• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: divný chod motoru X20XEV pouze v záběru - rv.00 - VB - 180 tis km
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
JirkaS
Odeslal: Saturday 18 July 2009 - 10:51:16
Zdravím kolegové,

půjdu rovnou k věci, rozsvítila se kontrolka motoru spolu se špatným chodem motoru v záběru, volnoběh ok, decelerace ok, plynulá konstantní jízda s lehkou nohou v 2000 - 3000 otáček ok, jak se na to šlápne jako by vynechával motor, takové nepravidelné škubání v záběru srážející výkon. Provedl jsem tedy: výměna vzduchového filtru plus vyčištění sání i s klapkou, dále svíčky nové. Odpojení baterie na 10 min. Po té jízda ok ve všech režimech jízdy. Radost vyhnala druhá jízda ihned se startem opet chyba opet stejný jev. Možná (ne)důležité detaily: po odklopení škrtící klapky jsou pod ní stopy po oleji, po otevření nádrže paliva slyšitelný lehký podtlak (nasaje si vzduch), olej žere cca 1 litr za cca 3000 km, voda v expanzní nádržce zapáchá nahnědlá barva, ale žádné šlemy nebo povlak na víčku, olej pod autem nenechává.. Zajedu si na diagnostiku, ale treba uz nekdo bude vedet co ji chybi, dekuji.
Poslední odpovědi
qpc
Odeslal: Monday 09 January 2017 - 21:50:06

kdet gsi...jen benzin a menit olej ..spolehlivost 100%
vectra B 1,8 16V..najela bez problemu přes pulmilionu km
vectra i500 V6...žádnej problém
astra OPC ...žádnej problém..pouze zapalovací lišta
astra j 2.0TDCi..zatím žádnej problém..


asi jsi mel hocchu smulu s tim Oplikem co jsi koupil
mass
Odeslal: Friday 30 December 2016 - 16:47:15

BMW TOP mam r.v. 98 nalitano skoro 400tis ,puvodni automat v top stavu,motor taky.Ted jsem si poridil druhy auto astru a co se tice spracovani plastu anonym mnel pravdu...porad davam lokty do dveri protoze neco furt praska a rezonuje(samozrejmne nemuzeme porovnavat spracov.interieru bmw vs. Astra....To je to nejmín co mne trapi z Astrou ktera ma nalitano o 150tis min.sou jenom problemy,porad.Jedina nafta v mim zivote a určo posledna (jinak jezdi krasne.Krasny chod ...ale po case stejne neco vypadne) a je potreba ne uplne nejlevnejsi servis.Takze si radsi priplatim za obcasny servis ale mam klid.

Martas
Odeslal: Sunday 01 November 2009 - 19:02:13

Anonymní napsal ...

ten tvuj kolega natrefil kousek od nejakeho autickare co se zabiva do vozem
automobilu ze SRN nebo bazar.oni se dobre tahaj a stoci na nich kilometry protoze na tomto vozidle to nejde poznat coz se o oplu neda rict ten kdyz ma natoceno pres 200 0000 km tak je jak tatra 815 takze na tvojem kolegovi si nikdo nahrabal 50 000 kc.kdyby si zajel do original servisu bmw tak by zrejmne koukal vsechny data jdou vycist i z klice u novejsich modelu v nemecku to delaj za 15 E. a jsou propojeny po cele evrope BMW.


Skoda ze to kupoval novy a ma na tom najeto nejakejch 80 000km ....

Ale tohle nema cenu rozebirrat, nejsi spokojenej, bez si stezovat jinam a ne sem.
Anonymní
Odeslal: Sunday 01 November 2009 - 18:29:10

Martas napsal ...

A mas pocit ze za tyhle problemy muze zrovna znacka (mimochodem nejkvalitnejsi resp. nejmene poruvhova v Evrope za posledni 3 roky) ?

Napriklad nejproblemovejsi motor o kterem tady je plna poradna 2,5 turbodiesel je zrovna od BMW (a to vcetne elektroniky tak nelze rict ze byl do auta spatne naimplementovan), nez zacnes hanet znacku (jakoukoliv) mozna by to chtelo vice zkusenosti nez soudit podle jedinyho auta ...

To ze auto dneska bez udrzby vydrzi max. 150 000km je uz normalni (a je uplne jedno od jakyho je to vyrobce).

Mozna bych ti mohl dat kontakt na meho kolegu ktery mel vzdycky Opela a ted uz ceka na posledni 3 mesice az mu dobehne leasing a zbavi se jeho nejvetsiho omylu ktery kdy koupil (cituji jeho slova) a hadej od koho to auto je (napovim 3 pismena a prvni na B ).

Napis tyhle svoje uvahy treba na BMW forum, tam budes pochopen a leckdo ti bude prizvukovat.



Takze BMW omyl tak to neberu.
takze jsem delal ve firme v nemecku kde delaj dily do aut
(vikovky-casti motoru brzdy a to kolem co je z kovu) a kdyz
byl zhotoven kus prolepsi znacky (BMW,Mercedes)prochazel prisnou kontrolou pod rengeny .......... u jinych znacek nizsi tridy tato kontrola neprobihala nebo jen castecna to same ve viberu materialu.Co se tika bmw motoru 2,5 tds pruchovost ta je jasna marne se rika ze tydle motory se nesmi tocit za studena(osobne jsme ho mneli 4 roky bez problemu) a co se delaj toci se zastudena a pak preci. na toto opel netrpi.tak ten tvuj kolega natrefil kousek od nejakeho autickare co se zabiva do vozem
automobilu ze SRN nebo bazar.oni se dobre tahaj a stoci na nich kilometry protoze na tomto vozidle to nejde poznat coz se o oplu neda rict ten kdyz ma natoceno pres 200 0000 km tak je jak tatra 815 takze na tvojem kolegovi si nikdo nahrabal 50 000 kc.kdyby si zajel do original servisu bmw tak by zrejmne koukal vsechny data jdou vycist i z klice u novejsich modelu v nemecku to delaj za 15 E. a jsou propojeny po cele evrope BMW. coz u opla se neda rict tam muzes mit servis Plzni a v Praze nic nevi.ja osobne jsem mnel 90 procent aut ze serviskama takze vim vcem je problem nejsem nejaky mechanik abych tomu rozumnel do detajlu ale koupit auto snad umim jenom toho opla ne. (ner!
freez
Odeslal: Sunday 01 November 2009 - 15:00:01

