• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
tyč řízení
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vojta
Friday 21 March 2008 - 08:29:58 Citovat
Host
tak nakonec mi tu tycku privezl znamy z Hodkovic za 1500, doufam ze tam bude pasovat, menil jste ji nekdo(tyc rizeni na astra g), nevite jak na to?
dik
vojta
Sunday 23 March 2008 - 19:31:08 Citovat
Host
jirka napsal ...

Ahojte všichni opeláci. Mám problém s Astrou G r.v. 04/98 2Di 16V. Při jízdě mně začal hodně cukat volant. I když to bylo v klidu. Zavezl jsem to k mechanikovi a on zjistil, že je vylágrované ložisko a chce to novou tyč. V Opelu mu řekli, že stojí 15000Kč. Tak jsem sehnal na vrakovišti za 1000 Kč. No jenže problém je, že tam nepasuje. Je krátka a má trochu jiný plastový válec. Poslední část-kulatina je délka od ložiska 15cm a já mám na autě 20cm. Objížděl jsem dnes všechna vrakoviště v okolí a všude prakticky se stejným výsledkem...Poradíte mi kde sehnat tu moji? Děkuji Jirka

ja ji ted vymenil na tom samem aute a neni ten rozdil v delce tech tycek v tom, ze jedna je vysunuta a ta druha zasunuta? Taky jsem myslel ze jsem koupil blbou ale pak jsem sjistil ze ta tycka se teleskopicky vysunuje a kdyz jsem je stlacil nadoraz tak byly stejne.
Tydou
Sunday 23 March 2008 - 19:52:36 Citovat
Host
vojta napsal ...

jirka napsal ...