• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
2.5 V6 na 3.2 V6
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
WISAStar
Monday 28 July 2008 - 20:18:46 Citovat
Host
Byl by problem prehodit 2.5 za 3.2 z omegy? stacil by blok s hlavamy a elektronika? nebo se hodne lisi 3.2 od 3.0 ?? dik za napady.
JardaB
Monday 28 July 2008 - 20:53:53 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Co vim, tak to ma jine katalyzatory (lambda za), elektronicky plyn (cili jiny pedal + prislusenstvi) a asi i dalsi. Dalsi problem bude asi formalni, to uz by na STK nebo evidencce mohlo byt napadne...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
walto
Monday 28 July 2008 - 20:56:52 Citovat
Host
Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!!
Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia.
Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to.
Zabavka by to vsak mohla byt dobra.

Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8?
JardaB
Monday 28 July 2008 - 21:09:58 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja teda nevidim duvod k takto brutalnim prestavbam, to je takovy problem prodat stavajici a koupit auto lepe vyhovujici? Treba mit chvili obe a prehazet vymazlene dily? Ja to tak teda delam.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
qpc
Monday 28 July 2008 - 21:11:55 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
walto napsal ...

Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!!
Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia.
Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to.
Zabavka by to vsak mohla byt dobra.

Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8?


No,to je sice hezkej motor,ale budeš ho vymontovávat z Corvette? Jinak vzhledem k jeho rozměru,svodum a hmotnosti jistě neni v té Omeze nic klasického,ani elektrika,ani podvozek,ani výztuhy.Fotky někde mam.


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Legend
Monday 28 July 2008 - 21:40:42 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Wisastar: je to problém, protože 2.5 ještě nemá elektronický plyn a má jiné konektory od ECU, takže se musí upravit kabeláž, vyměnit jednotka motoru a imobilizér, dále se liší katalyzátory, sání, je tam toho dost jiného. Přehodit 2.6 za 3.2 je v pohodě, to už stačí opravdu jen blok motoru s hlavama, ale 2.5 je nejlepší přehodit za 3.0, to by taky stačil jen blok holý motor.
btw ty máš možnost někde koupit motor 3.2? Jeden by se mi hodil, 2.6 jede nic moc.

[ Upraveno Monday 28 July 2008 - 21:43:57 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
vrgadaa
Tuesday 29 July 2008 - 07:28:00 Citovat
Host
priklanim se k nazoru, ze nejlepsi reseni je to koupit hotovy, nez slozite laborovat-i kdyz nekdo to muze mit jako konicka
WISAStar
Tuesday 29 July 2008 - 10:16:17 Citovat
Host
po vcerejsich pruzkumech sem zjistil ze je lepsi tam soupnout 3.0 mv6ku ktera ma jenom jinej blok a hlavy. tech 5 kw stejne neni poznat. a ECU. No jinak prodat 2.5 calibru a koupit 3.0 se mi asi nepovede kdyz se nedelali. V nemecku jich je sice hromada predelanejch ale to uz si to radsi udelam sam.

Napada nekoho jeste neco krome holyho motoru a ECU ?? Krome STK.
Legend
Tuesday 29 July 2008 - 11:55:54 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Nestačilo by v ECU třeba jen přehrát sofware? Zapojení vývodů je naprosto shodné, 3.0 určitě pojede s jednotkou z 2.5, jen nevím jestli na plný výkon.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
WISAStar
Tuesday 29 July 2008 - 13:52:19 Citovat
Host
Legend napsal ...

Nestačilo by v ECU třeba jen přehrát sofware? Zapojení vývodů je naprosto shodné, 3.0 určitě pojede s jednotkou z 2.5, jen nevím jestli na plný výkon.


No melo by to stacit. On mi slapal i starej trilitr 12 V na jednotku z dvoulitrovyho osmiventila. je tam vse shodne a vstriky sou paralelne 2 a 2 takze na trilitra to byli tri a tri. ale nejel sem s tim jenom sem to navrknul a po chvilce chcip protoze sem to nechctel znicit. Ta jednotka by mozna slapala protoze udaje o mnozstvi paliva udava vaha, lambda atd. Nevim no ale jednotek mam doma plno takze bych tam dal z trilitra. Jenom sem jeste premejslel nad prevodovkou. rad bych manual ale myslim ze 2.5 kalibry byli jenom autamaty ne?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1486 sec,0.1121 z toho dotazů.