Tomas napsal ...

freez napsal ...

Tomas napsal ...

že jsem nezutal u bmw to jsem neznal problemy.prvni a posledni opel v mem zivote __; !_;

Tak to se divým když si neměl s BMW problém, že si sáhl po naftovém motoru od Opelu který je nejprofláklejší svou nespolehlelivostí i když čidla stárnou a tohle se stává i u BMW

mnel jsem 9 bmw rekl jsem zmnena je zivot skusim opla kdyz to kazdej chvali uz jenom ta netesnost plastu ze vnitr vozu a skripani to mne dostava. u bmw jsem vymnenil servo za 6 000 kč a to jsem to snim kupoval ze je vcudu.aspon vim ze je lepsi si priplatit nejakych par tisic a nestarat se je to smutne ze to dela na tak novich vozech jde to poznat ze to je nisi trida to sparcovani
odhlucneni proste vse a dily nejsou stejne levne .jeden duvod proc to kupovat _;



Po devíti spolehlivých autech skočit do jiné značky se divím, můj švagr a tchán to byli taky ledvinyma šalení lidi, co bylo od bmw bylo prostě nejlepší ale moc dlouho to nevydrželo a oni vyměnily značku zase proto že byl s baworáky pořád nějaký problém, ale to je halt asi o štěstí na kus, měl jsem možnost v dost z těch baworech se svézt , no řeknu ti že některý z nich no to byl tedy "luxus" zlatá Astra F. Švára skočil hned z bmw do forda no a taky neměl štěstí i když escort je taky někým opěvován a někým zatracován, nicméně se z něj stal zatím šťastný majitel rencla v naftě. Dneska už se na bawora s nostalgií podívá a s úsměvem jde dál ale pravda je, že mám zase známí kteří jsou s baworem spokojeni "protože jsem je ještě nesvezl oplem " Každopádně třeba tě ještě oplík začne bavit, ale když jsi byl spokojen s bmw moc tomu nevěřím. Tak ať tě opel moc nezlobí
Martas
Odeslal: Sunday 01 November 2009 - 11:29:18

A mas pocit ze za tyhle problemy muze zrovna znacka (mimochodem nejkvalitnejsi resp. nejmene poruvhova v Evrope za posledni 3 roky) ?

Napriklad nejproblemovejsi motor o kterem tady je plna poradna 2,5 turbodiesel je zrovna od BMW (a to vcetne elektroniky tak nelze rict ze byl do auta spatne naimplementovan), nez zacnes hanet znacku (jakoukoliv) mozna by to chtelo vice zkusenosti nez soudit podle jedinyho auta ...

To ze auto dneska bez udrzby vydrzi max. 150 000km je uz normalni (a je uplne jedno od jakyho je to vyrobce).

Mozna bych ti mohl dat kontakt na meho kolegu ktery mel vzdycky Opela a ted uz ceka na posledni 3 mesice az mu dobehne leasing a zbavi se jeho nejvetsiho omylu ktery kdy koupil (cituji jeho slova) a hadej od koho to auto je (napovim 3 pismena a prvni na B ).

Napis tyhle svoje uvahy treba na BMW forum, tam budes pochopen a leckdo ti bude prizvukovat.
Tomas
Odeslal: Sunday 01 November 2009 - 10:49:31

freez napsal ...

Tomas napsal ...

že jsem nezutal u bmw to jsem neznal problemy.prvni a posledni opel v mem zivote __; !_;

Tak to se divým když si neměl s BMW problém, že si sáhl po naftovém motoru od Opelu který je nejprofláklejší svou nespolehlelivostí i když čidla stárnou a tohle se stává i u BMW

mnel jsem 9 bmw rekl jsem zmnena je zivot skusim opla kdyz to kazdej chvali uz jenom ta netesnost plastu ze vnitr vozu a skripani to mne dostava. u bmw jsem vymnenil servo za 6 000 kč a to jsem to snim kupoval ze je vcudu.aspon vim ze je lepsi si priplatit nejakych par tisic a nestarat se je to smutne ze to dela na tak novich vozech jde to poznat ze to je nisi trida to sparcovani
odhlucneni proste vse a dily nejsou stejne levne .jeden duvod proc to kupovat _;
legionar
Odeslal: Thursday 29 October 2009 - 20:30:52

hodně záleží na jaký kousek natrefíš
freez
Odeslal: Thursday 29 October 2009 - 20:26:21

Tomas napsal ...

že jsem nezutal u bmw to jsem neznal problemy.prvni a posledni opel v mem zivote __; !_;

Tak to se divým když si neměl s BMW problém, že si sáhl po naftovém motoru od Opelu který je nejprofláklejší svou nespolehlelivostí i když čidla stárnou a tohle se stává i u BMW

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0995 sec,0.0358 z toho dotazů.