ale cena vysla snad kolem 1000,-Kč. Nova stoji hodne no...
Xcollector
Friday 07 May 2010 - 12:34:17 Citovat
Host
Lamelu už jsem zadal na repasi, dostanu original obložení LUK úplně stejné jako původní.
Potřeboval bych poradit, jak povolit tu velkou matici s čudlíky kolem dokola, co jí prochází poloosa a seřizuje se s ní diferák. Prý na to existuje speciální klíč. Vzpomínám si, že se o tom v poradně psalo, ale nemůžu to najít.
díky,\Xc
Anonymní
Friday 07 May 2010 - 22:20:07 Citovat
Host
Ja to povolil pres takovej udelanej klic proste kus trubky na ni navarena pasovina a vypiloval jsem do ni ty zuby, ale vim ze to neslo moc dobre povolit, a hlavne si naznac pokud to chces vratit do puvodni pozice kde to bylo, ale asi to za nakym ucelem chces povolit nebo utahnout.
KopA
Saturday 08 May 2010 - 09:40:06 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Jenom mých pár postřehů k tomu co je tady na pátý straně.

F18 má na boku u pravý poloosy šroub na kontrolu hladiny oleje - a v něm je magnet! Aspoň u mě určitě.

Nedával bych do převodovky hydraulickou kapalinu. Patří tam syntetický olej který má jen stejnou bavu (červenou) ale vlastnosti a třeba dokonce už zápach je jiný.

Dělal jsem výměnu oleje na F18 použil jsem olej GM 93 165 290 kat. č.: 19 40 182. Myslím že náplň je 1,9l takže budeš potřebovat 2x1l balení po 242Kč.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Xcollector
Sunday 09 May 2010 - 18:05:06 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

Ja to povolil pres takovej udelanej klic proste kus trubky na ni navarena pasovina a vypiloval jsem do ni ty zuby, ale vim ze to neslo moc dobre povolit, a hlavne si naznac pokud to chces vratit do puvodni pozice kde to bylo, ale asi to za nakym ucelem chces povolit nebo utahnout.


Díky za radu.
Taky mě ta trubka už napadla, jiná možnost asi není. Je ta matice pojištěná Loctitem ? Pak by se vyplatilo to i trochu nahřát.
Důvod demontáže je, že potřebuji vyměnit prasklý satelit v diferenciálu.
Xc

Anonymní
Sunday 09 May 2010 - 21:36:34 Citovat
Host
Slo to prvne hodne stuha spis by to chtelo jakoby dotahnout a pak zacit povolovat je tam hodne jemny zavit a jak se ti tam dostane spina tak to jde fakt stuha. Nevim zda je to lepene, ale zdalo se mi, ze tam nic nebylo. Pokud chces kapalinu mam tu jeste asi pul litru od opelu pokud ses nekde od Brna. Zkousel jsem to i povolit tak ze jsem si vzal pasovinu a tukal do tech zubu, ale pri vetsim uderu, ten zub ulitl, dale jsem to uz takhle nezkousel. Nasel jsem doma zrovna takovej umak tak jsem to tim udelal.
Xcollector
Friday 28 May 2010 - 06:46:48 Citovat
Host
Tak to mám rozdělané, trubkou s vyfrézovanými 15 zuby, které zapadnou mezi ta výztužná ramínka. Planety a satelity diferenciálu pasují z F16. Ještě chci vyměnit gufera hřídelí poloos, zná někdo označení ?
Díky Xc

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1403 sec,0.1109 z toho dotazů.