• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Ventilátor topení do interiéru
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 [7] 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Tuesday 15 July 2008 - 13:21:05 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
klobouk napsal ...

Fotku nemam, ale bylo tam zhruba tohle: Coz by mely byt ty odpory. Do toho byl zapojeny 5 pinovy konektor, ale pouzite byly piny jenom dva. Do kazdeho z pinu pak vedl par kabelu (jeden hodne tlusty a jeden tenky), z kterych pak sly draty na ventilator. Mezi nima nebylo zapojene nic z te desky.
Jakym zpusobem je resena regulace tech otacek je otazka. Bez schematu na to neumim odpovedet.



Pokud je to tedy tak jak říkáš, že přivedené kabely na předřadný odpor šly vlastně napřímo na ventilátor, tak se zcela jistě nic neděje.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jirka K
Monday 08 September 2008 - 16:35:30 Citovat
Host
Zdravím všechny. Prošel jsem vlákno a můžu přidat další problém - taky digiklima a taky nejde. Tentokrát není napětí na konektoru. Na žádný stupeň. Relé necvaká, pojistka je v pořádku, stupně na ovládacím panelu normálně nabíhají. Připadá mi, že bude nějaký špatný kontakt v ovládání relé, ale nevím kde hledat to, co to relé ovládá - nějaký regulátor. Je to všechno zakleté na panelem, nebo je nějaká elektronika k tomu ještě jinde? Díky za případnou odpověď.

Jinak z vlastní zkušenosti přidávám ještě tohle. Když je napětí na motoru a ten nejde, nemusí být na vině jenom uhlíky. Motor má "tepelnou pojistku" - kontakt s bimetalem, viditelný sice blbě, ale ano - z druhé strany než je kolo ventilátoru. Je to na prd - přístup k tomu jako k penězům, ale je tam. Takže ten stojí taky za kontrolu - mě zlobil.
Lubonsk
Friday 01 October 2010 - 22:17:13 Citovat
Host
Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá
Lubonsk
Friday 01 October 2010 - 22:20:49 Citovat
Host
ještě sem zapoměl napsat že relé které je na ten ventilátor(hnědé) se docela dost zahřívá mám strach že mi něco vyhoří ,může se zahřívat k vuli toho ventilatoru že nefunguje tak jak ma??
qpc
Saturday 02 October 2010 - 11:25:37 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
zepředu,od motoru.pod tim plastem před stěračema vyndáš vzduchovej filtr a ventilátor je pod tim..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Oskar
Saturday 02 October 2010 - 22:18:17 Citovat
Host
ahoj kluci kdyby nekdo potreboval mam komplet digi klimu i ventilator zvlast
Yper
Monday 04 October 2010 - 09:48:05 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Lubonsk napsal ...

Zdravím mám vectru B 1,8 16V r.v 96 mám taky problém s ventilátorem,začal blbnout vypínal se a ted když ráno řpijdu do auta tak asi po 3minutách když ho mám na palubce zaplí se rozjíždí jakoby pomalu až se rozejde naplno.Jak tak čtu tak mám asi taky špatné uhlíky že?Mám možnost koupit starší jak se k němu dostanu nejlepe když ho chci cely vyměnit?Od motoru z venku nebo jak tady někdo psal za kastlíkem?Díky moc za rady už mě to deptá


K ventilátoru topení se dostaneš jen zvenčí - otevřená kapota, demontovat plast pod oknem ... zpracoval jsem na demontáž návod, ale mám dojem, že Tobě jako nečlenovi se asi nezobrazí.
Jinak z Tvého popisu se nedá určit, zda máš digiklimu a nebo jen otočný regulátor.
Tohle je třeba vždy uvádět.
U Tebe to vypadá skutečně na ty uhlíky - takhle to začalo i u mne. Buď šel pomalu a nebo nepravidelně a nebo jednou šel a jindy nešel.
Relé něco musí vydržet - na to je konstruované. U digiklimy je relé zapojené až při poslední rychlosti, kdy se do motoru valí proud naplno. Jinak jsou otáčky řízeny pulsně z digiklimy.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Meci
Monday 29 August 2011 - 22:00:00 Citovat
Host
Ahoj kluci tak už mě to taky postihlo..Mám Vebe 1,8 s manulní klimou..Jednoho dne přijdu a ventilátor vubec nefunguje.. Když tak na to koukám nejspíš začnu u relé protože asi kdyby to byly uhlíky tak odejde postupně..Má někdo podobnou zkušenost?
Anonymní
Saturday 07 March 2015 - 20:29:33 Citovat
Host
Potřeboval bych ventator s regulatorem, na opel vectra c climatronic 2.2D
Anonymní
Wednesday 24 May 2017 - 14:48:14 Citovat
Host
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 [7] 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1922 sec,0.1437 z toho dotazů.